Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke

mokken
 Share

Recommended Posts

Litt bildespam fra lørdagens playdate med søteste Action! :ahappy:

Harly storkoste seg med lek i finværet og la inn en og annen raptus for seg selv også.

14 mnd er passert, og livet er fortsatt en fest synes jyplingen!

001.jpg

004.jpg

005-2.jpg

007-1.jpg

036.jpg

037.jpg

055.jpg

058.jpg

Harly and Action sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G! :D

061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Herlige bilder :D

Harly altså :wub:

Fineste Harly`n :D

Fina, söta Harly :wub:

Fine bilder, nyydelig gutt :D

Herlig gutt altså :wub: :wub:

Gratulerer med 2 x A!

Herlige bilder som er lagt ut her, han ser så kul ut :D

Takk takk, jeg er selvsagt enig med dere alle sammen! :wub::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fine tantebarnet mitt det :wub:

Harly er glad i supertanten sin han! :ahappy:

Å jeg synes det er så moro å se bilder av søsken! Feiende flott gutt Harly - og helt spinnvill! Det er jo akkurat en av de mest besnærende tingene med små kelpie-jävler, de er fulle av kontraster!

Ja helt klart, Tonje! :D

:lol: :lol: Fine Harly!

Altså, hva mener du egentlig...? :aww:

:lol:

I dag har vi debutert i lydighet på Stord!

Er godt fornøyd med dagen, lille elleville gikk til 185 poeng og opprykk til kl 2 :D

Filmsnutter i bloggen! *trøtt etter en lang dag*

Tannvisning 10 – flink gutt sitter pent uten tegn til bombing på dommeren!

Fellesdekk 10 - WOW! Hva skjer? 5èr øvelse for en uke siden! :D

Lineføring 8,5 - skjeve holdter, litt fremdrift og tendenser til ploging. Intet nytt igrunnen! :P

Dekk fra holdt 9,5 – Litt for rask ned tror jeg

Innkalling 8,5 - teppet var litt ekkelt synes Harly, best å ikke løpe for fort. Nydelig sitt og bli. :)

Stå under marsj 9 – Dyktig hund, lekkert stå moment! Dessverre har føreren alt rykket opp i kl 2 og surrer med avslutningen av øvelsen :P

Hopp over hinder 8,5 – Emm, vet ikke helt? -1,5 poeng på dårlig fart?

Avstand 10 - :D

Helhetsinntrykk 9,5 - Godt fornøyd!

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...