Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna

Oi, nå kom på (igjen) at jeg går av nattevakt og har valper hjemme da. Så OM Blaze blir BIR på søndagen så er det mulig hun trenger handler i gruppen og en som kan ta vare på henne fra rasen er ferdig til gruppen begynner.

Evt også en sjåfør hjem?

Labbis/Benedicte? Kanskje du evt kan handle henne i gruppe 1? (evt så kan jeg sikkert overtale Caroline til å ha henne hos seg til gruppen begynner)

Og jepp, vi entrer ringen som vinnere før vi har vunnet vi *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå kom på (igjen) at jeg går av nattevakt og har valper hjemme da. Så OM Blaze blir BIR på søndagen så er det mulig hun trenger handler i gruppen og en som kan ta vare på henne fra rasen er ferdig til gruppen begynner.

Evt også en sjåfør hjem?

Labbis/Benedicte? Kanskje du evt kan handle henne i gruppe 1? (evt så kan jeg sikkert overtale Caroline til å ha henne hos seg til gruppen begynner)

Og jepp, vi entrer ringen som vinnere før vi har vunnet vi *ler*

Ikke noe problem! Kan både stille og ta vare på henne, og vi får nok skysset henne hjem i tillegg :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå kom på (igjen) at jeg går av nattevakt og har valper hjemme da. Så OM Blaze blir BIR på søndagen så er det mulig hun trenger handler i gruppen og en som kan ta vare på henne fra rasen er ferdig til gruppen begynner.

Evt også en sjåfør hjem?

Labbis/Benedicte? Kanskje du evt kan handle henne i gruppe 1? (evt så kan jeg sikkert overtale Caroline til å ha henne hos seg til gruppen begynner)

Og jepp, vi entrer ringen som vinnere før vi har vunnet vi *ler*

That's the spirit! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Memphis og Sting meldt på begge dager :whistle:

Jeg skjønte ingenting når jeg sjekket mailen min i går og så at jeg hadde fått to påmeldingsbekreftelser fra nkk. :banana: Lurte på hvem som hadde vært så snill å meldt på Bella for meg :getlost:

Oliver og Fredrik er påmeldt i junior. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Noah er meldt på ene dagen bare, jeg har ikke økonomi til mer - hadde jeg visst at Supra skulle være hos meg så hadde jeg nok meldt på henne også - men men - that's life *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp... heheh...

Jeg har meldt på Gigi på Lørdag og hele hurven (3 stk) på søndag... Plutselig demret det for meg.... Jeg har jo 2 tisper i Championklassen.... hva gjør jeg?!

Håper det er noen der som kan hjelpe meg med en av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp... heheh...

Jeg har meldt på Gigi på Lørdag og hele hurven (3 stk) på søndag... Plutselig demret det for meg.... Jeg har jo 2 tisper i Championklassen.... hva gjør jeg?!

Håper det er noen der som kan hjelpe meg med en av dem..

Hvis det ikke kræsjer med oppmøte, så kan jeg sikker prøve å hjelpe til.

Men jeg har ikke stillt rasen før :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke kræsjer med oppmøte, så kan jeg sikker prøve å hjelpe til.

Men jeg har ikke stillt rasen før :lol:

Kjempe :P Høres bra ut, kan ha deg i bakhånd om ikke noen andre kan :lol:

Du kan få stille Gigi isåfall... Hun løper som en prest, og stiller seg som regel pent opp selv :P

Roma er litt mer "jobb" med... Hun girer seg fordi hun syns det er så moro, så hun er en håndfull å løpe med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jakte både på NV-10 og cruftskvalifisering med vorstehhundene, så Memphis og Sting skal dit :lol:

Skal du handle selv? For da sees vi nok :lol: Siden jeg skal skrive for vorsteh :lol: Jeg må jo sanke så mye erfaring som mulig om rasen!

Ellers prøver jeg å finne ut om jeg får mamma til å stille ut Chico, men det spørs. For godeste MacIver mangler 14dager på alderen da! For grensen er 9mnd ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Eikou ikke er drektig, så hadde det egentlig vært moro å prøve å ta NV for 3. år på rad... Men dessverre er lommeboken skrapet tom, og NAV har kunngjort at de vil gi meg 2550,- per uke mens jeg er uten jobb, så da røk alle drømmer om Bjerke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du handle selv? For da sees vi nok :) Siden jeg skal skrive for vorsteh :blink: Jeg må jo sanke så mye erfaring som mulig om rasen!

Ellers prøver jeg å finne ut om jeg får mamma til å stille ut Chico, men det spørs. For godeste MacIver mangler 14dager på alderen da! For grensen er 9mnd ikke sant?

Jeg skal stille ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå annonserer NKK at det er fullt på plassene som man kan campe på. Fullt allerede?

Lurer på hva de skal gjøre når de samme camp.bilene som ikke får overnatte kommer dagen etter og skal parkere, jeg. De kan jo ikke nekte dem dèt, liksom...

Men det virker å kunne bli litt parkeringsproblemer der, ja - skal bli skikkelig interessant å se hvordan de skal løse dette. En god gjennomføring hvis de noensinne skal ha Europavinnerutstilling...

Håper det blir mange, mange på utstillingene, jeg - så det viser at det er fornuftig å slå sammen store arrangementer slik. Det MÅ da ha vært lønnsomt med disse 3 og 4-dagers giganarrangementene som f.eks. Sverige har hvertannet år.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å komme seg dit kollektivt? For jeg bor jo nærme t-banen, og jeg begynner å lure på om det er best jeg dropper bilen. Da blir det jo en plass mer :blink:

Det jeg lurer på er vel om det stopper noe buss/t-bane nærme banen så man slipper å gå veldig langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...