Anette Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 awww gleder meg til å møte han på mandag! Siter
Pim Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Ååååh! For et fantastisk radarpar! Gratulerer med rynkebebis! Siter
Taz Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Awww. Grattis med ny valp. Likte filmsnuttene du la ut. Er det mulig å være så søt, også Pøbel da, så snill han er. Siter
Synnikken Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Oimaigåsh! Er det mulig å være så superherlig? Gratulerer så masse med ny valp Siter
tm100021 Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Så skjøøønn han er! Gratulerer med en fiiin bursdagspresang Siter
Toril Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Gratulerer så mye med den nydelige lille(og dagen igår ) Siter
Guest janson Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Grattis på etterskudd med dagen og herlig valp! Vi vil gjerne ha flere filmer! Siter
Yodel Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Oh oh oh! Egen tråd! Så heerlig å se at de to går så godt sammen- men med to så flotte snille fyrer antok jeg ikke at det skulle bli så problematisk, nei Koste meg glugg ihjel med filmene! Så herlige de er- begge to! Lo høyt når pøbel "bøffa" til kameraet på film to Og Kamar da Savner han allerede. Han var en personlighet uten like å ha i hus. Sindre spør stadig etter han han også. Favoritten hans, det vet du! Jaggu godt vi ikke har solgt han heelt ut og kommer til å se han med jevne mellomrom! Siter
LØJ Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Herreguuuud Ane, grattis! Ser ut som en trygg og glad gutt det der. Og Pøbel tar det med stor glede og iver? Sååå søøøøt Siter
Mud Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 :lol: Så herlige videoer, en flat i kameraet *ler* Pøbel ser veldig fornøyd og litt sånn fascinert ut. Fiiine hundene, begge to Edit: jeg har en innvendig på navnet hans bw. han burde hett kjeltring. Det matcher Pøbel og han ser ut som en liten kjeltring Kamar er pent, for all del, men kjeltring hadde passet bedre Siter
Bananen Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Takk! De er som knoll og tott, og Kamar er et matvrak uten like. Som storebroren sin, det. De fikk begge frokost i dag tidlig samtidig, og Pøbel ville kaste seg over Kamar sin mat, og Kamar ville kaste seg over hans. Kamar har også dyppet i vannskåla med alle labbene (ut og kjøpe en mindre i dag, ja!), og synes det var helt okei. Natten gikk også suverent, uten noen uhell. Han sov ved siden av meg hele natta, men aksepterte også å sove på gulvet i en gammel ullgenser. Han fikk også lov til å være med til veterinæren i dag (sjekke ut sakene på magen til Pøbel, det var visst cercariedermatitt (fugleparasitter, eller svømmekløen som det heter). Ittno farlig, jaffal!). Kamar fikk hilse på dyrepleier og det som er, og stod pent på skranken. Ikke mye redd han, altså! Siter
Bananen Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Herreguuuud Ane, grattis! Ser ut som en trygg og glad gutt det der. Og Pøbel tar det med stor glede og iver? Sååå søøøøt Pøbel synes han er ganske kul! Men han innser ikke heeelt at han veier 36,4 kilo (jepp, veid ham i dag ...). Kamar er jo bare en liten pjokk, med noen meninger om hva han mener om Pøbel sin "I WUV ju!" all over the place. Men han er mye mer forsiktig nå, og passer på å ikke løpe han ned (han er alltid veldig nysgjerrig på hva Kamar skal, nemlig). :lol: Så herlige videoer, en flat i kameraet *ler* Pøbel ser veldig fornøyd og litt sånn fascinert ut. Fiiine hundene, begge to Edit: jeg har en innvendig på navnet hans bw. han burde hett kjeltring. Det matcher Pøbel og han ser ut som en liten kjeltring Kamar er pent, for all del, men kjeltring hadde passet bedre Definitivt fascinert! Hele Kamar er jo like stort som hodet hans - JEG hadde blitt fascinert. Synes jeg ser det ute. "KJEEEELTRING! PØBEL, NEI!". Men jeg vet det lurer seg en liten pøbel i Kamar også, gitt. Takk for godord! Siter
MegaMarie Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Gratulerer så mye! Fysj, så ufattelig misunnelig jeg er! Gleder meg til dere tar turen til Bergen, for det må dere, og da MÅ dere gi beskjed at dere kommer også Ellers så... Siter
Bananen Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Jeg lover, jeg lover! Gi meg all din kontaktinformasjon, så får jeg gjort det overalt! Du er jo pålagt å stille ham ut når vi er påmde traktene, tenk! Siter
Bananen Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Glemte jo å legge ut denne saken. Kamar synes forresten at regn er unødvendig. Så vi får ta bilder når det er opphold ute. Siter
Gjest Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Gratulerer De er skikkelig søte sammen! Siter
Mud Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Er det en liten babydukke du lar han leke med? Han kommer til å bli babyspiser! Heldige Kamar får seg inne på alle de rare stedene Pøbel ikke når, stakkar Pøbel Utrolig søte sammen, de kommer til å bli venner, helt klart Siter
Lola Pagola Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Noe så bedååårende! Herlighet så LITEN han er! Siter
TeamTwo Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Så nydelig, begge to, og sammen Gratulerer så mye med den lille, og med dagen som var Siter
Enits Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 herligheten for et nyyyydelig lite vesen!! Og er nyyydelig stort et også ofc Siter
Recommended Posts