Bananen Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Hvor stor blir en voksen Kamar, sånn omtrent? Tjaaa. Han blir nok standardstørrelse som voksen. Rundt 12 kilo, kanskje? Det vet nok Yodel bedre enn meg, men hun tipper han lander på rundt 43 (som er standardhøyden for basenjihanner). Tihi, så liten! Da Nevø var så liten bodde han fremdeles hos oppdretter. Jepp! Pøbel var vel noe sånt da han kom til meg, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 12 kg på en BASENJI? Cockeren vår veide det! Og jeg føler det er litt masse forskjell på de to, men det kan være jeg tar veldig feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Tispene pleier å veie rundt 8-10 kg, hannhundene 10-13. Sånn ca. Jeg synes det ideelle er 9 kg for tisper og 12 kg for hannhunder. Jeg tror ikke Kamar vil veie mer enn 10-11 kg som voksen. Han blir nok ingen stor hannhund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg tror ikke Kamar vil veie mer enn 10-11 kg som voksen. Han blir nok ingen stor hannhund Kamar sier at 10-11 kilo er aaaltfor lite, for når han skal spise som han vil, vil han veie 26, minst! *ser for seg en fiskebolle med fyrstikkbein* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 12 kg på en BASENJI? Cockeren vår veide det! Og jeg føler det er litt masse forskjell på de to, men det kan være jeg tar veldig feil Aiko veier 10.6 kg og vesle Imouto veier 10.2. Den hannhunden som klatra opp i fanget mitt på lørdag , er MYE større i kroppen enn mine, med lengre bein, og lengre kropp, men jeg trur vi blir litt lurt av at basenjier ser så spjælete ut sammenligna med feks shibaer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Aiko veier 10.6 kg og vesle Imouto veier 10.2. Den hannhunden som klatra opp i fanget mitt på lørdag , er MYE større i kroppen enn mine, med lengre bein, og lengre kropp, men jeg trur vi blir litt lurt av at basenjier ser så spjælete ut sammenligna med feks shibaer. Jeg tenker også at basselusker ser litt spjælete ut, men de er jo egentlig ikke det. NÅ ser jeg at Kamar har begynt å bli en hund, og ikke en liten rotte. Spesielt ved siden av Pøbel. Han var jo ca. like stort som hodet hans da jeg fikk ham, men nå så er han liksom så mye "mer", på en måte. Og jeg har alltid synes shibaer ser så store ut, spesielt på bilder. Men det er de jo slettes ikke. De ser nok "mer" ut enn en basenji pga. pelsen (og muligens kroppsbygning, selvsagt). En cocker seg jo også mye mer ut enn en basenji, men de to rasene er jo to vidt forskjellige fysisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Kamars premiefangst på to utstillingshelger. Glemte Deltagervalprosettene, da. Men det får så være! Elendig bilde, men vise må vi lell! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Du må jo nevne at disse rosettene er samlet på 2 helger med utstillinger- og han har fortsatt ikke rundet 5 mnd Kommer tilbake med kritikker og slikt i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Du må jo nevne at disse rosettene er samlet på 2 helger med utstillinger- og han har fortsatt ikke rundet 5 mnd Kommer tilbake med kritikker og slikt i morgen Jaaa, to helger, og verdens beste lille valpis! Gleeeder oss til kritikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Han er så fin! Velfortjente premier Vil ha en kamarkopi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Stjålne bilder! Tatt av selveste Soppen! Disse er vel fra BIS-finalen? Travende Kamar. Her tror jeg Kamar så mamsen sin, for mamsen satt visst ved siden av Soppen, hun! Hører Kamar sier "minminmin" på snadderet Yodel har i hånda. Fri flyt, jepp! Fortsatt mye "minminmin", tenker jeg. Oppå fine bordet, og DER havnet det no' godt i munnen hans! Mer, sier han. Dommer kommer og skal granske. Kamar kan fint granskes, han! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Satt du ved siden av meg?! Og ja, det er fra finalene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Fineste bildene tatt av flinkeste sopp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Satt du ved siden av meg?! Og ja, det er fra finalene! JA! Jeg spurte om jeg fikk sitte i dommerteltet, og det fikk jeg. Spurte ikke deg, da, men du var den eneste med kamera som satt der, så da regner jeg med at det var deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 JA! Jeg spurte om jeg fikk sitte i dommerteltet, og det fikk jeg. Spurte ikke deg, da, men du var den eneste med kamera som satt der, så da regner jeg med at det var deg. HAHA, så teit at vi ikke visste det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Spammer litt flere Pøbelbilder, jeg! Pøbel øver seg på 90-graderssvinger han også! Alltid like grasiøs og fin, spesielt når han skal hente ballen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Nydeligste Pøbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Haha, herligste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Kamar er skrekkelig søt når han løper. Mat!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 *Dåne litt* For noen herlige bilder- igjen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Okei, Kamar går IKKE på tuppene etter godbiter som har ligget oppå appelsinskall. Eller, jo, han blir raaar. Det gikk _nesten_ fint da jeg puttet godbitene på gulvet i stedet for appelsinen, men han ble rar da også. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. November 2011 Rapporter Share Skrevet 5. November 2011 Hehe, herlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 5. November 2011 Rapporter Share Skrevet 5. November 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. November 2011 Rapporter Share Skrevet 5. November 2011 Basenjimishandling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts