Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens gåte


Mari

  

47 stemmer

  1. 1.

    • Et genmapipulert tyttebær som brukes som basketball for fragler
      9
    • Project Pipsqueak
      25
    • En valentines godterikanin på Ritalin
      9
    • Et lab-eksperiment gone bad: Frankenhamster og en hammer
      0
    • All of the above
      1
    • Annet (spesifiser nedenfor)
      3


Recommended Posts

Ja til snille tanter! Jeg hadde ikke engang tenkt noe særlig på det, men jeg tror ikke jeg har så mange potensielle barnevakter egentlig. Det er jo litt hrm...

Argyros skrev noe i en pm om å få en baby som ligner på Fyda og nevnte Benjamin Button, så har jo et potensielt navn der kanskje? :)

Vi er ikke helt der at vi tenker så mye på navn enda altså. Men jeg bør vel ikke fortsette i samme gate som jeg gjør med hundene. Da blir det Parasitten permanent liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Jeg bor ikke så skrekkelig nært jeg heller - men er ikke utenkelig at jeg flytter på meg (igjen) etterhvert - så skal nok få vært tante likevel tenker jeg. :)

Parasitten *fnis* Stakkars bebisen! Eller - navnet skjemmer ingen? Eller hvordan var det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

For øvrig var legemannen 95% sikker på at jeg har en penis inni magen min ( :) ).

:) og litt sånn :) . Når det legges fram på den måten så høres det så snålt ut.

Gratulerer med ditt første kull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke så skrekkelig nært jeg heller - men er ikke utenkelig at jeg flytter på meg (igjen) etterhvert - så skal nok få vært tante likevel tenker jeg. :)

Ja, og du har jo kompetansen også. Det er jo genialt! Du kan lære meg barn 101 og være barnevakt i samme fluesmekket. Sånt er verdt sin vekt i gull kjenner jeg. :)

:P og litt sånn :) . Når det legges fram på den måten så høres det så snålt ut.

Ja, sant?? :)

Gratulerer med ditt første kull!

Hehe, takk. :) Får høre med deg om sosialiseringsprogram og sånt no når larven kommer eller no. Det er jo litt bra at de ressursene jeg har å spørre for det meste kun har erfaring med valpefødsler. (Ikke helt sant for øvrig, det er jo mange her inne som er mødre i tillegg til hundeeiere. Tommel opp!)

Bestisvenn hadde termin i går da, så hun kommer nok til å måtte være litt guru framover. Om bare lille tassen hennes kan komme da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant alle morsomme ting du har sagt, så husker jeg bl.a. at du mente at du ikke var "breeding material". Lurer på om dette gir en ny sjanse til andre som ikke har vært regnet som bra nok til avl? Jeg har for eksempel vært litt i tvil når det gjaldt Symra? (Bittelitt for engstelig og bittelitt for lang i ryggen ...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk folkens. :) Selv om det fortsatt føles litt rart å si takk for noe jeg sånn sett ikke ba om eller ønsket meg. Men takk læll! :)

Pippin&Symra: Åh? Du mener "heldigvis en genetisk blindvei"? Eller kanskje "jeg er beviset på evolusjonens dårlige humor, hvor bare Darwin ler."? :D

Og meh! Symra har så fint navn hun, at det veier dønn opp for hennes mulige svakheter! Breed on sista! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så skummelt! Lykke til og gratulerer er vel på sin plass :)

Jeg er av samme typen som deg. Barn skremmer meg igrunn litt! Men jeg takler tantebarna, så da takler man helt sikkert eget barn å! Dette kommer til å gå veldig bra :blink:

Har du sjekket gubben din på DogWeb da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke helt der at vi tenker så mye på navn enda altså. Men jeg bør vel ikke fortsette i samme gate som jeg gjør med hundene. Da blir det Parasitten permanent liksom. :)

Legen min kalte den lille i magen for "knerten" og etter det så jeg hele tiden for meg at det var en liten tre-gubbe som lå inni der. Gleden var stor da mange og myke,gode bevegelser kom, det kjentes ikke ut som noen tre-gubbe :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo bare gi mange gode og morsomme historier fremover :)

Så du får se på underholdningsverdien i dette :)

Gratulerer og jeg tror det kommer til å gå kjempe bra, og selv når alt ikke går på skinner så overlever man det også :D

Ryktet sier at man alltid blir forelska i egne barn :blink: (og hvis ikke så lærer du sikkert å like han)

Syntes buller var stygge før jeg, og nå er jeg fullstendig forelska i min egen bulle. Så da kommer du sikkert til å falle pladask for egenprodusert valp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant alle morsomme ting du har sagt, så husker jeg bl.a. at du mente at du ikke var "breeding material". Lurer på om dette gir en ny sjanse til andre som ikke har vært regnet som bra nok til avl? Jeg har for eksempel vært litt i tvil når det gjaldt Symra? (Bittelitt for engstelig og bittelitt for lang i ryggen ...).

Og siden det ikke var planlagt heller, så antar jeg det må være en form for blandingsavl eller noe sånt sykt? Skjedde sikkert i naboens hage også for alt vi vet. :blink:

GRATTIS MARI! Dette blir gøy! Gleder meg til å se MH'en til denne lille karen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

)

Syntes buller var stygge før jeg, og nå er jeg fullstendig forelska i min egen bulle. Så da kommer du sikkert til å falle pladask for egenprodusert valp!

Ja, han blir nok stygg. Det er igrunnen bare jeg som fikk pene barn. :blink: Det er helt sant. Da min første kom, gikk jeg rundt på avdelingen og så på de andre babyene og syntes synd på de stakkars mammaene som hadde fått så stygge unger. :) Det tok noen år før jeg skjønte at alle synes sin egen unge er den vakreste. :D:)

Åååå jeg skal være så klam og ekkel at du nesten spyr, Mari. Babyprat er bare herlig :D:) Men du skal slippe fødselene mine, altså. Iallfall den første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hive meg på å gratulere jeg også, selvom jeg ikke kjenner deg :D

Du er jo bare så heldig, unger er jo det mest fantastiske som finnes på denne jord, rett etter dyr da :blink::) Har vært min store drøm i mange år å få en liten baby :) men sånn blir det jo ikke, og jeg har jo tantebarn og dyrene mine å kose meg med :)

Men ja, gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han blir nok stygg. Det er igrunnen bare jeg som fikk pene barn. :blink: Det er helt sant. Da min første kom, gikk jeg rundt på avdelingen og så på de andre babyene og syntes synd på de stakkars mammaene som hadde fått så stygge unger. :) Det tok noen år før jeg skjønte at alle synes sin egen unge er den vakreste. :D:)

Akkurat det opplevde jeg også. Sønnen min var liten, lubben og ganske gul. Og det var det som var vakkert for tenk. De andre ungene var lange, tynne og hvite som kålormer, stakkars mødre! Underlig funksjon i hodene våre det der.

Så uansett hvordan sneipen din blir Mari, så er den vakrest. Ganske genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg skal være så klam og ekkel at du nesten spyr, Mari. Babyprat er bare herlig :):blink: Men du skal slippe fødselene mine, altså. Iallfall den første :)

:D Teite tøtte! Spyet skal isåfall siktes rett i trynet ditt. :)

Takk igjen folkens. Får håpe det iallefall er litt underholdningsverdi i Bønna, og at han er med og bidrar til flere gode hundehistorier jeg kan dele med dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, unger er tøffe! :rolleyes2:

Hvertfall når de blir sånn 3-4 år og kommer i trassaldreren. *flire ondskapsfullt* Også kommer du sikkert over litt masing når den blir eldre, sånn som dette: "Mammaaaa? Kan ikke jeg få denne? VÆRSÅSNILL!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, nok et medlem av barnevogn-mafiaen skal se dagens lys. Som om ikke det er nok av dem fra før, der de breier seg både tre og fire vogner bortover fortauet, og gjerne veien med. Her er det bare å flytte seg for barnevogn-mafiaen skal frem! De okkuperer alle byens kafeer der de sitter med løse pupper, stinkende babygulp og brukte bleier på menyen. Det finnes ikke et sted et normalt menneske kan få seg en skikkelig kopp kaffe uten å bli overfalt av mødre med disse tjukke små kjøttpølsene som kalles barn. Klisne fingermerker overalt, legoklosser og tåpelige dukketing suser rundt ørene på andre som våger seg inn. Pr nå er vi heldige som ennå kan skvalpe innpå en bensinstasjonkaffe av dårlig kvalitet, men det varer nok ikke lenge før mafiaen har montert både turbo, antispinn og abs på disse grusefulle vognene sine og så, full fres videre og inntar det eneste fristedet vi ennå har.

Og dere må ikke tro at vi får gå i fred i byens parker heller. Neida, hver eneste lille solprydete grønne gressflekk blir okkupert med rosa og lyseblå pledd, bokstavkjeks og saftflasker. Der velter de seg rundt med kjøttpølsene sine og tror hele verden gleder seg med dem. Og parkbenken kan du bare gi opp, de tar dem også.

Og dette nye medlemmet bidrar ikke bare med alt dette, men attpå til i selskap med siklende, frådende, firbeinte monstre. Firkanthunder kalles de og alle vet jo at disse hundene er livsfarlige der de angriper alt de kommer over, glefser og river og sliter i det alt de får tak i.

Nå er det virkelig gått for langt. Som ikke det er nok å bli feid av veien der de suser av gårde, påmontert plog og støtfangere på vognen. Skal vi nå utsettes for disse blodtørstige vesenene også? Vi har da mer enn nok med å bekjempe barnevogn-mafiaens utrykning som det er.

Kamphundmama is soon to come, BEWARE!!

P.S.

Grattis Mari *smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...