Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

  • 4 weeks later...

I dag har Harly vært på valpeshow i Ølen, var eneste valp i ringen.

Harly har vært særdeles eksemplarisk, han sto som en påle, løp greit ift mengden trening og ingen hopping på dommer damen *sjokk*

Dommerdamen forøvrig var eh... "lite sjarmerende" og synes det var waste of time (ordrett) at hun skulle bedømme en guttevalp som ikke hadde fått ned testiklene! Etter litt diskusjon med ringsekretær fikk hun skrevet ned en finfin kritikk til sjarmtrollet :ahappy:

Harlys største nedtur i dag var vel at kun noen få av alle menneskene i Ølen ikke "ville" hilse på! :D

Kritikken:

6 months, could have a little bit more witterat scull.

Nice topline and tailset.

Sufficient rear angulation.

Good coat and colour.

Still needs more strength in the hock? movements.

Unfortuantly no testicals present.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare elsker den fargen hans altså :heart: Og det våkne, gale uttrykket :P Ekte kelpie!

Takk takk! Kunne ikke ha vært mer fornøyd med han :lol:

En ekte livsnyter :) Og for en fantastisk farge på selen!

Ja det er helt sant :cheer:

Den er til salgs altså... :ahappy: Str XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I dag fikk jeg en herlig tur i lag med Monica og Harly. Den innebar en hel del gjørme, ett stykk gal kelpie, en del bilder, noen videosnutter og Harlys første bad :lol: Han er så utrolig morsom! Finner på mye sprell den gutten der, og jeg digger det :D Gir meg bare mer lyst på kelpie, og det Monica forteller meg om han gjør ikke lysten noe mindre :ahappy: Han er også blitt stor og vakker gutt tenk! Jeg syns alltid han har vært vakker da :ahappy: Det virker for meg som at han aldri har vært gjennom en slik rar periode hvor noe vokser i den retningen og andre i den. Han har gjevnt over hele tiden vært en pen gutt :wub:

Her kommer noen bilder fra dagen. Filmene kommer litt senere :)

5581448685_e972a7b07e_z.jpg

Pene Harly :wub: Han står sjeldent i ro, men når matmor har frokosten i lommen, så kan man stå pent 3 sekunder, kanskje..

5582036064_7f3395ae4d_z.jpg

Stor mann i dag, Harly!

5581448831_c37b0d4933_z.jpg

Gal Kelpie!

5581449039_a32df0d33e_z.jpg

Før:

5582036270_1b0872b4bf_z.jpg

Etter:

5581449161_d311dc109b_z.jpg

5582036550_82166c6d71_z.jpg

5582036674_6b67373ebd_z.jpg

Det var opphold helt frem til slutten av turen, da begynte regnet å øse ned. Det passet fint for både meg og kamera mitt :aww: Takk for turen :ahappy:

Jeg er veldig spent på om Jeanette syns han ligner mest på Snibben eller Talli, jeg. Føler ikke for å uttale meg, siden jeg bare har møtt Talli en gang og kun sett bilder av Snibben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg er veldig spent på om Jeanette syns han ligner mest på Snibben eller Talli, jeg. Føler ikke for å uttale meg, siden jeg bare har møtt Talli en gang og kun sett bilder av Snibben.

Kjempe fine bilder :wub:

Egentlig syns jeg det er vanskelig å si hvem han ligner på. Snibben og Talli er jo ganske typelike, bare de er forsjellige kjønn :P

Men jeg syns han har arvet mye mer av Snibben sitt uttrykk enn Talli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine bilder :wub:

Egentlig syns jeg det er vanskelig å si hvem han ligner på. Snibben og Talli er jo ganske typelike, bare de er forsjellige kjønn :P

Men jeg syns han har arvet mye mer av Snibben sitt uttrykk enn Talli.

Det var litt min tanke og, men synes det var litt vanskelig å være sikker siden jeg kun har sett bilder av Snibben :)

Kjekke Harlyen :wub: Kommer dere en tur innom utstillinga til helga eller? :whistle:

Ja det gjør vi, har klart å få meg fri lørdagen :D

Har du med deg overtrekksdress...? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så søt! :wub: :wub:

Balrog syntes han ser kjempekul ut å leke med! :ahappy:

Hva gjør dere palmehelgen? Altså den 16/17 tror jeg det er?

Vi skal til Haugesund den helgen, mulig jeg hadde klart å overtale mannen til å kjøre en omvei hjem på søndagen? Hvis ikke dere tilfeldigvis skal til Stord eller Haugesund da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg skifter ikke før rett før jeg skal inn ihvertfall, og tilbake når jeg er ferdig :P

Bra! :lol:

Han er så søt! :wub: :wub:

Balrog syntes han ser kjempekul ut å leke med! :ahappy:

Hva gjør dere palmehelgen? Altså den 16/17 tror jeg det er?

Vi skal til Haugesund den helgen, mulig jeg hadde klart å overtale mannen til å kjøre en omvei hjem på søndagen? Hvis ikke dere tilfeldigvis skal til Stord eller Haugesund da! :lol:

Jeg skal jobbe lørdagskvelden, søndagen er ikke planlagt enda :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere palmehelgen? Altså den 16/17 tror jeg det er?

Vi skal til Haugesund den helgen, mulig jeg hadde klart å overtale mannen til å kjøre en omvei hjem på søndagen? Hvis ikke dere tilfeldigvis skal til Stord eller Haugesund da! :lol:

Jeg skal jobbe lørdagskvelden, søndagen er ikke planlagt enda :ahappy:

Men da planlegger du Balle kos nå :D Hadde vært super kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe lørdagskvelden, søndagen er ikke planlagt enda :ahappy:

Lørdagskvelden er vi i bryllup som er grunnen til at vi skal til vestlandet, så det var mest søndagen jeg tenkte på. Men vet ikke hvor lang omvei det egentlig er å kjøre mot Bergen istedet for rett hjem over fjellet, og derfor ikke hvor lett det er å overtale mannen til heller. :aww:

Men da planlegger du Balle kos nå :D Hadde vært super kult!

Hihi nesten mer ivrig du! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...