Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Jepp, stiller begge dager :)

Spennende! Morsomt å se en Rugdelias hund, selvom det sikkert dukker opp flere. Rasen står meg jo utrolig nær, selvom det ikke blir en denne gang.

Jeg skal bare ha en jaktmann jeg, så kommer det en vorsteh i hus med engang :)

Kjenner jeg gleder meg masse nå, utrolig spennende å skrive, og lære så mye. Spesielt når du hører så mye hyggelig om dommeren man skal være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat til hundene, nevner det kun fordi det var det eneste jeg glemte på telttur! ;)

Hehe, ja det må pakkes!

Pakka pawtrekkeren i bilen også faktisk, har hotell en dryg km unna Bjerke, så hvis været tillater det kommer vi kjørende med den :)

Gidder ikke kjøre bil når det er så nært, og det hadde vært greit å få ut litt energi fra Fenrisen før vi kommer dit også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det må pakkes!

Pakka pawtrekkeren i bilen også faktisk, har hotell en dryg km unna Bjerke, så hvis været tillater det kommer vi kjørende med den :)

Gidder ikke kjøre bil når det er så nært, og det hadde vært greit å få ut litt energi fra Fenrisen før vi kommer dit også...

Jupp, selv takker jeg igjen armagnac for å la meg få litt V&H til hundene ;) Uff, hvis ikke hadde jeg hatt et par gretne sultne hunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel åpent for innkjøring utover kvelden? Man kan jo bli litt forsinket ... :)

Ikke noe problem - det er på ingen måte "tett" der - innkjøringer litt her og der, og finner du en port som er stengt - sjekk om den egenlig er låst, eller bare lukket..

Siden de tydeligvis bruker den store asfaltplassen som er synlig fra veien, er det en (to faktisk) innkjøringer litt "nordover" - dvs til venstre hvis man står utenfor de store smijernsportene (og de av en eller annen grunn er lukket)..

Svinger man til høyre (foran Statoil) kommer man til grusparkeringen ved siden av Bjerke, og der er det også mulig å kjøre inn foran og bak bygningene der.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Morsomt å se en Rugdelias hund, selvom det sikkert dukker opp flere. Rasen står meg jo utrolig nær, selvom det ikke blir en denne gang.

Jeg skal bare ha en jaktmann jeg, så kommer det en vorsteh i hus med engang ;)

Kjenner jeg gleder meg masse nå, utrolig spennende å skrive, og lære så mye. Spesielt når du hører så mye hyggelig om dommeren man skal være med :)

Det dukker opp flere :) Oppdretteren vår kommer dit med Lucilla (som kommer til å bli BIR såklart :) ), og jeg tror de skulle ha med noen unghunder også.

Er det Per-Harald du skal skrive for? De har jo Rugdeliahund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, selv takker jeg igjen armagnac for å la meg få litt V&H til hundene :) Uff, hvis ikke hadde jeg hatt et par gretne sultne hunder...

haha skulle bare mangle at du fikk litt, vi har fryseren full ;)

Høres bra ut at det ikke er helt tett, for da kan vi håpe på å få dure inn med teltet tidlig tidlig på morran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg, jeg! Kommer en tur på søndag og har planer om å være turist + ta litt bilder. Også er jeg glad for at det er meldt sol, så ikke hele banen blir et gjørmehelvete. Så får vi bare krysse fingrene for at alle for en gangs skyld kan ha vett nok til å ta ordentlig vare på hundene sine - ikke sette dem igjen i bilene, gi nok vann i løpet av dagen, ikke la dem stå for lenge i utildekket bur også videre...

Og nå skal jeg studere PMen for å se hvilke raser jeg må få med meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukker opp flere ;) Oppdretteren vår kommer dit med Lucilla (som kommer til å bli BIR såklart :) ), og jeg tror de skulle ha med noen unghunder også.

Er det Per-Harald du skal skrive for? De har jo Rugdeliahund...

Per-Harald ja. Å jeg håpet at Lucilla kom, syntes jo hun er veldig pen! Trodde han Per-Harald hadde boxer jeg.. men sikkert jeg som surrer rundt.

haha skulle bare mangle at du fikk litt, vi har fryseren full :)

Høres bra ut at det ikke er helt tett, for da kan vi håpe på å få dure inn med teltet tidlig tidlig på morran ;)

;) Hihi!

Ååå.. jeg får se om jeg finner dere da, før jeg skal ut å skrive, og kosemomse litt med godeste Kita! Og Nanti selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en tur på søndag for og kikke litt og evt ta litt bilder...Er det noen her som har oversikt over hvilke raser som deltar når?

Her er programmet for lørdagen og søndagen. (PS. PDF-fil)

Og for å finne frem i jungelen så er det kart for hvor ringene ligger for lørdagen og søndagen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 campingbiler og to vogner på plass i dag når jeg kom på jobben..

Respektfulle som de er hadde flesteparten av dem parkert utenfor sperrebåndene, da - selv om det er lagt opp for camperne på innsiden (men kanskje de venter på å bli tildelt plass).

Fikk mail om at det fra kl. 13 idag skulle begynne å komme campingfolk. Moro å se om et kommer noen man kjenner...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig sluttet det å regne...

De ca 1000 gjessene som "bor" ute på banen begynner å bli forstyrret av stands-folket som har begynt å rigge. Og campingfolket utenfor vinduet mitt krangler om plass...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig sluttet det å regne...

De ca 1000 gjessene som "bor" ute på banen begynner å bli forstyrret av stands-folket som har begynt å rigge. Og campingfolket utenfor vinduet mitt krangler om plass...

Susanne

:rolleyes2:

Høres ut som god underholdning det der...

Straks klare for flyplassen nå vi, så vi kommer såpass tidlig til Oslo at det nok blir en tur oppom Bjerke i kveld for å se hvordan det er med parkering osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på enda en, for søsteren til Tíbrá skal også (fra Sverige). Da vet jeg om 7 stykker foreløpig :whistle: Tenker meg at kanskje Julie kommer med sine to berter?

Forresten er det kanskje ikke sååå rart det er få påmeldt ettersom det er Int. utstilling i både Sverige og Danmark samme helg...

Såklart kommer vi :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...