Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er med stor uro og skam at jeg må meddele


Inustaff

Recommended Posts

Jeg vil ha en! Frøya vokter som en liten tulling her, så jeg trenger en molliloss hun kan hente hver gang hun mener det er fare på ferde! :blink:

/end vas fra meg

De er kjempefine! Ta masse bilder og stell pent med pc'en sånn at du kan poste dem! :lol:

Pc oppfører seg foreløpig bra,men den skreik " ta sikkerhetskopier,pga harddisk feil" men jeg trykket bare på "ikke påminn meg mer"

:lol:

Hahaha du har en sånn ja..ja dem kineserne de kan passe hus gitt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Nydelige rynkefjes .! Når er disse til salgs... *kremt*

Multiquote? ææhh...jeg er ikke nerd nok..hjææælp!

Men ja de er superherlige...og gurimalla så de snakker... :blink:

De er ferdig klemt og most om ca 8-9 uker selvfølgelig... :lol: Så får man nå se hvilken dag det blir...heehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multiquote? ææhh...jeg er ikke nerd nok..hjææælp!

Men ja de er superherlige...og gurimalla så de snakker... :blink:

De er ferdig klemt og most om ca 8-9 uker selvfølgelig... :lol: Så får man nå se hvilken dag det blir...heehe

Klem og go mosa i 8uker .*Ikke sjalu neeeiiii* :lol:

Forresten på tide med flere bilder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIGE :lol::lol::lol:

Jeg har LYST PÅ!! :icon_redface:

Men kanskje litt tidlig enda, dalmisgutten er bare 4 1/2 mnd :lol: Men jeg er ALLEREDE valpesyk, han vokser så alt alt for raskt altså, både mentalt og fysisk :cry: Så allerede NÅ er jeg klar for en ny valp i hus :lol:

SØTE SØTE rynkevalper :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIGE :lol::lol::D

Jeg har LYST PÅ! :cry:

Men kanskje litt tidlig enda, dalmisgutten er bare 4 1/2 mnd :lol: Men jeg er ALLEREDE valpesyk, han vokser så alt alt for raskt altså, både mentalt og fysisk :lol: Så allerede NÅ er jeg klar for en ny valp i hus :icon_redface:

SØTE SØTE rynkevalper :lol::lol:

Du kan få passe monsteret mitt når vi skal til Molde i bryllup om en mnd. Jeg skjønner ikke hva folk synes er så sjarmerende med denne valpetida... er utslitt jeg! Gleder meg til beistet blir større så det går an å jobbe ordentlig med ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Shlush, vent til dalmatineren din har er i ettårs alderen du, så tror jeg du bestemmer deg for at det er greit å vente et par år :cry:

hehe:) Ja, jeg har tentk tanken! Du er bortskjemt med valpetiden, men hvordan vil puberteten bli *fnis* Men sannheten er at vi har ikke hatt valpebiting, han ble fort husren (selvfølgelig begrensa hvor lenge han holder seg!), ikke tygger han særlig (han har tygd litt på et bor), ikke mye bråk, ikke mye rampestreker, flink til å være hjemme alene! :icon_redface: hehe! Jeg hadde forberedt meg på en travel valpetid.

men jeg har den største valpen i kullet! Men han var ikke den sterkeste som vil si at jeg har en MYK gutt:) Sier jeg "Nei" for strengt så demper han meg... Så han er ikke så tøff av seg.

Største problemet er at han ELSKER folk:p Går helt bananas!! Men han har vært dempende og redd andre hunder (hvertfall store). Hylte med halen mellom bena om de ble for brå (selv om de ikke var borti han!). Men har lagt ned arbeid i å møte trygge hunder:) Så han er MYE bedre!

men ja, plana var å vente til han blir 2 år før nestemann kommer i hus *glede seg* Hvilken rase har jeg ikke bestemt enda:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få passe monsteret mitt når vi skal til Molde i bryllup om en mnd. Jeg skjønner ikke hva folk synes er så sjarmerende med denne valpetida... er utslitt jeg! Gleder meg til beistet blir større så det går an å jobbe ordentlig med ham!

