Gå til innhold
Hundesonen.no

Caius - Min Saluki

Synnikken

Recommended Posts

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

BP: Joda, jeg har jo tenkt på det da, men får ta sjangsen. Får bare krysse det som krysses kan. Elles er det vel ikke meningen at jeg skal ha valp ennå :yes: noe jeg håper det er.

Innerst inne ville jeg ikke velge valp allerede nå, men siden kullet er så jevnt og han bare valgte meg så ble det bare sånn :icon_redface:

Det er ikke mye hverken krypt eller bittfeil på saluki så det skal nok gå bra. Og gjør det ikke det med akkurat denne valpen får Synnøve bytte valp hvis hun vil. Jeg er jo også intr i at hunden skal vises når det er hva eier ønsker :whistle:

Men vi satser på at Caius er 150 % perfekt vi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det er ikke mye hverken krypt eller bittfeil på saluki så det skal nok gå bra. Og gjør det ikke det med akkurat denne valpen får Synnøve bytte valp hvis hun vil. Jeg er jo også intr i at hunden skal vises når det er hva eier ønsker :icon_redface:

Men vi satser på at Caius er 150 % perfekt vi :lol:

Selvsagt satser vi på at Caius er perfekt :whistle:

(jeg måtte bare minne om at impulskontroll er en fin ting *ler* - ikke vondt ment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt satser vi på at Caius er perfekt :)

(jeg måtte bare minne om at impulskontroll er en fin ting *ler* - ikke vondt ment)

Pøsj da, hadde jeg hatt impulskontroll hadde Caius aldri blitt født :icon_redface: For alt startet nemlig med bror til mormoren hans som ble kjøpt på impuls bare pga sjoko-fargen. Jeg ga f... i både linjer og alt for den der skulle jeg ha uansett :whistle::lol: Skulle jo bare ha to hanner for kos og tur og kanskje utstilling jeg, men se hva jeg sitter med nå...nesten bare tisper :yes:

Vet det ikke var vondt ment og du har helt rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Haha, ja du det med impuls er jo noe oppdrettere har i fullt monn !

Mange flotte kull hadde nok vært ufødte om vi skulle bare være superfornuftige !

Parring på impuls og følelser gir ofte de beste kullene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye hverken krypt eller bittfeil på saluki så det skal nok gå bra. Og gjør det ikke det med akkurat denne valpen får Synnøve bytte valp hvis hun vil. Jeg er jo også intr i at hunden skal vises når det er hva eier ønsker :whistle:

Men vi satser på at Caius er 150 % perfekt vi :yes:

Psht! Han ER alt perfekt.. :icon_redface:

Selvsagt satser vi på at Caius er perfekt :lol:

Hehehe, skjønner jo den. Har tenkt masse på det selv, men så forelsket jeg meg da... Farlige greier *ler*

Ellers kan jeg opplyse sonen om at verdens herligste Caius (haha, digger at dere alt kaller han Caius!) ble 4 uker igår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med valp! Mynder er herlige..

Ingen ennå. :icon_redface:

Vi er i venteperioden fremdeles, og den er lang. Vår lille briard jente kommer ikke til verden før i april. Men jo flere søte bergens hunder som dukker opp jo flere mulige lekekamerater er det når tiden endelig kommer :whistle:

iiiih, briardvalp! DET gleder jeg meg også til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caius er nå fire uker gammel, :D Han ble det på søndag så nå er han vel 4 og en halv uke gammel.

Her er bilder jeg egenhendig har stjålet fra Evy (Biscotti) sin Facebook :o Håper ikke hun blir furten :D

Her er han hverfall, sølvgutten som ser ut til å bli virkelig vakker, spør du meg. :wub:

Caius4uker1.jpg

Sååå pen! :wub:

Caius4uker2.jpg

Er ufattelig søt daa! :)

Caius4uker3.jpg

Står pent selvsagt! ;):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine farger på lukisen!

Bergensere får skrike ut om de har snille voffer i alle fasonger og farger som vil hilse på søtnosen når den tiden er inne! :wub:

Jeg vil jeg vil jeg vil! :wub: Hvis jeg fremdeles er i landet. Har jo en voksen kar her som er snill med valper, og så kommer jo valpen min neste uke :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine farger på lukisen!

Jeg vil jeg vil jeg vil! :D Hvis jeg fremdeles er i landet. Har jo en voksen kar her som er snill med valper, og så kommer jo valpen min neste uke :wub:

*fniser* Da kan bebisvalp og Caius få frese rundt litt sammen :o Også får jeg hilst på herlige voksenvoffeeen :)

Søteste stankelbeinet :wub:

Vi er klar for playdate i oktober :wub:

Ja, gjett om! ;) Gleder meg! :D

Ellers takk for alle gratulasjoner og enigheter om hvor vakker han er! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...