Ozzy Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 I morra er det jobb, får se om jeg gidder Men syntes det er morro for det da, men siden jeg er borte fra bikkja i 8timer spørs det hvor interessante bildene er for dere Siter
Anette Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Mye bra natur da på biltur. Og driter i om det er hunder ol. Det er min bursdag og dere skal ta efit om dere husker :-P Siter
Raksha Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Oh! Må huske! Blir efit nr to i år som inneholder vet.besøk. Siter
pippin Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Kom på det på tur i sted! (ista?) Må finne på masse da så det ser ut som jeg har masse å gjøre neida...! 1 Siter
Shlush Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Hmm, ja ok da Får vurdere det! Men det blir mobilbilder *hmm* Og jeg får jo ikke lagt ut EFIT'en før neste onsdag?! For jeg drar til drammen nå i morgen og kommer ikke hjem før tirsdag kveld. hehe... Siter
Ingvild Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Skal låne kameraet til mor, så blir vi med vi også. Bygdeefit fra denne kanten, altså! 1 Siter
Ozzy Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Ikke tenk på hvor kjedelig det blir for andre og sånt, a. Pliiiz. Bare ta et bilde i timen, det er så koselig for oss andre å kikke på uansett. Alt behøver ikke å dreie seg om bikkjer og "spennende greier" selv om vi er på et hundeforum. Hilsen Madammen som ikke har fotoapparat. Okei. Da får dere " Her fisker jeg en guppy" " Her bærer jeg en pall med hundemat" "Her spiser jeg lunch" 1 Siter
Ara Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Aldri vært med på noe sånt, men skal se om jeg får blitt med imorgen Siter
HeleneFS Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Jeg skal også kjøre 8t til Drammen i dag, men det gjør jo ingenting sikkert masse fine bilder langs veien. Siter
borderen Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Bare eksamen og lesing idag før fest ikveld, så tror jeg står over idag Siter
Ozzy Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Blir ikke noe herfra likevel. Men gleder meg til å se andre sine:) Siter
Ozzy Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Er det lov å jukse litt, og ta EFIT i dag, eller må jeg vente til 1.juni? Farmoren min døde i går, så droppet det da jeg var hos pappa hele dagen. Men hadde gledet meg litt. Siter
Anette Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Kan du godt :-) stadig noen som gjør det. Og kondolerer Siter
Tore Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Mandag 11 juni Er en offisiell EFIT dag, da kan du også poste den på efit sin hjemmeside. Bare sonen som kjører med 1. i hver mnd, siden vi medlemmene er så glemske... Siter
Ingvild Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 EFIT i morgen! Jeg skal på utstilling og det er meldt høljregn hele dagen, så jeg vet ikke helt om det blir noen EFIT fra meg, men hyggelig om andre tar bilder! Siter
Raksha Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Prøve å huske her, kan bli litt morsomt siden jeg faktisk er hos bonden, og her er det stadig noe å knipse. Siter
simira Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Oi, takk for påminnelse. Enda en ting å glede seg til! Siter
Kaja Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Jeg har begynt, men spørs om jeg husker det da vi er på utst. Siter
Red Merle Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Vi slenger oss på, 2 bilder er tatt hehehe, nå gjelder det å huske på resten da Siter
simira Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Jeg har begynt, men spørs om jeg husker det da vi er på utst. Desto bedre grunn, er det ikke? Siter
Guest Belgerpia Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Så langt har jeg klart det, men kjenner at jeg følger MYE med på klokka i dag..... Siter
MegaMarie Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Jeg jobber liksom alltid når det er efit. Er ikke så morsomt med noen bilder før jobb, og noen bilder etter jobb, så kanskje det blir 6 bilder totalt Siter
Recommended Posts