Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Venter i spenning på hva Olga skal hete.. Jeg nedlegger veto på Olga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Og jeg har fullstendig glemt å gratulere! Både med napp og at du fikk søte lille favoritten! Tusen takk! Venter i spenning på hva Olga skal hete.. Jeg nedlegger veto på Olga!! Olga må selvsagt få et nytt navn ja, stakkars "liten" Tenker så det knaker her, uten å bli noe videre klok.... *work in progress* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Det er bra hun har fått opp ørene sine litt, ellers kunne hun jo blitt forvekslet med en labradorvalp. Og selvfølgelig må hun hete Olga! Hallo! Det finnes jo ikke noe mindre passende navn på en kelpie, og nettopp derfor er det perfekt! Gratulerer med både opprykk og nytt familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gratulerer med opprykk, og ikke minst med valp Jeg gleder meg masse til å hilse på henne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Det er bra hun har fått opp ørene sine litt, ellers kunne hun jo blitt forvekslet med en labradorvalp. Og selvfølgelig må hun hete Olga! Hallo! Det finnes jo ikke noe mindre passende navn på en kelpie, og nettopp derfor er det perfekt! Gratulerer med både opprykk og nytt familiemedlem. *ler* Ja hun er litt rund i kantene Og nei, Olga er ikke litt aktuelt en gang Gratulerer med opprykk, og ikke minst med valp Jeg gleder meg masse til å hilse på henne! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gratulerer så mye med nytt familiemedlem EDIT: Og opprykket Moro å se film av dere, kjempeflinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gratulerer så mye med nytt familiemedlem EDIT: Og opprykket Moro å se film av dere, kjempeflinke Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gratulerer med mini og opprykk Blir spennende å treffe på den lille med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gratulerer med mini og opprykk Blir spennende å treffe på den lille med tiden! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gratulerer både med opprykket og valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Gratulerer både med opprykket og valpen! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 GRATULERER! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 GRATULERER! :-D TAAAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 En liten uke igjen bare.... Bilder tatt av JeanetteH. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 En liten uke igjen bare.... Bilder tatt av JeanetteH. Labradorvalp på første bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Hun er fantastisk søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Nusselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Labradorvalp på første bildet Ja altså, hun er litt stor og tjukk! En labbisoppdretter fikk sjokk når hun hørte hvor mye Lykke veide v/ 6 uker... Hun er fantastisk søt Nusselig!! Veldig, veldig enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Navnet falt på Lykke? Søte valpen, denne blir farlig å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Navnet falt på Lykke? Søte valpen, denne blir farlig å følge med på Japp, vinglet litt mellom flere så det var ikke helt enkelt. I følge oppdretter passet det visst perfekt Tirsdag kommer stadig nærmere.... Gleder meg til å få henne hjem 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Ja altså, hun er litt stor og tjukk! En labbisoppdretter fikk sjokk når hun hørte hvor mye Lykke veide v/ 6 uker... Njæi, det var nå ikke det jeg mente - men at siden ørene var lagt bak så fikk hun labradorpreg hun har kanskje litt mer kraftig snuteparti, altså ikke så "kileformet" som kelpiene bruker å ha, på bildet - men det kan jo være bare vinkelen Det er et kompliment fra min side uansett (alt jeg skriver! ) Hvor mye veide hun v/ 6 uker eller nå? Labben min veide 5 kg på 7 ukerssjekken - 5,5 da jeg henta henne v/ 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Dååååån! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Nommen Og herlig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Likte navnet utrolig godt Kjempefin liten svartpels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts