Gå til innhold
Hundesonen.no

Den Store Sølentråden !


Siri

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg satt akkurat og vurderte om jeg skulle starte denne tråden selv! Gleder meg til å se ALLE bilder! Jeg har ikke mange tatt med mitt eget, men har tatt en del med Stine sitt og hun har tatt av meg med sitt eget. Ble noen kameraer å holde styr på liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt akkurat og vurderte om jeg skulle starte denne tråden selv! Gleder meg til å se ALLE bilder! Jeg har ikke mange tatt med mitt eget, men har tatt en del med Stine sitt og hun har tatt av meg med sitt eget. Ble noen kameraer å holde styr på liksom :)

Hehehehhee... Jeg bare langa fotoapparatet over til nærmeste offer, jeg *ler*. Benedicte ofret seg stadig og tok bilder av Willersen når vi var i aksjon, mens Marion vel fikk kasta kameraet mitt i hendene da det var hundesprint :).

Forresten - var det noen som fikk med seg resultatlista fra hundesprinten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehhee... Jeg bare langa fotoapparatet over til nærmeste offer, jeg *ler*. Benedicte ofret seg stadig og tok bilder av Willersen når vi var i aksjon, mens Marion vel fikk kasta kameraet mitt i hendene da det var hundesprint :).

Forresten - var det noen som fikk med seg resultatlista fra hundesprinten ?

Ja, en eller annen skrev "sonenresultatliste", så den kommer vel etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - var det noen som fikk med seg resultatlista fra hundesprinten ?

Hah, jah, for tenk, X'en sa bare "eat my dust, motherfuckers!" og rusa fra de aller fleste. Bompibjørnberneren dundra inn til Forutinntattprisen 2010 ("vi hadde aldri trodd at en berner kan løpe så raskt!") og ble nummer 13 av 33!!! Brukshundkurs, brukshunder, kjappe lette hunder som runderer og fiser spor - X'en banka 20 av dem!

Nei, jeg vet egentlig ikke om noen andre resultat, annet enn at X'en NESTEN slo Blaze, og grusa trioen til Caroline :) :) :D

Når jeg har blitt noe mer jordnær og kledelig beskjeden, skal jeg se litt på de 800 bildene jeg har, det er trolig en del rumper på bildene mine...

Men akkurat nå titter jeg på ølboksen som X'en hadde som sporslutt på det siste sporet for årets Sølen, den fant hun ganske lett, gitt... Mon tro om et ølbad vil hjelpe på å få opp pelsen til Bjerke?

Og ellers titter jeg i kalenderen min for å finne en ledig helg, for vi vant gratis leie av hytte i tre døgn på Sølen, greit å benytte før snøen kommer. Fnis, der satt alle ambisiøse bruksfolka og siklet sikkert etter et slikt opphold, også var det bruksberneren som stakk av med snusen! :):D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt kult, Emma! Gratulerer og hurra for bompibjørnbernern! :) Alltid gøy for oss med ikke akkurat gjengse brukshunder når de hardbarka folka med supertøffe bikkjer blir grusa av sånne uventa lykkepillevofser (som X'en høres ut til å være) :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hah, jah, for tenk, X'en sa bare "eat my dust, motherfuckers!" og rusa fra de aller fleste. Bompibjørnberneren dundra inn til Forutinntattprisen 2010 ("vi hadde aldri trodd at en berner kan løpe så raskt!") og ble nummer 13 av 33!! Brukshundkurs, brukshunder, kjappe lette hunder som runderer og fiser spor - X'en banka 20 av dem!

Nei, jeg vet egentlig ikke om noen andre resultat, annet enn at X'en NESTEN slo Blaze, og grusa trioen til Caroline :) :) :D

Når jeg har blitt noe mer jordnær og kledelig beskjeden, skal jeg se litt på de 800 bildene jeg har, det er trolig en del rumper på bildene mine...

Men akkurat nå titter jeg på ølboksen som X'en hadde som sporslutt på det siste sporet for årets Sølen, den fant hun ganske lett, gitt... Mon tro om et ølbad vil hjelpe på å få opp pelsen til Bjerke?

Og ellers titter jeg i kalenderen min for å finne en ledig helg, for vi vant gratis leie av hytte i tre døgn på Sølen, greit å benytte før snøen kommer. Fnis, der satt alle ambisiøse bruksfolka og siklet sikkert etter et slikt opphold, også var det bruksberneren som stakk av med snusen! :):D:)

Kuleste Berner'n i by'n *ler meg skakk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder og jeg har bestemt meg for å være dønn ærlig.

FY FLATE SÅ MISUNNELIG JEG ER!! Jeg er grønn faktisk, så ille er det. envious.gif Så neste år! DAH skal jeg til Sølen med NBF, den er bankers.

Grattis til Stine både for gratisoppholdet og Forutinntatt prisen :) Jeg har bilder i hodet der jeg ser lette små Caroline dyr fyker i alle retninger der X'n freser igjennom som en monstertruck (altså, det må oppleves sånn når man er sheltie, sier ikke at hun er det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra har resultatene fra sprinten, hun har nok bare ikke fått vært innom sonen ennå. (Vi hadde vårt lille prosjekt med å få hengeren hjem til sin eier som bor langt ute i gokk i går). Så tipper hun legger de ut i dag!

Har en del bilder jeg også, så skal gå igjennom mine nesten 800 bilder og se hva jeg finner :)

Edit: må bare skryte av at Marvin kom på 10. plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hah, jah, for tenk, X'en sa bare "eat my dust, motherfuckers!" og rusa fra de aller fleste. Bompibjørnberneren dundra inn til Forutinntattprisen 2010 ("vi hadde aldri trodd at en berner kan løpe så raskt!") og ble nummer 13 av 33!! Brukshundkurs, brukshunder, kjappe lette hunder som runderer og fiser spor - X'en banka 20 av dem!

Nei, jeg vet egentlig ikke om noen andre resultat, annet enn at X'en NESTEN slo Blaze, og grusa trioen til Caroline :) :) :)

Nå må det legges til at jeg fikk "Snuble fot" prisen etter at Talli veldig nøyaktig når klokken startet sparket ben på meg så jeg trynte så lang jeg var. Det la nok en liten demper på farten til Blaze :D

Men vi fikk pris da! Kanskje vi t.o.m gjor det med vilje? Da får vi jo pris og slikt jo :)

Ikke mange bilder her ettersom jeg gikk som instruktør og ikke deltager. Men ett par bilder fra første dagens timer med belønning.

SG1L0600.jpg

SG1L0604.jpg

Og ett sted sikkert ikke så mange av dere var, stranden ved Femnundstunet. En utrolig vakker sandstrand.

SG1L0590.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ræserberner! :D

Helt klart!

Grattis til Stine både for gratisoppholdet og Forutinntatt prisen :) Jeg har bilder i hodet der jeg ser lette små Caroline dyr fyker i alle retninger der X'n freser igjennom som en monstertruck (altså, det må oppleves sånn når man er sheltie, sier ikke at hun er det)

Hehe, det va'kke fellesstart, altså! Men neste år må du være med. Selv om jeg håper innbitt at jeg ikke skal være med neste år, men har småttiser...

Nå må det legges til at jeg fikk "Snuble fot" prisen etter at Talli veldig nøyaktig når klokken startet sparket ben på meg så jeg trynte så lang jeg var. Det la nok en liten demper på farten til Blaze :D

Men vi fikk pris da! Kanskje vi t.o.m gjor det med vilje? Da får vi jo pris og slikt jo :)

Vi ække så nøye på ÅSSEN vi gjør det bra, vi bare liker å snakke høyt om at vi på en eller annen måte pustet dere i nakken :D:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ække så nøye på ÅSSEN vi gjør det bra, vi bare liker å snakke høyt om at vi på en eller annen måte pustet dere i nakken :) :) :)

:) Så moro! Tror dere må søke om å starte med bernere i LC også!!

Og vi venter i spenning og forventning på flere bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, jah, for tenk, X'en sa bare "eat my dust, motherfuckers!" og rusa fra de aller fleste. Bompibjørnberneren dundra inn til Forutinntattprisen 2010 ("vi hadde aldri trodd at en berner kan løpe så raskt!") og ble nummer 13 av 33!! Brukshundkurs, brukshunder, kjappe lette hunder som runderer og fiser spor - X'en banka 20 av dem!

Det skortet ikke på innsatsvilje og tæl i den bruksbernern der nei! Jeg har forresten stått figurant for det dyret på budføring og hun ser skvett gæern ut der hun kommer i fullt firsprang så ører og lepper slenger veggimellom *ler*.

Grattis til Stine både for gratisoppholdet og Forutinntatt prisen :) Jeg har bilder i hodet der jeg ser lette små Caroline dyr fyker i alle retninger der X'n freser igjennom som en monstertruck (altså, det må oppleves sånn når man er sheltie, sier ikke at hun er det)

Og der så jeg brått for meg X'en som freser gjennom en flokk med små, yndige Carolinehunder som bare skvetter tilsides av lufttrykket *ler*.

Willersen hadde 8. beste tid på hundesprinten merket jeg meg, og jeg TROR han kun var slått av Ekko av Sonenhundene, men jeg er ikke sånn 100 % sikker - men det var ikke noe å si på innsatsen til den litt tette, butte hårdåtten heller *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler mens jeg ser for meg bombibjørn-ræcer-bærner som fjerner hunder ed leppeflagring og lufttrykk, samt en stor sort hårball som feier konkurrentene unna ved å la håret danse i synsfeltet deres :)

Har veldig lyst til å komme med "Wannabee- bruks-basenji" neste år for å vise dere alle how it's not done :) (Basenjien er ikke kjent for å spille etter reglene altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å komme med "Wannabee- bruks-basenji" neste år for å vise dere alle how it's not done :) (Basenjien er ikke kjent for å spille etter reglene altså..)

Hahahahaha... om ikke annet så for å sette litt grå hår i hodet på instruktørene :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Vi ække så nøye på ÅSSEN vi gjør det bra, vi bare liker å snakke høyt om at vi på en eller annen måte pustet dere i nakken :) :) :)

Jeg må jo finne på gode unnskyldninger for at jeg blir pustet i nakken da :)

Gleder meg til å se litt bilder fra dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å komme med "Wannabee- bruks-basenji" neste år for å vise dere alle how it's not done :) (Basenjien er ikke kjent for å spille etter reglene altså..)

Ååh - jeg og vil! Spørs om ikke jeg og Vepsen blir kasta ut fordi Snusern knekker nesa på instruktøren første dagen i ren glede og Vepsen truer med å myrde hver eneste annen hund som beveger seg når det ikke passer hans høyhet, men det hadde vært innmari morsomt å prøve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Det skortet ikke på innsatsvilje og tæl i den bruksbernern der nei! Jeg har forresten stått figurant for det dyret på budføring og hun ser skvett gæern ut der hun kommer i fullt firsprang så ører og lepper slenger veggimellom *ler*.

Og der så jeg brått for meg X'en som freser gjennom en flokk med små, yndige Carolinehunder som bare skvetter tilsides av lufttrykket *ler*.

Willersen hadde 8. beste tid på hundesprinten merket jeg meg, og jeg TROR han kun var slått av Ekko av Sonenhundene, men jeg er ikke sånn 100 % sikker - men det var ikke noe å si på innsatsen til den litt tette, butte hårdåtten heller *ler*.

Haha det bildet av X'en festa seg fint inni hodet mitt også :) Jeg tror ganske sikkert du har rett i resultatene, og det betyr at vi har Sølens raskeste sonenhunder :) Man tar da med seg de seierne man kan få :)

Gleder meg til bilder jeg, for kamera mitt holdt seg godt nedpakka hele uka. Øh kan ikke la seg distrahere i treninga av sånt vettu :)

Ehm, noen har visst glemt tidenes beste innkallingskommando:

"X'eeeen, kom og få pøøølseeeee!" Jeg tror bestemt det var det som gjorde utslaget :D

Definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...