Gå til innhold
Hundesonen.no

Heljar er her!


Mari

Recommended Posts

Klokka 01.32 den 12. august kom lille Heljar til verden, gurglende og vidvåken.

Det suger å føde. Det sparker rumpe å ikke være gravid lengre. Og selv nyfødte er søte når det er ens egen. :icon_redface:

Han er fryktelig liten, men alikevel så stor. Han har øyne til å drukne i. Og jeg lurer på om kynikeren i meg noen gang kommer til å våkne igjen. :icon_redface:

Verden er blitt veldig annerledes. :hmm:

4898300227_2c91b37b9d.jpg

Hallo hundesonen!

4904975114_794eab6a59.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer så mye med nydelig gutt med flott navn :icon_redface::hmm:

Ja, det suger skikkelig å føde, men man får virkelig mye igjen for jobben :icon_redface: Kos deg masse med lille gutten, de vokser så alt for fort! Lille Selma Louise her er allerede 3mnd :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker og nikker og neier! Vi synes jo han er skrekkelig søt selv, og suger til oss alle komplimenter. Jeg driter til og med i om dere juger. :icon_redface:

Stakkars Fyda er litt understimulert, ting går i ett her, og vi vurderer å gi henne en uke eller to på feriekoloni til onkel i Porsgrunn. Men hun liker Heljar ganske godt egentlig. Han får seg en slikk i panna i ny og ne, men det mest spennende er nok bæsjebleiene. :icon_redface:

Grattis med den lille jenta di også, Elin! Ja, jeg skjønner jeg må bli flinkere til å ta bilder, jeg synes han har vokst allerede. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...