Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room

Kaja

Recommended Posts

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Huff, gav opp jeg - for jeg blir så innmari hekta. :whistle:

Finnes masse slike rundt på nett, har vært gjennom de fleste. De stjeler noe syyyyykt med tid. :lol:

Skrevet

Har tidligere spilt gjennom the white room, the red room osv. etter et par spill begynner du å skjønne kordan ting fungere. Men har ikke sett ett nytt et siden det red room...

Skrevet

Åååååh, jeg blir så sur av sånne spill, men jeg greier jo ikke slutte heller :whistle:

Jeg står veldig fast på den høyre kodelåsen, noen tips?

Skrevet

Er det meningen at man skal kunne ta ut de forskjellige "dingsene" på kniven? Regner med den skal brukes til å skjære over tråden eller hva det er på planken...? Sitter fast i alle retninger jeg... *frustrert* :whistle:

Skrevet

Åååååh, jeg blir så sur av sånne spill, men jeg greier jo ikke slutte heller :whistle:

Terning og uv lampe

Skrevet

Er det meningen at man skal kunne ta ut de forskjellige "dingsene" på kniven? Regner med den skal brukes til å skjære over tråden eller hva det er på planken...? Sitter fast i alle retninger jeg... *frustrert* :whistle:

Jepp. Ta ut kniv, skjer over tråd på planken.

Skrevet

Åååååh, jeg blir så sur av sånne spill, men jeg greier jo ikke slutte heller :D

hint: terning+blacklight

Ja, du kan ta ut de forskjellige dingsene. In fact, du har bruk for alle de forskjellige dingsene i løpet av spillet.

Tips: på alle tingene man samler er det en liten I for Info i nedre høyre hjørne. Trykk på denne for å utforske tingene :lol:

Skrevet

Ja, du kan ta ut de forskjellige dingsene. In fact, du har bruk for alle de forskjellige dingsene i løpet av spillet.

Tips: på alle tingene man samler er det en liten I for Info i nedre høyre hjørne. Trykk på denne for å utforske tingene :lol:

Jeg har trykt på i'en... men hvordan får jeg ut tingene? Har trøkt og trøkt og ingenting skjer.... *sutre*

Edit: Jøss, plutselig gjorde de det. Pussig.... :whistle:

Skrevet

Jeg har trykt på i'en... men hvordan får jeg ut tingene? Har trøkt og trøkt og ingenting skjer.... *sutre*

Du må passe på at du ikke har kniven oppe i "I-modus" og samtidig har aktiv kniv... altså, hvis det ser ut som om du trykker på kniven med kniven, så trykk på knivbildet på inventarlinjen en gang til. Du skal bare ha musepekeren når du utforsker kniven, og dermed vil du kunne bytte verktøy. Det samme gjelder for alle tingene, de kan ikke utforskes hvis det samtidig er aktivt.

Skrevet

Må man ha alle tre batteriene i uv lampa for at den skal funke? Hvor eeeer det siste batteriet da...?

Skrevet

Må man ha alle tre batteriene i uv lampa for at den skal funke? Hvor eeeer det siste batteriet da...?

De små batteriene er ikke til UV-lampa, men til laserpekeren. UV-lampa skal ha fire AA-batterier.

Skrevet

De små batteriene er ikke til UV-lampa, men til laserpekeren. UV-lampa skal ha fire AA-batterier.

Å.. Er det uv lampa som var under planken på gulvet? Hmm.. Men hvor er de batterienen til den da..?

Skrevet

Å.. Er det uv lampa som var under planken på gulvet? Hmm.. Men hvor er de batterienen til den da..?

Ja, det er UV-lampa. Batteriene til den finner du på et vis etter at stolen er fjernet

Bare til opplysning, en er nødt til å ha lyd på PCen for en av oppgavene...

Skrevet

Ja, det er UV-lampa. Batteriene til den finner du på et vis etter at stolen er fjernet

Bare til opplysning, en er nødt til å ha lyd på PCen for en av oppgavene...

bruker man laserpekeren på boltene på stolen...? Jeg får jo ikke skrudd den på.. Æsj.. sitter skikkelig fast asså..

Skrevet

bruker man laserpekeren på boltene på stolen...? Jeg får jo ikke skrudd den på.. Æsj.. sitter skikkelig fast asså..

Nei, du trenger skikkelig verktøy...

Et hint til, se på lappene dere finner. De gir gode hint.

Skrevet

Nei, du trenger skikkelig verktøy...

Et hint til, se på lappene dere finner. De gir gode hint.

Jammen... Har bare funnet to lapper jeg... den med smilefjes og den 10-sekunders greia.. er det noe jeg ikke har funnet da?

Skrevet

Du finner flere lapper igjennom spillet. Nå husker jeg ikke hva som var hvor lengre, for jeg sitter og pusler med andre pek-og-klikk-spill... Har du funnet og åpnet reagensrøret? Der er det i allefall en lapp.

Skrevet

Får ikke opp røret. :whistle: har funnet lappen som viste hvordan jeg skulle åpne luke nr to, og konvolutten med lappen som det står good luck på.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...