Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Da er programmet lagt ut her..

Få terver til å være en dobbeltutstilling vi har meldt på til, syns jeg, bare 28 på lørdag og 32 på søndag jo.. hehe

25 groenendael på lørdag, 24 på søndag (sikkert bare Dina som skal gå bare ene dagen *ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få bernere påmeldt til å være NKK-utstilling! 55 og 49... Hadde forventet 80-90 bernere, faktisk. Lørdagens dommer har så vidt jeg vet aldri dømt berner i landet, og da kommer det gjerne mange. Men ikke nå, ikke. Kan ikke huske sist det var under 50 bernere på en NKK-utstilling på østlandet. Og jeg antar et par av startnumrene også er oppdretterklasse/avlsklasse. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Da er programmet lagt ut her..

Få terver til å være en dobbeltutstilling vi har meldt på til, syns jeg, bare 28 på lørdag og 32 på søndag jo.. hehe

25 groenendael på lørdag, 24 på søndag (sikkert bare Dina som skal gå bare ene dagen *ler*)

You beat me to it *ler*

Det var forbausende få faktisk til å være dobbelt opp OG spesialdommer på søndag. Men men, jeg skal ikke furte jeg - selv med fremmøte klokken 1000 har jeg tenkt å være skrekkelig tidlig på plass har jeg, og så skal jeg håpe at de flyller opp indre bane øverst først *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset 2ne!

WOW - dette blir trangt! :blink:

Åh så glad jeg er for at jeg har kun èn hund påmeldt, jeg... Og en god gammel en som tåler en trøkk og vippes ikke av pinnen av andre hunder eller trange utst.områder.

I godvær greier jeg meg til og med uten bur...

Susanne

(Edit - må huske på å få tatt bilder fra verandaen her i 3 etg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få bernere påmeldt til å være NKK-utstilling! 55 og 49... Hadde forventet 80-90 bernere, faktisk. Lørdagens dommer har så vidt jeg vet aldri dømt berner i landet, og da kommer det gjerne mange. Men ikke nå, ikke. Kan ikke huske sist det var under 50 bernere på en NKK-utstilling på østlandet. Og jeg antar et par av startnumrene også er oppdretterklasse/avlsklasse. Hva skjer?

Det lurer jammen jeg på også :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 og 24 hoffer. jaha, skal bli spennende å se hvem de er. Må vel begynne å finne fram dyret å se om det befinner seg en ren og pen hund under der et sted.... :blink: knappe 2 uker igjen jo, må vaske dyret til helga, eller det må bli etter helga, for i helga skal vi i Trollhemen. Kjenner jeg gleder meg litt, både til turen og til å bare stille en hund, det skal bli avslappende og trivelig men bare Fenris og meg på Oslo-tur! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 Kooikere på lørdag og 10 på søndag :blink:

OoOoo. Spennende. Kanskje jeg må ta en tur å titte... Det er jo nesten MANGE kooikere. (Til sammen FLER enn antallet på kooikerutstillingen i juni;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 gårdshunder på lørdag og 37 på søndag. Trolig en kjent dommer i gårdshundmiljøet på søndagen da? Antallet var helt forventet, nå gleder jeg meg :blink:

Synes i grunnen det var ganske liten påmelding til at det er dobbel sjanse på stort cert samt Norsk vinner...

Er vel tittelen som trekker flere søndag enn lørdag vil jeg tro.

Ser akkurat det samme på min andre rase shiba, selv om differansen ikke er like stor som på DSG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunnen det var ganske liten påmelding til at det er dobbel sjanse på stort cert samt Norsk vinner...

Er vel tittelen som trekker flere søndag enn lørdag vil jeg tro.

Ser akkurat det samme på min andre rase shiba, selv om differansen ikke er like stor som på DSG.

Ok, så man kan få en annen tittel på søndagen enn lørdagen? (jeg er grønn, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så man kan få en annen tittel på søndagen enn lørdagen? (jeg er grønn, hehe).

Man får en ubrukelig (for vår rase) kvalifisering til crufts på lørdag, og på søndag får man norsk vinner tittel. Dommerene begge dager er vel "kjente" dommere for de som har stillt litt, uten at jeg tror det er akkurat dommeren som trekker folk på søndag. Synes det var lite gårdshunder påmeldt, faktisk myyye mindre en hva jeg forventet så lenge det er så sentralt som det er på plassen utstillinge blir holdt på. Sikkert vi som trekker ned antallet :blink: Er jo kun Betty som er påmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 AK på lørdagen og 16 på søndagen. Faktisk mer enn Aussien på søndagen :blink:

Jeg stiller kun søndag og ble veldig glad for å se at vi har oppmøte kl.10. Da slipper jeg stresse for mye fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en ubrukelig (for vår rase) kvalifisering til crufts på lørdag, og på søndag får man norsk vinner tittel. Dommerene begge dager er vel "kjente" dommere for de som har stillt litt, uten at jeg tror det er akkurat dommeren som trekker folk på søndag. Synes det var lite gårdshunder påmeldt, faktisk myyye mindre en hva jeg forventet så lenge det er så sentralt som det er på plassen utstillinge blir holdt på. Sikkert vi som trekker ned antallet :blink: Er jo kun Betty som er påmeldt.

Ja ok, takk for oppklaring :lol:

Ja der ser du, dere pleier jo å ha med halve antallet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 AK på lørdagen og 16 på søndagen. Faktisk mer enn Aussien på søndagen :lol:

Jeg stiller kun søndag og ble veldig glad for å se at vi har oppmøte kl.10. Da slipper jeg stresse for mye fra jobb.

Ja tenk det! Bare 12 og 13 aussier hhv. lørdag og søndag! :blink: Jeg har to av dem og jeg vet minst to svenske som kommer, så får vi se hvem resten er.. Første gang på leeenge jeg ikke har sheltie påmeldt på NKK-utstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det! Bare 12 og 13 aussier hhv. lørdag og søndag! :blink: Jeg har to av dem og jeg vet minst to svenske som kommer, så får vi se hvem resten er.. Første gang på leeenge jeg ikke har sheltie påmeldt på NKK-utstilling!

Jeg kommer med Turte på søndagen. Så da vet du hvem en til er hehe (ikke at du vet hvem jeg er da men)

Men jeg er så nervøs uansett så jeg legger nok ikke merke til en kjeft der. Hvor mange hunder som er der

eller om det regner eller er sol haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med Turte på søndagen. Så da vet du hvem en til er hehe (ikke at du vet hvem jeg er da men)

Men jeg er så nervøs uansett så jeg legger nok ikke merke til en kjeft der. Hvor mange hunder som er der

eller om det regner eller er sol haha

Kom på enda en, for søsteren til Tíbrá skal også (fra Sverige). Da vet jeg om 7 stykker foreløpig :blink: Tenker meg at kanskje Julie kommer med sine to berter?

Forresten er det kanskje ikke sååå rart det er få påmeldt ettersom det er Int. utstilling i både Sverige og Danmark samme helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OoOoo. Spennende. Kanskje jeg må ta en tur å titte... Det er jo nesten MANGE kooikere. (Til sammen FLER enn antallet på kooikerutstillingen i juni;)

Ja du må komme å heie på oss, for jeg er nervøs allerede! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett ringoppsett (ved vår ring ser det ut til at det er plass til 2-3 telt, og vi er 86 i den ringen, over 100 totalt i rasen), at det er 4 og 4 ringer sammen (maks 2 sider pr ring) samt når jeg vet hvordan det har vært tidligere år med kapasitet når det har vært fordelt på 2 dager så må jeg si at jeg ikke gleder meg. Tror at det blir mer trengsel og kaos enn kos. Og dersom det skulle bli varmt syntes jeg synd på hundene - rett og slett. En ting er at ikke alle har telt, men er det skikkelig varmt "låner" man skyggen fra teltet til noen som har telt ovs. Jeg HÅPER ikke at det blir et slikt kaos, men er ikke noen optimist gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...