Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Skrevet

Grattis! Så fantastisk herlig!

Taaaaakk! :D

JEEEEEI!

6 av 6 mulige A på gutta så langt! Det er oppdretteren sin det! :D:thumbs:

• Like 1
Skrevet

Herlige bilder :D

Harly altså :wub:

Fineste Harly`n :D

Fina, söta Harly :wub:

Fine bilder, nyydelig gutt :D

Herlig gutt altså :wub: :wub:

Gratulerer med 2 x A!

Herlige bilder som er lagt ut her, han ser så kul ut :D

Takk takk, jeg er selvsagt enig med dere alle sammen! :wub::ahappy:

Skrevet

Å jeg synes det er så moro å se bilder av søsken! Feiende flott gutt Harly - og helt spinnvill! Det er jo akkurat en av de mest besnærende tingene med små kelpie-jävler, de er fulle av kontraster!

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

Fine tantebarnet mitt det :wub:

Harly er glad i supertanten sin han! :ahappy:

Å jeg synes det er så moro å se bilder av søsken! Feiende flott gutt Harly - og helt spinnvill! Det er jo akkurat en av de mest besnærende tingene med små kelpie-jävler, de er fulle av kontraster!

Ja helt klart, Tonje! :D

:lol: :lol: Fine Harly!

Altså, hva mener du egentlig...? :aww:

:lol:

I dag har vi debutert i lydighet på Stord!

Er godt fornøyd med dagen, lille elleville gikk til 185 poeng og opprykk til kl 2 :D

Filmsnutter i bloggen! *trøtt etter en lang dag*

Tannvisning 10 – flink gutt sitter pent uten tegn til bombing på dommeren!

Fellesdekk 10 - WOW! Hva skjer? 5èr øvelse for en uke siden! :D

Lineføring 8,5 - skjeve holdter, litt fremdrift og tendenser til ploging. Intet nytt igrunnen! :P

Dekk fra holdt 9,5 – Litt for rask ned tror jeg

Innkalling 8,5 - teppet var litt ekkelt synes Harly, best å ikke løpe for fort. Nydelig sitt og bli. :)

Stå under marsj 9 – Dyktig hund, lekkert stå moment! Dessverre har føreren alt rykket opp i kl 2 og surrer med avslutningen av øvelsen :P

Hopp over hinder 8,5 – Emm, vet ikke helt? -1,5 poeng på dårlig fart?

Avstand 10 - :D

Helhetsinntrykk 9,5 - Godt fornøyd!

• Like 4
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...