Mari Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Klokka 01.32 den 12. august kom lille Heljar til verden, gurglende og vidvåken. Det suger å føde. Det sparker rumpe å ikke være gravid lengre. Og selv nyfødte er søte når det er ens egen. Han er fryktelig liten, men alikevel så stor. Han har øyne til å drukne i. Og jeg lurer på om kynikeren i meg noen gang kommer til å våkne igjen. Verden er blitt veldig annerledes. Hallo hundesonen!
Raksha Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Aaaw gratulerer! Han var usedvanlig vakker til å være nyfødt.
Gjest Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Nommen, han var jo dødssøt både til å være nyfødt og bitteliten, men helt generelt også Gratulerer så mye!
Caroline Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 For en nydelig gutt, og aldeles nydelig navn Gratulerer så mye!
Ane Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer Mari! Kjempe nydelig, ble "ikke" babysyk no nei
ElinT Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer så mye med nydelig gutt med flott navn Ja, det suger skikkelig å føde, men man får virkelig mye igjen for jobben Kos deg masse med lille gutten, de vokser så alt for fort! Lille Selma Louise her er allerede 3mnd
Lemen Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer! Velkommen til hundesonen Heljar
xxx12345 Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer til Mari og Marimannen! Og velkommen til den gale verden Heljar
Garmen Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Rett og slett nydelig er han, lille guttebassen Og jeg syns dere valgte et flott navn til ham
Lola Pagola Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer Veldig søt liten gutt
TonjeRA Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer så mye med en nydelig prins!! :icon_redface: :hmm: Og for et nydelig navn!
Mari Skrevet 19. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2010 Takker og bukker og nikker og neier! Vi synes jo han er skrekkelig søt selv, og suger til oss alle komplimenter. Jeg driter til og med i om dere juger. Stakkars Fyda er litt understimulert, ting går i ett her, og vi vurderer å gi henne en uke eller to på feriekoloni til onkel i Porsgrunn. Men hun liker Heljar ganske godt egentlig. Han får seg en slikk i panna i ny og ne, men det mest spennende er nok bæsjebleiene. Grattis med den lille jenta di også, Elin! Ja, jeg skjønner jeg må bli flinkere til å ta bilder, jeg synes han har vokst allerede.
Guest Dratini Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer så mye med en nydelig gutt!
tulip Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer så mye med babyen, og som Raksha sa, han var uvanlig vakker til baby å være!
Ingvild Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer! Og for et vakkert og uvanlig navn! Har det noen spesiell betydning, herkomst eller lignende?
SiriEveline Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer Mari! Kjempe nydelig, ble "ikke" babysyk no nei Flere som er babysyke ja!? Han var døøødssøt! Hadde aldri gjetta at han var nyfødt nesten Super duper gratulererer!
SFX Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Gratulerer så mye med velskapt og søt gutt! Navnet har jeg aldri hørt før, veldig kult!
Mari Skrevet 19. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2010 *sooole seg i glansen* I you guys! Jeg må prøve å få knipset et av surleppa hans og. Den dukker opp innimellom og er usedvanlig sjarmerende og en smule overdramatisk. Gratulerer! Og for et vakkert og uvanlig navn! Har det noen spesiell betydning, herkomst eller lignende? Fra Wiki "Heljar er et mannsnavn som stammer fra norrønt og betyr «den pene, mektige og sterke krigfører». Det var ansett som et meget navn pent og det var en stor ære å bli nanvgitt dette navnet." Vi er veldig fornøyd med navnet, men i brukte helt fram til siste stund før vi bestemte oss. Det er veldig sjeldent (ca 50 stk i Norge, ingen født de siste 10 årene visstnok) , så det kan vel oppfattes som litt vel sært, men det får så være. Han kan ikke være noe annet enn en Heljar rett og slett.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar