Marthe Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Skrevet 9. Februar 2010 Her kommer noen bilder fra turen med Venus (schäfer), Major (st bernadshund), Tassa (bc/ak), Extra (malinois)og Cosmo (hollender).
armagnac Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Skrevet 9. Februar 2010 Extra var ikke no særlig fornøyd med seg selv etter å ha kjæfta litt på Major heller ser ut som den dronninga
Ingvild Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Herlige bilder! Men jeg får nesten litt vondt av st. bernarden som ikke bare skal prøve å holde følge med disse gjeterhundene, men også prøve å forstå seg på dem. Hvem er rottweileren forresten?
MarieR Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Flotte hunder og flotte bilder Ser ut som en veldig fin tur!
Benedicte Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Fine alle sammen, men spesielt Cosmo, Extra og Venus
Marthe Skrevet 10. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Takk for alle de fine kommentarene. Det er hyggelig å høre Herlige bilder! Men jeg får nesten litt vondt av st. bernarden som ikke bare skal prøve å holde følge med disse gjeterhundene, men også prøve å forstå seg på dem. Hvem er rottweileren forresten? Selv om han ikke holder følge med de, så er ei brytedukke. Extra fikk bare "litt" selvtilitt etter at hun fikk han i bakken Nr 1. er etter Kimura's Hot Gossip, og heter "Nokas", men vet ikke helt hva stamtavlenavnet er. Nr 2. er NUCH NV-09 Kimura's Galaxy
Emilie Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Herlige bilder! Men jeg får nesten litt vondt av st. bernarden som ikke bare skal prøve å holde følge med disse gjeterhundene, men også prøve å forstå seg på dem. Hvem er rottweileren forresten? Ja, jeg er enig! Stakkers gutten min. Men han er ganske kjapp da, han klarer bare ikke å stokke beina sine så godt, hehe Extra fikk bare "litt" selvtilitt etter at hun fikk han i bakken Er det mulig liksom? Hehe. Nr 1. er etter Kimura's Hot Gossip, og heter "Nokas", men vet ikke helt hva stamtavlenavnet er. Mener å huske at det er Kimura's Kazakstan. Tror han har egen tråd her også
Djervekvinnen Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Knall fine bilder! hehe måtte le litt av bildene hvor det så ut som stbernarden ble litt bølla med Han fikk virkelig noe å henge potene i! Så ut som de hadde det morsomt hele gjengen! Flotte hunder!
Whoopsis Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Ser ut som om de fikk kjørt seg bra alle sammen Og jeg sier ikke nei takk til en haug med malle og hollenderbilder..
Leela Skrevet 13. Februar 2010 Rapporter Skrevet 13. Februar 2010 Innmari mange flotte bilder Imponert Så herlig da Med sol, mange forskjellige raser osv Flink fotograf
Stine Pernille Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Hahah! Må bare le når jeg ser Extra på bilder!! Hun er så typisk belger!! Fine bilder ellers
Emilie Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Hahah! Må bare le når jeg ser Extra på bilder! Hun er så typisk belger! Fine bilder ellers Extra er en skikkelig protofrekkis i hvert fall
Tuskelusken Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Herlige bilder! Du er en kjempeflink fotograf!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar