TonjeM Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Å så moro å lese om broder'n! Høres litt ut som strider'n, og så litt ikke allikevel.. Jeg gleder meg til jeg skal ha ferie (fra 10. desember!) for da er det en strider-tråd som skal oppdateres også - har så masse masse å si om han også! Hvordan er det med fargen på Balrog? Ser jo at Strider er blitt mørkere (som Jeanette syntes var synd, men jeg synes han var nydelig som rød og jeg synes han er nydelig med den litt mørkere varmbrune fargen han har fått..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Han høres, og ser, helt herlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Han høres virkelig herlig ut. Og han var jo supertøff på besøk her, gleder meg virkelig til å følge han videre. Takk Å så moro å lese om broder'n! Høres litt ut som strider'n, og så litt ikke allikevel.. Jeg gleder meg til jeg skal ha ferie (fra 10. desember!) for da er det en strider-tråd som skal oppdateres også - har så masse masse å si om han også! Hvordan er det med fargen på Balrog? Ser jo at Strider er blitt mørkere (som Jeanette syntes var synd, men jeg synes han var nydelig som rød og jeg synes han er nydelig med den litt mørkere varmbrune fargen han har fått..) Å det gleder jeg meg til Han er veldig mørk sjokoladebrun, nesten svart! Han høres, og ser, helt herlig ut! Takk det er han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Så herlig å høre om hverdagen deres! På meg virker han i alle fall som en veldig kul kar som syns livet er gøy og tar ting på strak labb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Så kjekt å lese om han! Synes han høres og ser ut som en kjempekjekk liten ekornbebis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Så herlig skrevet! Det er tydelig at han oppfyller dine ønsker og hvor glad du er i han Høres ut som en herlig kar, spennende å "høre" han vokser og lærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Takk for koselige kommentarer Den siste uka var det litt mye som skjedde med kroppen tydeligvis, litt mye tannfelling, og noe hostegreier så han var ganske slapp en stund. Men nå er han tilbake Tok noen bilder på tur isted, han har jo akkurat fyllt 4 måneder Gal og glad ... ellers føler jeg at vi har vært litt slappe med trening i det siste og, så det skal vi t tak i fra og med idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Fiiin Balrog! Han ser diger ut på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Fin Ballemann Han er faktisk ikke noe særlig høyere enn Strider, men det er litt mer av han enn spinkel-Strideren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Fin Ballemann Han er faktisk ikke noe særlig høyere enn Strider, men det er litt mer av han enn spinkel-Strideren Ok, jeg aner ikke hvor høy Harly er da, men han har ihvertfall vokst inn i dekken str 45 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ok, jeg aner ikke hvor høy Harly er da, men han har ihvertfall vokst inn i dekken str 45 cm I rygglengden også? Ikke sleper sitt 45cm dekken etter seg, så hun har funnet ut at det er best å bare bli helt passiv når man har det på Og Balrog er så kjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Så vakker han er blitt, og stooor! Jeg og vil møte Ballemann en gang! Synd dere ikke kom til Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 I rygglengden også? Ikke sleper sitt 45cm dekken etter seg, så hun har funnet ut at det er best å bare bli helt passiv når man har det på Og Balrog er så kjekk! Ja dekkenet er str 45 i ryggen, sitter som et skudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Å, så stor og flott han har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Så fin han er, gleder meg til å følge med videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Fiiin Balrog! Han ser diger ut på bildene Takk! Han begynner å bli stor nå ja! Fin Ballemann Han er faktisk ikke noe særlig høyere enn Strider, men det er litt mer av han enn spinkel-Strideren Takk Og ja... Og Balrog er så kjekk! Takk Så vakker han er blitt, og stooor! Jeg og vil møte Ballemann en gang! Synd dere ikke kom til Lillestrøm. Balrog var syk Å, så stor og flott han har blitt! Taakk Så fin han er, gleder meg til å følge med videre Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Nå vil vi møte søtingen også før han blir for stor! Han er kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Balrog är fiiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Nå vil vi møte søtingen også før han blir for stor! Han er kjempefin! Takk! Jeg vil møte Ophelia og! Kan hende Balrog er litt mye for henne men Balrog är fiiin Takk Idag har vi gjort noe morsomt! Først hjemme begynte vi med neseprøven. Veldig gøy å begynne med en sånn øvelse, og så langt vi kom var Balrog veldig flink! Brukte nesa si han På kvelden var vi i trening i hall hos Drammen brukshundklubb. Jeg trente med Ellie først, og hun ble helt forskrekket av alle inntrykkene hun, så måtte ha veldig mye lavere kriterier enn vanlig. Derfor overrasket Balrog meg veldig positivt. Han ble ikke så forskrekket han! Han hilste på folk og var sosial, og hadde en suuper lek! Sagbruket og bjeffingen gikk så tilogmed rottisfolkene ble forskrekket (Eneste at jeg ikke hadde noe å bytte med, og han ble tøffere med leka si i hallen enn hjemme, så han kom ikke tilbake med den hver gang *ler*). Han tilbød kjempefin stå, rask sitt og klaskeflatdekk (har ikke lært han flatdekk engang jo ). Han hadde også super FVF over litt lengre strekke og gikk rett fra heftig lek til ro på sekundet da vi tok pause. Satt bare på fanget og var godgutt han. Gjett om jeg fikk stjerne i øynene da! Han var overhodet ikke påvirket, og egentlig flinkere i hallen enn hjemme! Holdt på å finne tak i mobilen og sende skrytemelding til Jeanette der og da, så glad ble jeg… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Han var overhodet ikke påvirket, og egentlig flinkere i hallen enn hjemme! Holdt på å finne tak i mobilen og sende skrytemelding til Jeanette der og da, så glad ble jeg… Flinkeste treneren det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Så herlig å oppleve Marie! Flinke lill Ballemann! Og det der sagbruket er sååå kuult at de har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Balrog var syk Ja, jeg vet :/ Det var dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Fiiiine flinkingen! Vi liker småinger som overrasker positivt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Så flinke dere er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 8. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2010 Kjekk kar det der altså! Herlig med hunder som ikke lar seg sette ut av spill på grunn av miljø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts