Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens gåte


Mari

  

47 stemmer

  1. 1.

    • Et genmapipulert tyttebær som brukes som basketball for fragler
      9
    • Project Pipsqueak
      25
    • En valentines godterikanin på Ritalin
      9
    • Et lab-eksperiment gone bad: Frankenhamster og en hammer
      0
    • All of the above
      1
    • Annet (spesifiser nedenfor)
      3


Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

Det føles litt snålt og si det, men takk... :) Vi håper at det går bra.

Det blir ern snuper-duper-kose-baby" for alle kosevoffsene det :)

Jeg var ikke overbegeistret da vi fant ut at junior var underveis, etter mange slag og spark i ribbeina den siste tiden var jeg helt greit og enkelt møkklei! Og da jeg fikk se junior (akutt keisersnitt) så var min første tanke "der er du din lille djævel som sparka og slo", så så jeg øynenen hans og smelta fullstendig :)

Gled deg til tiden fremover og kos deg så mye du kan...

Og de kosemosebullene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ern snuper-duper-kose-baby" for alle kosevoffsene det :)

Jeg var ikke overbegeistret da vi fant ut at junior var underveis, etter mange slag og spark i ribbeina den siste tiden var jeg helt greit og enkelt møkklei! Og da jeg fikk se junior (akutt keisersnitt) så var min første tanke "der er du din lille djævel som sparka og slo", så så jeg øynenen hans og smelta fullstendig :)

Gled deg til tiden fremover og kos deg så mye du kan...

Og de kosemosebullene :)

Det er i øynene til en som nettopp har åpnet dem for første gang at all verdens visdom ligger samtidig som de viser at det er den visdommen du skal fylle dem med og det er det som er ditt ansvar. Det var dette jeg så i min datters øyne, men hvordan forklare det for noen uten å høres ut som en ukbladnovelle eller gæærn? Men det er ingeting å være redd for. Vi er pattedyr og er her igrunnen for å reprodusere oss. Flokkdyr er vi også, så det kan jo hende du får litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Jeg bare håper jeg kommer til å like min egen.

Joda, det kommer du til å gjøre! Hjernen din lurer deg nemlig til det, den skiller ut mamma-hormoner under og etter fødselen (eller var det transmittorsubstanser?), sånn at du skal bli glad i det som kommer ut :)

Det eneste som er bra med å nærme seg 30 ( :) ) er at folk tar meg på alvor når jeg sier at jeg skal aldri ha barn. Alle andre kan få barn slik at jeg slipper! God plan :)

Bare husk at det er lov til å være politisk ukorrekt, samt å angre seg innimellom, men som oftest veier de gode tingene opp for de teite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Kan man pierce og tatovere spedbarn mon tro? Finnes det lover mot sånt?

:) Tror det er en sånn bitteliten lov, men man kan jo ha midlertidige sikekrt da? :)

Ooh, barnepass! Det kommer jeg til å trenge. Begge familier bor jo langt unna Oslo! Bra tips, jeg skal begynne å flørte med sonisene aldeles sporenstreks. :P

Jeg er ihvertfall alltid glad i barn :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Ikke jeg heller. Jeg bare håper jeg kommer til å like min egen.

Om du ikke umiddelbart etter fødselen kommer til å elske det lille "krapylet", så går det ikke lange tiden innen du forguder det lille vesenet :)

Det er i øynene til en som nettopp har åpnet dem for første gang at all verdens visdom ligger samtidig som de viser at det er den visdommen du skal fylle dem med og det er det som er ditt ansvar. Det var dette jeg så i min datters øyne, men hvordan forklare det for noen uten å høres ut som en ukbladnovelle eller gæærn? Men det er ingeting å være redd for. Vi er pattedyr og er her igrunnen for å reprodusere oss. Flokkdyr er vi også, så det kan jo hende du får litt hjelp :)

What she said... Om du ikke tror det så bare vent og se... :)

Hjelp kommer du til å få der du aller minst venter det... Mark my words.. just wait and see :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ye ye, another one bites the dust. Det er jo ikke tull engang. Dette er like mye en overraskelse for meg som det er for dere for å si det sånn.

Er tidvis ganske frika ut, men prøver å ikke tenke lengre enn til i morgen. Jeg kan jo ingenting om unger! Jaja, det virker som det er sjelden folk angrer, så jeg klamrer meg litt til det.

Mannen er bare søt og fin og tror at vi klarer dette helt fint. <3

Det er ingen som kan noe om unger, før de plutselig har fått dumpa en i fanget. Og da, skjønner du Mari, da er man i det minste ekspert på akkurat den ene ungen :)

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i grunnen er det som med valper. Alt er bare deilig sålenge de holder seg i valpekassa, men når de begynner å kravle rundt på egenhånd blir det bare værre og værre. Om en femten års tid topper det seg og det lille vidunderet har forvandlet seg til en hotellgjest fra h e l v e t e :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Jeg tror og håper at dere kan være frisonen min jeg. Man trenger ikke være baby-politisk-korrekt her inne, sant?

