mokken Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Litt bildespam fra lørdagens playdate med søteste Action! Harly storkoste seg med lek i finværet og la inn en og annen raptus for seg selv også. 14 mnd er passert, og livet er fortsatt en fest synes jyplingen! Harly and Action sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2011 Herlig Harly and Action sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G! Og enda mer herlig, veldig søte begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 AD: A 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Grattis!! Så fantastisk herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 AD: A JEEEEEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Grattis! Så fantastisk herlig! Taaaaakk! JEEEEEI! 6 av 6 mulige A på gutta så langt! Det er oppdretteren sin det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Bilder fra tur med Harly i dag Gleden ved å løpe fri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Herlige bilder Harly altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Fineste Harly`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 Fina, söta Harly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 Fine bilder, nyydelig gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 Herlig gutt altså :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Gratulerer med 2 x A! Herlige bilder som er lagt ut her, han ser så kul ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Herlige bilder Harly altså Fineste Harly`n Fina, söta Harly Fine bilder, nyydelig gutt Herlig gutt altså :wub: Gratulerer med 2 x A! Herlige bilder som er lagt ut her, han ser så kul ut Takk takk, jeg er selvsagt enig med dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Fra gærnkelpie.... ...til vakkerkelpie, på null komma svusj! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Fine tantebarnet mitt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Å jeg synes det er så moro å se bilder av søsken! Feiende flott gutt Harly - og helt spinnvill! Det er jo akkurat en av de mest besnærende tingene med små kelpie-jävler, de er fulle av kontraster! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 :lol: Fine Harly! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 Fine tantebarnet mitt det Harly er glad i supertanten sin han! Å jeg synes det er så moro å se bilder av søsken! Feiende flott gutt Harly - og helt spinnvill! Det er jo akkurat en av de mest besnærende tingene med små kelpie-jävler, de er fulle av kontraster! Ja helt klart, Tonje! :lol: Fine Harly! Altså, hva mener du egentlig...? ___________________________________ I dag har vi debutert i lydighet på Stord! Er godt fornøyd med dagen, lille elleville gikk til 185 poeng og opprykk til kl 2 Filmsnutter i bloggen! *trøtt etter en lang dag* Tannvisning 10 – flink gutt sitter pent uten tegn til bombing på dommeren! Fellesdekk 10 - WOW! Hva skjer? 5èr øvelse for en uke siden! Lineføring 8,5 - skjeve holdter, litt fremdrift og tendenser til ploging. Intet nytt igrunnen! Dekk fra holdt 9,5 – Litt for rask ned tror jeg Innkalling 8,5 - teppet var litt ekkelt synes Harly, best å ikke løpe for fort. Nydelig sitt og bli. Stå under marsj 9 – Dyktig hund, lekkert stå moment! Dessverre har føreren alt rykket opp i kl 2 og surrer med avslutningen av øvelsen Hopp over hinder 8,5 – Emm, vet ikke helt? -1,5 poeng på dårlig fart? Avstand 10 - Helhetsinntrykk 9,5 - Godt fornøyd! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 Grattis med debyen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Gratulerer så mye med flotte karakterer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Wow, gratulerer! Vakreste Harly. Den dagen jeg skal ha kelpie, ønsker jeg meg DeepEyes-Kelpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts