Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

Jeg må si jeg er utrolig imponert over hvor fort han gir seg når han ser at andre hunder ikke liker han. Blondie var veldig fornøyd når teite valpen ga seg fort :( Også gleder vi oss til innetrening på tirsdag slik at vi kan hilse og kose mer med Harly :( Du kan bare låne han bort om du må gjøre noe annet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

'Fangorn' og Balrog var mine to favoritter helt fra starten...

Og jeg må si at jeg fremdeles er litt ekstra svak for han :blink:

Veldig gøy at det går så fint! Kjenner veldig igjen hvordan han er med andre hunder. :D

Men 'bikket 13 kg', betyr det at han veier mer enn det? Og hvordan er fargen, er han fremdeles litt rødlig - eller nesten svart slik som Balrog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er utrolig imponert over hvor fort han gir seg når han ser at andre hunder ikke liker han. Blondie var veldig fornøyd når teite valpen ga seg fort :( Også gleder vi oss til innetrening på tirsdag slik at vi kan hilse og kose mer med Harly :) Du kan bare låne han bort om du må gjøre noe annet :blink:

ja han er herlig fornuftig når det kommer til andre hunder. Der han han imponert meg :D

'Fangorn' og Balrog var mine to favoritter helt fra starten...

Og jeg må si at jeg fremdeles er litt ekstra svak for han :D

Veldig gøy at det går så fint! Kjenner veldig igjen hvordan han er med andre hunder. :)

Men 'bikket 13 kg', betyr det at han veier mer enn det? Og hvordan er fargen, er han fremdeles litt rødlig - eller nesten svart slik som Balrog?

Ja han har nok det nå, jeg veide han sist tirsdag og da stoppet vekten på 12,95 :D

Fargen er mørk brun, det så ut som om han og Ikke var ganske jevn i fargen.

Han er muligens litt mørkere enn henne, underullen er rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppstillingsbilder av Harly-mann, 5 måneder gammel :wub:

5349262510_0b9acedbf7_b.jpg

5349262508_942c3b0d0c_b.jpg

5349262502_3b095a6689_b.jpg

Jeg tok egentlig mange flere, men det var vanskelig å fokusere når det var så mørkt. Det var vanskelig lys og dårlig med plass, så Harly var flink som stod såpass fint på bildene til tross for forholdene :wub: Håper jeg får redigert film av han i kveld også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin han har blitt :wub:

Utifra frambena så har han tydeligvis tenkt å vokse seg enda større :(

Takk for bildene!

Det liker vi vet du! :wub:

Skal prøve å få målt høyden hans en dag.

Nå er han på vei til å vokse ut av dekken på str 45!

Fiiin :wub:

Glad jeg har en hjemme selv, ellers hadde jeg blitt såå misunnelig :(

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiint! :wub:

Ser vi må jobbe litt mer med bakbeina, overlinjen ble litt dårlig. Men er godt fornøyd med rsultatet så langt etter bare 2 x 3 min trening :wub:

Det var jo ganske trangt der også, så det var ikke så lett for han å stå slik han burde :wub:

Redigerer video nå (endelig) etter mye stress med full harddisk og mangel på redigeringsprogram. Håper bare jeg får til å laste den opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiine Harly :P Kule hunden som blir bestevenn med alle han møter :P Det var gøy å være offer for tunnell trening på tirsdag :P

Ååå! Var det deg altså :P

Tusen takk for hjelpen igjen, jeg tok ikke sjangsen på å slippe han der inne med 2 andre hunder i banen samtidig! Kjempeflott at du kunne være "offer" :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ler meg ihjel :ahappy::wub:

Så søt han er! Men han ser større ut en Balrog! Lurer på om han er det, eller om det bare ser sånn ut. Kan jeg få legge ut denne på blogg / facebook og skryte av fine bruttern? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love is in the air :wub:

Alle skal få! :wub:

Naaaw :hmm: Menneske er myye kulere enn den dumme leka :D

Ja ingenting slår sosialbelønning! Han er ikke vanskelig der :D

Om jeg sier for høyt "braaa" el lignende når vi trener glemmer han alt av gjenstander og mat. :P

Haha ler meg ihjel :):D

Så søt han er! Men han ser større ut en Balrog! Lurer på om han er det, eller om det bare ser sånn ut.

Har prøvd å måle høyden, men det var ikke enkelt, ca 46 kom jeg frem til tilslutt.

Ellers har han ikke lagt på seg noe veldig. Han var 13,5 kg når jeg veide han på mandag som var :P

Får jo overhodet ikke lyst på kelpie av å se det der... :ahappy:

*Hmmm, lurer på om det er trygt å dele hytte med Anette i Hemsedal...*

:wub::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...