Og en ting er sikkert, blir den allergisk så vet dere hvem det er som haver på Finn, liksom! :)

Klart du ikke trenger å være det her inne! Selv om vi ikke forstår deg lell *ler*

Jeg tipper at vi ikke finner baby på Finn! Husker jeg har truet begge mine på finn.no, men det blir liksom ikke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer Mari! For en rar og skummel og morsom og fin overraskelse :) Du kommer til å fikse dette helt fint, det har jeg ingen problemer med å være skråsikker på. Og skulle du føle for å klage, syte og være politisk ukorrekt, så er du på riktig forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ye ye, another one bites the dust. Det er jo ikke tull engang. Dette er like mye en overraskelse for meg som det er for dere for å si det sånn.

Er tidvis ganske frika ut, men prøver å ikke tenke lengre enn til i morgen. Jeg kan jo ingenting om unger! Jaja, det virker som det er sjelden folk angrer, så jeg klamrer meg litt til det.

Mannen er bare søt og fin og tror at vi klarer dette helt fint. <3

Ja, sånn er det med de mannfolka.. Er jo ikke de som skal gå med levende ting inni seg i 9 mnd før de sprenger seg til verden!

Ååå, nei.. var ikke sånn man skulle si her nei! Dette går så bra så! :)

Folk er så forbaska klamme, og tar det litt sånn personlig når jeg sier at jeg synes det er fryktelig unaturlig å være gravid. Og når jeg tenker på at jeg har en liten dings inni meg som faktisk lever og spreller rundt, så synes jeg egentlig det er ganske ekkelt. Jeg tror og håper at dere kan være frisonen min jeg. Man trenger ikke være baby-politisk-korrekt her inne, sant?

Og om du skulle ha skikkelig behov for utbrudd, så finn meg. Skal støtte deg i alt som er negativt jeg, så får sonen få deg på beina igjen etterpå! :)

Og en ting er sikkert, blir den allergisk så vet dere hvem det er som haver på Finn, liksom! :)

Ser den altså....

Og bare å importere en Nanny-dog det! Skyld på ammetåke og hele pakka. Folk har sluppet unna langt værre ting på dårligere unnskyldninger enn det!

Se for meg Mari på tur med bullehundene sine og en MiniMari med dreads, digre hull i ører og tattis i ansiktet i vogna! :)

Jeg er vettskremt på dine vegne enda jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står ikke væla til påske, altså ! Grattis så mye, og nei, man trenger IKKE å være politisk barnekorrekt her inne. Du vil sannsynligvis finne mange mindre barnevennlige sjeler her, og vi skal nok vite å ta vare på alt det negative som måtte komme *ler*.

Ellers er jo omplassering en grei sak om det skulle bli for stritt - for hva om hundene blir allergiske liksom ?

:):)

Grattis Mari! Du blir ikke den første vil-ikke-ha-barn-dama jeg har "kjent" som ender opp med en pudding og et fjollete/lykkelig glis, så jeg døde ikke av sjokk. Kos deg med det du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er så søte! Godt å høre at dere har trua på oss iallefall, jeg tar det definitivt som en tillitserklæring. :)

Mye enklere å ha kull enn menneskevalp altså. Man kan be venner om å samle aviser f.eks, folk tar ikke til å samle på bleier på samme vis. Hundevalper er også ganske sjelden sure, babyer kan være rett så lite samarbeidsvillige. Valper blir dessuten mye fortere husreine.

På en annen side får vi endelig tatt hevn på naboen i etasjen over som spilte musikk utover natta i en så lang periode at vi til slutt måtte klage til styret. Babygråt er ikke akkurat honning for ørene, og det er liksom ikke klagegrunnlag heller. *knegg*

Men oh my diety, dette er skummelt altså...

For øvrig var legemannen 95% sikker på at jeg har en penis inni magen min ( :) ). Selv om det egentlig var litt tidlig å si enda. Men det passer godt i forhold til magefølelsen. Og siden jeg er sikker på at mannen klarer å oppdra en spiselig og omsorgsfull guttebass med respekt for omverden, så er det helt ok.

Han er nemlig ansvarlig for oppdragelse. Seriøst, jeg har kuttet ned på kaffen og må ofre muggene mine til amming (noe som for øvrig må være det mest unaturlige i verden. Urk!). Det får pokker meg være offer nok!

Og det der sprengingsarbeidet som parasitten skal utføre en gang i august? Den er det full denial på, så det nevner vi aldri med et eneste ord igjen. ...k...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...