Har du monster du da?! :cry:

Jeg savner valpetiden allerede jeg! Selv om valpen her er valp enda *fnis* Men han er liksom blitt veldig stor... Så blir bare vanskeligere og vanskeligere å ha han på fanget i stolen og KOSE KOSE KOSE! (jeg har et kosemonster av en valp!) *fnis*

Hvilken rase har du da?! :icon_redface:) Jeg ELSKER valper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du monster du da?! :cry:

Jeg savner valpetiden allerede jeg! Selv om valpen her er valp enda *fnis* Men han er liksom blitt veldig stor... Så blir bare vanskeligere og vanskeligere å ha han på fanget i stolen og KOSE KOSE KOSE! (jeg har et kosemonster av en valp!) *fnis*

Hvilken rase har du da?! :icon_redface:) Jeg ELSKER valper!

Har ridgeback, Masithela's Red Kovu har nylig fått egen tråd på presentasjoner. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill gjerne se en bildeoppdatering! :icon_redface:

Da bestillte du på rette dagen :lol:

Her er bilder tatt idag :-D

Første 3 bilder er av jente med stor hvit labb,og de 3 bildene under er "helsort" gutt

valper17dager1.jpg

Øverste 3gutt med hvitt på,nederste 3 jente med "h" på magen...

jentehhvitgutt17dgr.jpg

Gjengen...

gjengen17dgr1.jpg

valper17dager2.jpg

valpiser.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kanskje ikke ønsket, men guri søte er de uansett! :icon_redface:

Hehe,nå er de ønsket ,på en måte :lol:

Begynner allerede å oppføre seg litt mer som levende hunder..

Jeg gleder vettet av meg til de blir eldre nå! Så jeg kan få noe mer utav dem ,hihihi...

Så videre fremover kan det bli myyyye bilder :D

Koselig dere syns de er søte,de små skambastardene,hahaha! søteste skammen uansett! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært stor interesse for valpene? Mange seriøse? *nysgjerrig*

Det har vært godt og blandet får en vel si.. :icon_redface:

Jeg har dessverre blitt skikkelig irritert på 2 stk,hvor jeg dessverre var litt frekk med begge for de virka så himla korka og provoserende :lol: ,men ellers har det vært helt "vanlige uvitende" og nysgjerrige folk som jeg hyggelig og greit har avvist etter bare en liten samtale.

Er noen seriøse som har utrykket ønske om besøk,så ingen er lovet noe ennå før de har kommet på besøk...Så det er ingen solgte altså...Foreløpig baaaare mine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIGE :D:D:D

Jeg har LYST PÅ! :)

Men kanskje litt tidlig enda, dalmisgutten er bare 4 1/2 mnd :D Men jeg er ALLEREDE valpesyk, han vokser så alt alt for raskt altså, både mentalt og fysisk :) Så allerede NÅ er jeg klar for en ny valp i hus :)

SØTE SØTE rynkevalper :D:D

Jeg har en her som du kan få låne :D Hehehe, dvs du kan få låne begge to, så kan det hende det tar litt tid før du blir valpesyk igjen :D

Du kan få passe monsteret mitt når vi skal til Molde i bryllup om en mnd. Jeg skjønner ikke hva folk synes er så sjarmerende med denne valpetida... er utslitt jeg! Gleder meg til beistet blir større så det går an å jobbe ordentlig med ham!

Signerer denne... De er søte og herlige den første mnd, så begynner jeg å drømme meg bort til de blir voksen..

De valpene denne tråden egentlig handler om er nydelige :P Greitnok at det ikke var planlagt og ønsket. men hvem kan si noe annet enn at disse fire små er en berikelse? :P Lykke til med å skille ut de beste valpekjøperne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...