Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltie boy- Basenji girl

Yodel

Recommended Posts

Skrevet

For tre uker siden ble jeg kidnappet av mine venninner.

Jeg fikk to timer på meg til å skrive en sang til yodelmannen, som vi så skulle spille inn i et platestudio.

Min første reaksjon på denne oppgaven var at yodelmannen ikke liker at jeg synger, og pleier å si at "originalen er bedre" om jeg prøver meg på noen toner. Vi kastet oss allikevel ivrig over oppgaven alle sammen.

Jeg synger med den stemmen jeg har- og blir koret av mine venninner og Phillip.

Etter utdrikningslaget har min søster Ina- med litt hjelp fra meg- laget en musikkvideo til sangen.

Videoen hadde "premiere" under vårt bryllup i går.

Edit: Det kan også nevnes at denne gangen syntes ikke Yodelmannen at originalen var bedre- jeg er jo originalen :D Han ble veldig rørt.

Skrevet

Også "Sheltieboy" liksom *ler fortsatt*.

Det var en fantastisk video og det var supermoro å oppleve "premieren" i går :D.

Også må jeg få gratulere brudeparet enda en gang - det var et flott bryllup og et vakkert brudepar som bare så såååå forelsket ut :D. Nei - kaste seg over bilder...

Skrevet

Så herlig overraskende gave da Basenji-girl :D

Tipper Sheltie-boy ble ennå mer forelsket og fikk tårer i øynene der han så sin flinke "konemor" med en helt egen sang bare til han :D

Håper dere hadde en fantastisk uforglemmelig dag og ønsker dere et langt, godt og lykkelig ekteskap :D

Ja Siri, kast deg over bilder, VI VIL SE!

Skrevet

Helt fantastisk morsomt . og så utrolig flink du er!

Gratulerer så masse - og de beste lykkeønskningene for mange lykkelige år sammen!

Tusen takk for at du ville dele denne med oss!

Susanne

Guest Dratini
Skrevet

Sitter med en tåre i øyekroken her jeg... Og den fikset dere på 2 timer :D Jeg satt som klistret til videoen og teksten var jo knallers :D

Guest Belgerpia
Skrevet

I did indeed :D

Du var så flott atte! Jeg fikk litt regn i sløret, men det var i Lillestrøm før avreise. I det vi intok Hadeland så vi den blå himmelen og hadde egentlig dugandes vær, selvom det var kaldt og litt vind.

Takk!

[/quote name=Tøfflus' date='01 May 2010 - 11:49 AM' timestamp='1272707380' post='906028]

Hvem bryr seg om været så lenge ekteskapet blir langt og godt. Og som du sier, med regn i sløret blir det akkurat det :D

Vi gleder oss til fiine Siri-bilder.

Det håper jeg også på, OG JEG GLEDER MEG OGSÅ TIL SIRIBILDER!

Så koselig at vi var det første du tenkte på!

Nettopp! Jeg jobber med å legge ut en illustrerende video jeg viste i bryllupet :D

Nope, det er det ikke! Men jeg ventet ikke kl. 20.00 i går altså. Men nå er jeg utålmodig på at Siri skal stå opp og legge ut noen bilder!

Hun lovet noen smakebiter i dag :D

Og jeg VET det ble noen kule bilder!

Ellers lovte jeg å avsløre noen hemmeligheter i / etter bryllupet, did I not?

Den største er vel at MiniYodel skal bli bitteliten storebror snart :D

Den andre er en innmari kul video jeg holder på å laste opp nuh.

*tromme med fingrene og vente på Siri*

Skrevet

Ja da sitter jeg her da, og griner av en sang som heter Sheltieboy! :D :D

Kjemperørende!

Og så når jeg tror jeg har klart å ta meg sammen, nei da leser jeg at det er enda en liten MiniYodel på veg! *grine mere*

Masse masse gratulerer med giftemål og miniyodel vol.2 :D

Skrevet

Festlig! :D Heldig mann som får en sang helt for seg selv. :D

Men altså - det du drev og sa var jo "he had a dog, she had a goat" - hvor er geita!? :D

Skrevet

Festlig! :D Heldig mann som får en sang helt for seg selv. :D

Men altså - det du drev og sa var jo "he had a dog, she had a goat" - hvor er geita!? :D

*Fnis* Hører du det ikke? Det høres ut som om jeg synger "He had a goat". Det var iallefall en av jentene som bemerket det, og siden hørte vi bare "goat" hver gang :D

Takk for hyggelige kommentarer!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...