Benedicte Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Endelig er valpene født, og mange av dere vet jo allerede at jeg har ventet på en kelpietispe fra Jeanette. DeepEyes Sleepless Malice II skal hun hete på stamtavlen, og jeg kommer til å kalle henne for "Ikke" (dessverre ikke Alice ). Hun ble født i natt, og vi har allerede "hilst", siden jeg sitter barnevakt for Talli og valpene mens Jeanette er på jobb. Jeg kommer til å ha henne på halvfôr, så Jeanette skal ha ett kull på henne om hun oppfyller Jeanette sine krav Jeg kommer til å satse på LP og bruks med henne. DeepEyes Sleepless Malice II Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer! Gleder meg til å følge med! Siter
Papillon Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer! Hehe, IKKE KOM blir det vel på innkallingen! Siter
Yodel Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Så moro!! Gleder meg til å treffe henne på utstillinger etterhvert Siter
Kristiin Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Grattis! Litt OT, meeen. Hva er forskjellen på halvfor, for og deleier? Det virker som det går ut på det samme.. Hunden bor og trenes av den som har daglig omsorg, og somregel oppdretter skal ha et kull på hunden om den oppfyller kravene oppdretter vill ha. Og etter kullet eller at hunden har fylt 4 år eller no blir hunden overført til fult eierskap av den som har daglig omsorg... Siter
Siri Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Grattis med bittelille Ikke . Gleder meg til å se henne i aksjon etterhvert !! Siter
Tuskelusken Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer! Så pene de var. Siter
Benedicte Skrevet 2. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2010 Takk!! Jeg skal ikke gjøre feilene jeg gjorde med Cita, og jeg skal ikke gjøre feilene jeg gjorde med Tia, så da blir dette selvsagt en perfekt hund Kristiin: De fleste skiller jo på halvfôr og helfôr. Ofte er det slik at ulike oppdrettere har ulike fôrvertsavtaler Siter
Guest janson Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer så mye! Og navnet Sleepless Malice var jo bare fantastisk kult! Skal bli moro å følge henne. Siter
Lemen Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer så mye med en liten prinsesse (vil) Ikke ! Siter
tm100001 Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Kjempemoro Benedicte! Gratulerer Blir spennende å følge dere! Siter
turbogutten Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 ! Gleder meg til å se bilder når hu er noen uker eldre, men hun blir sikkert ikke noe styggere! Hu er vel i verste pøbelalder når jeg kommer hjem fra Italia igjen så da gleder jeg med til å kose masse med hun! Siter
tm100001 Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 "Planene mine for Ikke er veldig store." Det er lett å lese feil med det navnet gitt Siter
Caroline Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer med prinsesse VilIkke! Det der tror jeg blir en frøken med bestemte meninger, hun hadde ganske mye lyd i seg allerede nå Som jordmorassistent er jeg selvfølgelig veldig spent på å se utviklingen til dem alle Siter
Cloudberry Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer så mye med valpefrøkna! Må være fantastisk å få møte valpen sin når den er bare få timer gammel "Planene mine for Ikke er veldig store." Det er lett å lese feil med det navnet gitt Jeg måtte også lese den to ganger gitt Siter
Lola Pagola Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer Har vært skikkelig nysgjerrig på hvilken hund du har ventet på, rase og alt det der, men denne så jeg faktisk ikke komme moro! Siter
Marianne&Java Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Næææh! Så dette er altså Ikke Så koselig, gratulerer så mye Siter
Carina Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Grattis! Litt OT, meeen. Hva er forskjellen på halvfor, for og deleier? Det virker som det går ut på det samme.. Hunden bor og trenes av den som har daglig omsorg, og somregel oppdretter skal ha et kull på hunden om den oppfyller kravene oppdretter vill ha. Og etter kullet eller at hunden har fylt 4 år eller no blir hunden overført til fult eierskap av den som har daglig omsorg... En deleier har vel på en måte mer h*n skulle sagt feks i forbindelse ved paring osv. Det ligger egentlig litt i ordene deleier og forvert. Endelig ble det offisielt! Gleder meg til å bli kjent med Ikke. Siter
AnnikenK Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Grattis med etterlengtet ekornbeibis også må du vel regne med å få en del morsomme varianter av navnet hennes Siter
potifa Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer så masse! Håper hun oppfyller dine drømmer om henne og Jeanette sine mål for henne avlsmessig. Siter
Toril Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Gratulerer med en bitteliten Ikke Siter
Huldra Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Oi, grattis! Nei dette visste jeg ikke om, så spennende da! Siter
Recommended Posts