Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er med stor uro og skam at jeg må meddele


Inustaff

Recommended Posts

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Ja,hehe ...kjenner de selv...er litt mer populære og ønska nå som dem er ute,enn når de var inne :whistle:

Satt jo der og ble skamrørt når de kom ut :rolleyes2: og nå må jeg bare holde fingrene av fatet og la de få litt fred... :whistle:

Tipsi koser seg med dem,hun har fått en dusj idag,igår orka ikke hverken jeg eller hun særlig mye..så ble litt mer ut å luftes idag...så fikk jeg fjerna alt ekle sølet på henne...usj...størkna søl! Men godt og varmt vann og en liten skrudd me håndkle gjorde susen!

Veide dem nå og de veier :

Ene hannen og tispa veier det samme = 692 gram

De to andre veier :

hann:743

tispe :653

Hva dem veide ved fødsel aner jeg ikke men de er fint i hold ,drikker bra,er griske alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden (leeeenge siden jeg har vært her inne) Og det var jo reint god underholdning på en kjedelig arbeidsdag :rolleyes2:

Synes du har tenkt og gjort ting riktig hele veien jeg, uhell skjer i selv de beste familier, men når det skjedde løste du det godt synes jeg :whistle:

Som andre har sagt før meg, det var vel kanskje hell i uhell at så mange var døde. Kanskje mammaen også syntes det var for mange med 10..?

Håper uansett du finner gode eiere til de, og at det blir fine hunder. Og så må jeg legge til at hadde kineseren vært pappa, og du hadde fått "horrorPonyer" så måtte jeg nesten revurdert mitt valg av rase nr to, for det hadde jo vært en hund man ikke kunne gått glipp av.. Tihi.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden (leeeenge siden jeg har vært her inne) Og det var jo reint god underholdning på en kjedelig arbeidsdag :whistle:

Synes du har tenkt og gjort ting riktig hele veien jeg, uhell skjer i selv de beste familier, men når det skjedde løste du det godt synes jeg :fish:

Som andre har sagt før meg, det var vel kanskje hell i uhell at så mange var døde. Kanskje mammaen også syntes det var for mange med 10..?

Håper uansett du finner gode eiere til de, og at det blir fine hunder. Og så må jeg legge til at hadde kineseren vært pappa, og du hadde fått "horrorPonyer" så måtte jeg nesten revurdert mitt valg av rase nr to, for det hadde jo vært en hund man ikke kunne gått glipp av.. Tihi.. :wub:

Ler høyt,ahahah...

Horrorponys ønsker hjem...

Ja horrorponys hadde det blitt med testosteronnivå til en Chinese og størrelse til en masiff :rolleyes2:

Og en naken mastiff? HJEEEELP! En hund som muligens kunne fått en fæl rolle i en zombiefilm! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er ikke mange hunder jeg kunne tenkt meg selv - spesielt ikke blandinger - MEN jeg må bare innrømme at jeg skulle sykt gjerne hatt en "nappe corso" etter de foreldrene :rolleyes2: Hadde jeg bare hatt litt mer kapital til å fôre på fire store, men tror det holder lenge med tre stk foreløpig... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er ikke mange hunder jeg kunne tenkt meg selv - spesielt ikke blandinger - MEN jeg må bare innrømme at jeg skulle sykt gjerne hatt en "nappe corso" etter de foreldrene :wub: Hadde jeg bare hatt litt mer kapital til å fôre på fire store, men tror det holder lenge med tre stk foreløpig... :rolleyes2:

hehehe,ja du har vel nok med en litt "hjernedød" hund :whistle:

Fint du liker foreldrene da :whistle: De er så koselige og hjerndedøde atte,og jeg håper de små blir akkurat passelig ånnas de også... :fish: hihihi

og jeg som kjeder meg har tatt mer bilder,men dem får ingen se...fordi jeg har visst ikke mer plass til å laste opp sier hundesonens hjerne.... :wub: Så ingen bilder da... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,ja du har vel nok med en litt "hjernedød" hund :wub:

Fint du liker foreldrene da :wub: De er så koselige og hjerndedøde atte,og jeg håper de små blir akkurat passelig ånnas de også... :lol: hihihi

Høres jo egentlig perfekt ut spør du meg :wub: Sånn rent teoretisk hadde jeg hatt plass til mange, mange hjernedøde sjeler hos meg, men rent praktisk er det litt verre, hehe. Uansett, lykke til videre med de små - så satser jeg på å få se flere bilder etter hvert :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle :-) Koselig!

Men sånn ellers...

"#¤%&&¤#%¤#%%&#" !

Jeg har krangla med pc nå og nå stjal den alle valpebildene jeg ikke fikk lagt ut,og alle bildene fra Kreta (flaks jeg la ut mange på FB)og masse andre kjekke bilder tatt siste tiden...Dumme dumme meg som ikke var rask nok med å overføre til ekstern disk...ååhåååhåååhååå..*sutre sutre* Burdte ha læææært!

Vel jeg får se om jeg rekker å legge ut noen nå før pc kræsjer igjen!

Har deformatert alt..så den er helt tom..Men det var noen få bilder på kamera(de andre var slettet såklaaart) så legger ut noen..

Pc maser om harddisk feil og sikkerhetskopiering..wæææh! Så den skriker på siste vers nå! :-S

Anyways her er noen bilder fra igår: Må trykkes på for å vises ordentlig..er jo helt merkelige her på direkten :-S

Ene tispen,med stor hvit labb :-)

post-670-12820426669616_thumb.jpg

post-670-12820427360037_thumb.jpg

Sort hann,med en hvit strek på bryst og en hvit tå:

post-670-12820428225294_thumb.jpg

post-670-12820429317345_thumb.jpg

Hann med hvitt stripe og labber :

post-670-12820430559969_thumb.jpg

post-670-12820438529027_thumb.jpg

Tispe med hvit flekk og H på magen:

post-670-12820431393597_thumb.jpg

og her har vi jente og gutteklubben :

post-670-1282043925857_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en! Frøya vokter som en liten tulling her, så jeg trenger en molliloss hun kan hente hver gang hun mener det er fare på ferde! :lol:

/end vas fra meg

De er kjempefine! Ta masse bilder og stell pent med pc'en sånn at du kan poste dem! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...