Bjørg Eva Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 66 cm i manken er han, gitt! Måtte måle nå. Oj, da er han like stor som Domino Og det første Berit sa da hun så Domi igjen var: "Oj, så svæææær han har blitt da" hehe. Siter
Bananen Skrevet 3. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Oj, da er han like stor som Domino Og det første Berit sa da hun så Domi igjen var: "Oj, så svæææær han har blitt da" hehe. Store gutter, gitt! Han ser helt rå ut. Jepp, han er en ganske så kul hund! Takk! Siter
[email protected] Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Nydelig gutt! Herlig navn da Siter
Bananen Skrevet 21. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 No' nytt, og ikke så spennende. Hunden er svart, han ... Tisser fortsatt som ei tispe. Pøbel pønsker på noe ... Råttis i flatdekk, og Pøbel som en flat. Siter
Bananen Skrevet 27. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2011 Okei. Massiv Pøbelbildespam incoming! Pøbel sier at lykken er tennisball. Som å se en svale i flukt. Pøbel ble veldig fascinert over kråkene som stod lenger nede ... Lett fascinert, faktisk. Klødilla. Jepp, jeg skal finne effileringssaksen når jeg kommer hjem igjen. Pøbel ser litt fjern ut når han vil at jeg skal kaste tennisballen igjen ... Han er jo faktisk litt søt. Griset seg litt til på snuta har'n også. Tja. "la meg gååå, mutter'n!" "høh? Mener du det?!" Grasiøsen. Ikke helt! Lykken er også sliten Pøbel. Flyvende Pøbel. Søten. Siter
SCRM Skrevet 27. Mai 2011 Rapporter Skrevet 27. Mai 2011 Vakker er han Mira har aldri hilst på en annen Flat i hele sitt liv. *hinthint* Siter
Bananen Skrevet 27. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2011 Enig. Han er ganske så kjekk. Mira får komme en tur til Toten, da! Siter
Quintinus Skrevet 27. Mai 2011 Rapporter Skrevet 27. Mai 2011 Så utrolig flott han er! Flat'er er nydelige rasedyr Siter
SCRM Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Skrevet 28. Mai 2011 Enig. Han er ganske så kjekk. Mira får komme en tur til Toten, da! Ja, hadde jeg bare vist hvor det var så.. Mulig fare for blondfaktor.. Siter
Bananen Skrevet 28. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2011 Pøbel takker og bukker, og sier han blomstrer med hele kjekkheten sin. Sille, vi bor 5 minutter sør for Gjøvik. Siter
HeleneFS Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Han har utviklet seg til å bli en skikkelig flotting! Får lyst å klippe flat'en til svigermor når jeg ser hvor fin Pøbel er Er du fornøyd med Rav-båndet? Har nett bestilt sånn sjøl nemlig Siter
Artemis Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Så flott Pøbel er! Liker flaggermusørene på det øverste tennisballbildet. Siter
Bananen Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Er du fornøyd med Rav-båndet? Har nett bestilt sånn sjøl nemlig Det er jeg! Det vil si, jeg har hørt det ikke er så mye flått i området her, men vi fikk ikke på oss noe da vi var i Bergen heller. Og jeg tror nok det har en viss funksjon. Takk, folkens! I dag har Pøbel faktisk svømt for første gang! Det var rart og artig å se, det. Før så har han bare plasket, men synes vannet var spennende, men ikke noe mer enn det. Var liksom gøy å dykke etter godbiter. Men i dag fant vi et fint, ideelt sted, flere pinner (og en tapt tennisball), og der ploppet han og svømte! Ikke heeelt kontroll over kroppen sin enda (gikk rett under vannoverflaten med hele seg pga. bølger, og slukte litt vann underveis), men synes det var supergøy. Var'ke lett å ta han med seg når vi skulle hjem igjen, gitt! Filmet med mobilen for anledningen. Siter
Gjest Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Åh så flink! Nå kom jeg på at jeg burde filme Balrog som også akkurat har lært det. Siter
Bananen Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Åh så flink! Nå kom jeg på at jeg burde filme Balrog som også akkurat har lært det. Ja - det må du gjøre! Jeg ble utrooolig overrasket når jeg så Pøbel bare svømme uti der som at det nesten aldri har vært noe problem, jeg. Siter
Bananen Skrevet 11. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2011 Pøbel ble i dag fanget på kameraet, og badet masse! Jeg er utrolig fornøyd med han, altså. Han har faktisk fått skikkelig tak på hvordan man svømmer, og har faktisk gode vannmarkeringer. Apportering er liksom apportering uansett, det. 95 % av gangene rister han seg heller ikke før avlevering - det kan han fint gjøre etterpå. Nesten riktig skrudd sammen. He has a ball. Ball = om nom nom. Pøbel må kjappe seg ut. Typisk flat. Ser nesten ut som en and, med altfor stor kropp til ... Pøbel ser noe under vann. Jepp, han kan dykke. Stælken har nesten lagt seg ut, han! Inn til paps med apporteringspinnen sin. Har'ke tiiid til å komme kjapt nok frem! Vakker som en svane ... Ikke helt! Elendige bilder, men de får være med. Søtingen. Man må ha ballen rett i munn ... Stil må man også ha. I'm coming, paps! Kast'n, 'a! Fornøyd flat = lykke. Siter
MegaMarie Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Skrevet 12. Juni 2011 Stilige bilder når han bader Døds kult når pelsen ligger helt tett inntil han. Jeg er litt misunnelig på dere som har badehunder. Det virker morro! Blondie kan vasse og ta en svømmetur liksom, men så er det nok Siter
Artemis Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Skrevet 12. Juni 2011 Så søt han er! Fine bilder! Jeg er litt misunnelig på dere som har badehunder. Det virker morro! Blondie kan vasse og ta en svømmetur liksom, men så er det nok Det er kjekt med badehunder altså, men det kan være irriterende når man går i fred og fordragelighet bortover en vei, og hunden plutselig rykker hardt til i båndet fordi han har sett et vann og vil bade. Siter
Bananen Skrevet 12. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2011 Stilige bilder når han bader Døds kult når pelsen ligger helt tett inntil han. Jeg er litt misunnelig på dere som har badehunder. Det virker morro! Blondie kan vasse og ta en svømmetur liksom, men så er det nok Joda. Det er gøy, og veldig grei måte å slite ut dyret på en varm sommerdag. Men det er ikke gøy å ha en hund man ikke kan gå normalt rundt et vann, fordi man mååå bade. Og å avlære akkurat det tar tiiid. Og takk for søte kommentarer om den uslipte diamanten min! Siter
Recommended Posts