Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI

Poter

Recommended Posts

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nei

Mener du at hunden din kan oppføre seg som den vil fordi dere er på et såkalt friområde?

Nei

Har du noen type frukt hjemme hod deg akkurat nå?

Siden dere svarte samtidig tar eg meg friheten å svare på begge :ahappy:

Nei

Nei, nærmeste eg kommer er dent halspastiller av skogsbær :lol:

Er det opphold hos deg nå?

Skrevet

Siden dere svarte samtidig tar eg meg friheten å svare på begge :ahappy:

Nei

Nei, nærmeste eg kommer er dent halspastiller av skogsbær :lol:

Er det opphold hos deg nå?

Nesten :)

Spiser du det samme til frokost hver dag?

Skrevet

Ikke så overvettes.

Har du mye mer hundeutstyr enn du egentlig trenger?

Nei (7 skinnlenker og 8 mat/vannskåler er akkurat passe til 2 hunder :ahappy: )

Er Viggo Mortensen kjekkere enn Russell Crowe?

Skrevet

Nei (7 skinnlenker og 8 mat/vannskåler er akkurat passe til 2 hunder :ahappy: )

Er Viggo Mortensen kjekkere enn Russell Crowe?

Nei

Er George Clooney kjekkere enn Viggo Mortensen?

Skrevet

Nei (synes ingen av dem var kjekke :lol: )

Er Brad Paisley kjekkere enn Keith Urban?

JA!

Høres fløtesaus godt ut til kyllingfilet og ovnsstekte poteter? :ahappy:

Skrevet

JA!

Høres fløtesaus godt ut til kyllingfilet og ovnsstekte poteter? :ahappy:

Nei. :lol:

Edit: Æsj, jeg har det med å svare for sent tydeligvis, så svarer på armagnac sitt også: Nei, jeg skal ikke på NKK Drammen.

Har du planene klare for sommerferien?

Skrevet

Ja, men helst hvit fisk :ahappy:

Har sommeren kommet til deg?

Nei, men den holder på å komme. :lol:

Drikker du mye saft?

Skrevet

Ja :ahappy: (helt normal ihvertfall)

Er du flink til å få fyr i ovnen eller tenne bål??

Dritflink til å tenne i ovnen, og få det til å fortsette å brenne. Bål aner jeg ikke, jeg liker bare å kalle meg friluftsmenneske. :lol:

Har du trent med hunden(e) i dag?

Skrevet

Dritflink til å tenne i ovnen, og få det til å fortsette å brenne. Bål aner jeg ikke, jeg liker bare å kalle meg friluftsmenneske. :ahappy:

Har du trent med hunden(e) i dag?

Nei :lol:

Var/er du snill/pliktoppfyllende på skolen??

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...