Gå til innhold
Hundesonen.no

Den Store Sølentråden !


Siri

Recommended Posts

Hah, jah, for tenk, X'en sa bare "eat my dust, motherfuckers!" og rusa fra de aller fleste.

Og der så jeg brått for meg X'en som freser gjennom en flokk med små, yndige Carolinehunder som bare skvetter tilsides av lufttrykket *ler*.

Ehm, noen har visst glemt tidenes beste innkallingskommando:

"X'eeeen, kom og få pøøølseeeee!" Jeg tror bestemt det var det som gjorde utslaget :)

:):)

Grattis til alle flinke sonenvofser og -eiere. Jeg tror dere har hatt det gøy jeg! *Skuler utover egen hundeflokk og lurer på om noen av dem kan egne seg på Sølen neste år*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Ehm, noen har visst glemt tidenes beste innkallingskommando:

"X'eeeen, kom og få pøøølseeeee!" Jeg tror bestemt det var det som gjorde utslaget :) Husker vi fortsatt noen av de alternative kommandoene vi laget da?

"Ikkee ta meeeeg!"

- Sandra

:)

Også har vi jo "sing-a-long"-lydighetsprogrammet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det va'kke fellesstart, altså! Men neste år må du være med. Selv om jeg håper innbitt at jeg ikke skal være med neste år, men har småttiser...

X'en kan godt ta en pause fra det meste hun neste år..unntatt småttis produksjon :)

Så kan man heller forhåndsbestille Sølen opphold om to år for alle småttisene.... :) Noe med å følge i digre mammaspor eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, noen har visst glemt tidenes beste innkallingskommando:

"X'eeeen, kom og få pøøølseeeee!" Jeg tror bestemt det var det som gjorde utslaget :)

De snakket hele uka om betydningen av motivasjon for hundenes innsats, også får jeg høre det når jeg finner den knappen som virkelig får X'en avgårde... :D;):)

Husker vi fortsatt noen av de alternative kommandoene vi laget da?

Også har vi jo "sing-a-long"-lydighetsprogrammet :)

Åh, herlighet, ja det må vi da få rekonstruert?

"Søk spor" var det vel forslag på "Mil etter mil etter mil". Eller var det rundering?

Kryp mener jeg var "get down, get down and move it all around"

Var stegforflytninger "rumpa mi"?

"These boots were made for walking, and that's just what they'll do" - kan det ha vært FVF?

Dekk var skudd med håndtegn, plassert variert etter behov og øvelse.

Innkalling med stå var vel "stop in the name of love!"

Uff, jeg husker ikke alle...

X'en kan godt ta en pause fra det meste hun neste år..unntatt småttis produksjon :)

Så kan man heller forhåndsbestille Sølen opphold om to år for alle småttisene.... :D Noe med å følge i digre mammaspor eller noe sånt...

Kulltreff på NBFs Sølenkurs, det høres knall ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder og jeg har bestemt meg for å være dønn ærlig.

FY FLATE SÅ MISUNNELIG JEG ER! Jeg er grønn faktisk, så ille er det. envious.gif Så neste år! DAH skal jeg til Sølen med NBF, den er bankers.

Grattis til Stine både for gratisoppholdet og Forutinntatt prisen :) Jeg har bilder i hodet der jeg ser lette små Caroline dyr fyker i alle retninger der X'n freser igjennom som en monstertruck (altså, det må oppleves sånn når man er sheltie, sier ikke at hun er det)

Signeres!

Gleder meg til bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakket hele uka om betydningen av motivasjon for hundenes innsats, også får jeg høre det når jeg finner den knappen som virkelig får X'en avgårde... :):):D

Åh, herlighet, ja det må vi da få rekonstruert?

"Søk spor" var det vel forslag på "Mil etter mil etter mil". Eller var det rundering?

Kryp mener jeg var "get down, get down and move it all around"

Var stegforflytninger "rumpa mi"?

"These boots were made for walking, and that's just what they'll do" - kan det ha vært FVF?

Dekk var skudd med håndtegn, plassert variert etter behov og øvelse.

Innkalling med stå var vel "stop in the name of love!"

Byssanlull-sangen var jo til fellesdekk. Eller, det var vel valgfri nattasang. Innkalling med stå var *kastefiskestang og haleinnhunden*-håndsignal og BØØØØØØØØ!! som ståkommando :)

Dekk under marsj var pistolen over skulderen og skyte. :D

Også var det tannvisning "pusspuss så får du en suss" med innslag av dans her og der :)

sang pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hilsen fra en Sylfersk både på Sølen og på Hundesonen.

Takk for sist, hatt et fantastisk opphold på Sølen! Jeg og Sølens laveste deltaker - Cairnterrieren Emil fra Lønneberget har kost oss halvtihjel med digre dyr og hyggelige mennesker. Om Emil hadde høye tanker om seg selv før avreise så er han hvertfall 2 meter (mellom neseborene) nå. Denne bustete, gråhåra tassen har virkelig kjørt seg med de store denne uka. Hatt den svært så seriøst hårete Willy som romkompis og kun blitt knurret littebittegrann på i forbindelse med noe henging i barter eller noe :=

Fascinerende hytter uten verken hyller eller knagger og en seng som var så hard at om man lå på magen en hel natt så våknet man med sixpack.

SIste dagen fant jeg da også det eneste skapet i hytta, som selvsagt ikke hadde hyller.. Lurer på om det var forboksene til lilleWilly som dekket mesteparten av skapet jeg.

Alt i alt hadde denne ferske ekvipasjen ikke så veldig store tap, annet enn to knekte stoler, et par knuste solbriller og en sporline i elva. Og lokket på kaffetrakter'n som ble smeltet om rett før avreise da.

Men hekta på spor har vi blitt her i huset og har allerede imorgen Spordate på Spiralen i Drammen.

Har og masse bilder som jeg driver å ordner med atm, men sliter seriøst med å legge til kommentarer på photobucket. Men de kommer nok etterhvert.

post-6560-1279582870,3294_thumb.jpg

post-6560-1279582634,3721_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hilsen fra en Sylfersk både på Sølen og på Hundesonen.

Takk for sist, hatt et fantastisk opphold på Sølen! Jeg og Sølens laveste deltaker - Cairnterrieren Emil fra Lønneberget har kost oss halvtihjel med digre dyr og hyggelige mennesker. Om Emil hadde høye tanker om seg selv før avreise så er han hvertfall 2 meter (mellom neseborene) nå. Denne bustete, gråhåra tassen har virkelig kjørt seg med de store denne uka. Hatt den svært så seriøst hårete Willy som romkompis og kun blitt knurret littebittegrann på i forbindelse med noe henging i barter eller noe :=

Fascinerende hytter uten verken hyller eller knagger og en seng som var så hard at om man lå på magen en hel natt så våknet man med sixpack.

SIste dagen fant jeg da også det eneste skapet i hytta, som selvsagt ikke hadde hyller.. Lurer på om det var forboksene til lilleWilly som dekket mesteparten av skapet jeg.

Alt i alt hadde denne ferske ekvipasjen ikke så veldig store tap, annet enn to knekte stoler, et par knuste solbriller og en sporline i elva. Og lokket på kaffetrakter'n som ble smeltet om rett før avreise da.

Men hekta på spor har vi blitt her i huset og har allerede imorgen Spordate på Spiralen i Drammen.

Har og masse bilder som jeg driver å ordner med atm, men sliter seriøst med å legge til kommentarer på photobucket. Men de kommer nok etterhvert.

post-6560-1279582870,3294_thumb.jpg

post-6560-1279582634,3721_thumb.jpg

Halla og velkommen hit :rolleyes2:. Vi takker for hyggelig samboerskap - og Willersen syntes unge herr Emil var en kjekk kar, han :rolleyes2:. Han følte seg jo skikkelig stor og voksen sammen med ham *ler*. Og du - vi krever bilde av GRISEN også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mumler noe om at det blir ikke bedre av dette* Åhh så fint og morsomt der har hatt det! Gleder meg til bilder jeg, både av terrier Emil og av bulldoser X :rolleyes2:

Siri! Har du sovet sammen med noen?? Ikke vært sær og ligget i bilen? Jeg er sjokkert? (jada vet du gjør det for en grunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hilsen fra en Sylfersk både på Sølen og på Hundesonen.

Takk for sist, hatt et fantastisk opphold på Sølen! Jeg og Sølens laveste deltaker - Cairnterrieren Emil fra Lønneberget har kost oss halvtihjel med digre dyr og hyggelige mennesker. Om Emil hadde høye tanker om seg selv før avreise så er han hvertfall 2 meter (mellom neseborene) nå. Denne bustete, gråhåra tassen har virkelig kjørt seg med de store denne uka. Hatt den svært så seriøst hårete Willy som romkompis og kun blitt knurret littebittegrann på i forbindelse med noe henging i barter eller noe :=

Fascinerende hytter uten verken hyller eller knagger og en seng som var så hard at om man lå på magen en hel natt så våknet man med sixpack.

SIste dagen fant jeg da også det eneste skapet i hytta, som selvsagt ikke hadde hyller.. Lurer på om det var forboksene til lilleWilly som dekket mesteparten av skapet jeg.

Alt i alt hadde denne ferske ekvipasjen ikke så veldig store tap, annet enn to knekte stoler, et par knuste solbriller og en sporline i elva. Og lokket på kaffetrakter'n som ble smeltet om rett før avreise da.

Men hekta på spor har vi blitt her i huset og har allerede imorgen Spordate på Spiralen i Drammen.

Har og masse bilder som jeg driver å ordner med atm, men sliter seriøst med å legge til kommentarer på photobucket. Men de kommer nok etterhvert.

Trultebilder! Hun er jo en del av laget hun også..

Og velkommen inn hit :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en kvalmt lykkelig tråd stappet med interne ting! Holder meg langt unna frem til kanskje neste års tråd :rolleyes2:

Eller, åj for en lykkelig tråd stappet meed interne ting! Man blir så missunnelig at man nesten må delta neste år :rolleyes2:

Grattis med bruksberner, Emma, pølse er en fin ting :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla og velkommen hit :rolleyes2:. Vi takker for hyggelig samboerskap - og Willersen syntes unge herr Emil var en kjekk kar, han :rolleyes2:. Han følte seg jo skikkelig stor og voksen sammen med ham *ler*. Og du - vi krever bilde av GRISEN også !

Takk så mye! Har fått lagt ut en masse bilder på: http://photobucket.com/kristinloken

aaaaner ikke om dere kommer inn, men prøv. Helt nytt for meg dette photobucket greiene.

Ja og forresten - her er den mye omtalte GRISEN - Trulte;

Hmmm.... ikke veldig vellykka det der. Prøver en annen måte.

Hmmm den andre måten går heller ikke - hva ER dette fornoe tro?

Hjelp.Hva er greia med bilder her da dere? Hjeeeelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri! Har du sovet sammen med noen?? Ikke vært sær og ligget i bilen? Jeg er sjokkert? (jada vet du gjør det for en grunn)

Ja, for tenk jeg var skikkelig tøff denne gangen og sov i hytte *ler*.

Huff for en kvalmt lykkelig tråd stappet med interne ting! Holder meg langt unna frem til kanskje neste års tråd :rolleyes2:

*Fniser*

Takk så mye! Har fått lagt ut en masse bilder på: http://photobucket.com/kristinloken

aaaaner ikke om dere kommer inn, men prøv. Helt nytt for meg dette photobucket greiene.

Weeeeee så mange fine bilder :rolleyes2:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Skal få lagt ut en del jeg også. Forhåpentligvis i dag :whistle:

Gleder meg! Jeg må vente på bedre nett før jeg setter i gang med prosjekt Sølenbilder, men de kommer de også..

Du har fått med ørebilde av Ella og ser jeg.. ååå jeg elsker de myke, gode ørene hennes :rolleyes2:

..og jeg er så klart helt objektiv og er helt enig i at hun har fantastiske ører :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det ikke fint det ørebildet?

Det ligger et album - grisebilder - under Sølenbildene så det er bare å titte der. Har skrinlagt forsøkene med å få dem ut her.

Har idag vært og testa om terrier'n huska han har vært på Sølen og gått tre fremmedspor med han.

Det var helt fantastisk! :rolleyes2: :whistle: God fart, fant leke i sporet, 2 vinkler og 20 min liggetid og MEGA høyt ormegress og siv... :ahappy::poke:

Så han har hvertfall lært masse av denne uka det er helt sikkert. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle surre opp en

sporline engang før avreise. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det ikke fint det ørebildet?

Det ligger et album - grisebilder - under Sølenbildene så det er bare å titte der. Har skrinlagt forsøkene med å få dem ut her.

Har idag vært og testa om terrier'n huska han har vært på Sølen og gått tre fremmedspor med han.

Det var helt fantastisk! :wub::lol: God fart, fant leke i sporet, 2 vinkler og 20 min liggetid og MEGA høyt ormegress og siv... :lol::D

Så han har hvertfall lært masse av denne uka det er helt sikkert. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle surre opp en

sporline engang før avreise. :lol:

Så bra! Emil er jo kjempeflink da! :lol: Jeg og Mio har ikke fått prøvd oss på noe spor enda, men tenkte meg ut i skauen i helga for å se hvordan det går:D gleder meg:D og kjempefine bilder du har tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlighet, ja det må vi da få rekonstruert?

"Søk spor" var det vel forslag på "Mil etter mil etter mil". Eller var det rundering?

Kryp mener jeg var "get down, get down and move it all around"

Var stegforflytninger "rumpa mi"?

"These boots were made for walking, and that's just what they'll do" - kan det ha vært FVF?

Dekk var skudd med håndtegn, plassert variert etter behov og øvelse.

Innkalling med stå var vel "stop in the name of love!"

Uff, jeg husker ikke alle...

"Who let the dogs out..." - Det var vel halsen? Og den vurderer jeg veldig sterkt å bruke faktisk, for litt humor må man da få inn i apellprogrammet :wub::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Who let the dogs out..." - Det var vel halsen? Og den vurderer jeg veldig sterkt å bruke faktisk, for litt humor må man da få inn i apellprogrammet :lol::D

Ja det VAR den sangen ja... Lå i senga og hørte - selvom det var den borterste hytta så var det klart og tydelig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Who let the dogs out..." - Det var vel halsen? Og den vurderer jeg veldig sterkt å bruke faktisk, for litt humor må man da få inn i apellprogrammet :lol::lol:

Jepp, også var det "RUN, FORREST! RUN!!" på et eller annet. :D

Ja det VAR den sangen ja... Lå i senga og hørte - selvom det var den borterste hytta så var det klart og tydelig

Folk sa jo dagen etterpå at vi faktisk sang ganske fint! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...