Gå til innhold
Hundesonen.no

Høsttreff med sonenfolk og hunder!


Midas

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Det ble ikke noe av treffet vi skulle ha i sommer, med overnatting og sånn. Folk var ikke veldig gira på å ha det. Derfor tenkte jeg at det hadde vært gøy å hatt et slikt treff, siden vi faktisk tilbringer så mye tid på å diskutere og "snakke" sammen, hadde det vært hyggelig å møttes! Det jeg foreslo var at vi kan ha flere treff i ulike landsdeler, og "presentere" treffet for de andre på sonen etterpå med bilder?

Hadde vært utrolig gøy om flest mulig fikk til å være med. For meg spiller det ingen rolle hvor i oslo området vi har det, så lenge mange får til å komme seg dit! :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over hvem som kan kjøre fra hvor, og hvor mange plasser man har til passasjerer:

De som trenger skyss kan jo skrive seg på hos de som kan kjøre.

Dina&Midas: Kjører fra Oslo, og plass til to. En plass lovt bort.

Er interessert (i å treffes altså, trenger ikke skyss), men vet ikke helt om vi kan enda. Men kan man ikke bestemme tid, sted og evt. opplegg først, og legge det inn i startinnlegget, så folk vet hva de har å forholde seg til? Jeg gidder ikke å bli med hvis treffet blir på Karl Johan, for å si det slik (for å sette det litt på spissen da, regner ikke helt med det... :getlost: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anettehe: kjører fra nøtterøy, tar med seg "papillon" og hennes border er eventuelt ved krise ett sete igjen bak men du må ha ganske liten hund :getlost: (typ mellom bein eller i lite bur på fang :wub:)

Jeg har liten hund, så kan jo evt. fylle det sete om jeg trenger skyss. Veldig usikker på låning av bil, spesielt nå i jakta :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt vanskelig å ta en veto avgjørelse for hvor vi skal ha det. Tenker at det enkleste hadde kanskje vært å hatt det i Oslomarka et sted. Ikke så voldsomt langt unna Oslo.

Noen som vet om fine plasser for eksempel i Sørkedalen som er tilgjengelig med bil, og som kan være et fint sted?

Hvis ingen kommer med konkrete forslag til andre steder kan vi ha det på hytta til Siri. Det virker som de som ikke har bil selv, får sitte på med folk, så da er det greit å ha det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske godt kjent i sørkedalen, det er mange fine steder der men før jeg kan si en plass må jeg jo nesten hvite hva slags plass dere er ute etter.. Elveli har jo et sted ganske avsidesliggende (men med vei helt frem) hvor det kan være fint å være, men det er et utleie lokale og jeg veit ikke om folk er intr i å betale?

Der (menrjeg å huske) at det er stor plass til å trene lydighet, det er nærme skogen, det er mulighet for å være både ute og inne, ha bål osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke loooove noe, men det høres gøy ut, og jeg har lyst! Men jeg jobber som regel i helgene, da. Går det ann å haste-melde-seg-på sånn like før, om jeg finner ut at det passer, når dere har bestemt tid og sted? I såfall har jeg bil, med plass til tre-fire mennesker, og fanghunder eller nede ved beina foran-hunder. Mine to bruker vel muligens opp plassen som er baki der. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt vanskelig å ta en veto avgjørelse for hvor vi skal ha det. Tenker at det enkleste hadde kanskje vært å hatt det i Oslomarka et sted. Ikke så voldsomt langt unna Oslo.

Noen som vet om fine plasser for eksempel i Sørkedalen som er tilgjengelig med bil, og som kan være et fint sted?

Hvis ingen kommer med konkrete forslag til andre steder kan vi ha det på hytta til Siri. Det virker som de som ikke har bil selv, får sitte på med folk, så da er det greit å ha det der?

Kanskje rett og slett lage en poll, hvor man kan stemme på flere alternativer.. også føyer vi bare opp etterhvert som flere kommer med alternativer.

Jeg ønsker ikke å måtte betale noe mer enn min egen mat osv.

Kom forresten på at det er greit å vite at det er to bommer for å komme til hytten min, som vi selvfølgelig har nøkkel til. Men da må vi møtes på Kleivstua og kjøre caravane opp, og det gjelder jo da også ned igjen.. glemte helt det problemet i iveren min :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir altfor mye styr om folk skal måtte betale. Da blir det plutselig innsamling av penger og bindende påmelding liksom. Nå kan folk bestemme seg dagen før at de vil bli med (helst før da).

Jeg foreslår Øyungen, det tar ca 20 min og gå fra Skar i Maridalen. Kan gjerne lage en poll, men da må folk komme med forslag. Jeg prøver å komme på steder hvor vi kan kjøre helt inn, men jeg er ikke så godt kjent. Jeg er litt kjent i Maridalen, men da parkerer jeg ofte, og går innover.

Vi trenger et sted hvor det er litt åpen plass, og litt fint å sitte/brenne bål og trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir altfor mye styr om folk skal måtte betale. Da blir det plutselig innsamling av penger og bindende påmelding liksom. Nå kan folk bestemme seg dagen før at de vil bli med (helst før da).

Jeg foreslår Øyungen, det tar ca 20 min og gå fra Skar i Maridalen. Kan gjerne lage en poll, men da må folk komme med forslag. Jeg prøver å komme på steder hvor vi kan kjøre helt inn, men jeg er ikke så godt kjent. Jeg er litt kjent i Maridalen, men da parkerer jeg ofte, og går innover.

Vi trenger et sted hvor det er litt åpen plass, og litt fint å sitte/brenne bål og trene.

Tommel opp for Øyungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med slike treff er at den som tar initiativet til slutt også bare må ta en avgjørelse på slikt. ;) Alle kommer ikke til å komme, enten pga. tid eller sted.

Vi kommer nok ikke om vi må gå noe særlig langt, siden vi har en valp som trenger å hvile, og en som trenger litt pauser fra verden innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er dette lost case eller?

Har liksom ikke fått noe svar ang. Øyungen!?

Vil ihvertfall si at hytta mi fremdeles kan være en mulighet, om det planlegge i litt god tid. Nå har jeg skaffet meg bil, og har da 5 seter, og ok bagasjerom størrelse.

Spørsmålet er vel HVA SKJER!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...