mokken Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 JA! Helt klart Er naboen din grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Ja Liker du sommeren bedre enn vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Ja. Er du på facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Ja. Er du på facebook? Ja. Har du trent i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Ja. Har du førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Nei, er ikke gammel nok. Ønsker du deg flere hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Nei, er ikke gammel nok. Ønsker du deg flere hunder? Ja Liker du kronprinsesse Mette-Marit bedre enn Ari Behn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Ja Liker du kronprinsesse Mette-Marit bedre enn Ari Behn? Ja. Refererer du til deg selv som mamma eller pappa i forhold til hunden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja. Refererer du til deg selv som mamma eller pappa i forhold til hunden din? Nei. Synger du høyt til musikken du hører på (selv om du ikke nødvendigvis kan sangen utenat, eller i det hele tatt) når du kjører bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja (eller, jeg er ikke gammel nok til å kjøre, men gjør det når jeg sitter ved siden av) Spiser du sunt og variert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja (eller, jeg er ikke gammel nok til å kjøre, men gjør det når jeg sitter ved siden av) Spiser du sunt og variert? Nei, overhodet ikke. Bruker du mer enn to timer på hundesonen hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Nei, overhodet ikke. Bruker du mer enn to timer på hundesonen hver dag? Ja. (Særlig nå som jeg verken jobber eller går på skole, men det er tidenes dårligste unnskyldning, for jeg bruker vel to timer til vanlig også...) Har du vært i mer enn tjue forskjellige land? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja. (Særlig nå som jeg verken jobber eller går på skole, men det er tidenes dårligste unnskyldning, for jeg bruker vel to timer til vanlig også...) Har du vært i mer enn tjue forskjellige land? Nei. Skal du jobbe i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Nei. Skal du jobbe i sommer? JA, skal jobbe 5 uker på hundeleir (barn & hund + ungdomsleir) som leder og instruktør for Oslo Hundeskole. Det blir bra! Skal også jobbe litt på gården hjemme. Trener du din egen kropp mer enn 4 ganger i uken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 JA, skal jobbe 5 uker på hundeleir (barn & hund + ungdomsleir) som leder og instruktør for Oslo Hundeskole. Det blir bra! Skal også jobbe litt på gården hjemme. Trener du din egen kropp mer enn 4 ganger i uken? Ja Har du noen gang rodd en båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja Har du vært på hundekurs det siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja Liker du å gå i skogen bedre enn i fjellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Den var vanskelig men ja.. Liker du best å bade i saltvann eller ferskvann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Den var vanskelig men ja.. Liker du best å bade i saltvann eller ferskvann? Saltvann. Siden eg har dykkerlappen Liker du å holde på uti bedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja! Går HundeSport (magasinet til NKK) rett i søpla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja! Går HundeSport (magasinet til NKK) rett i søpla? Nei! Synes du rotte/musehaler er ekle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Njæ. Litt? Har du trampoline? Evt. Hunden på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Ja (Laika hopper av og til opp på den, men hopper ikke når hun er på) Liker du jobben din (evt. skolen du går på)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 ja til begge deler Fungerer du på mindre enn 7 timers søvn om natta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Nei. Skulle du ønske at hunden din var liten valp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar