Arkan Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Alltid pen den hunden... Kamphund og schæfer.... er kanskje ikke lov til å ta sånne bilder (jada det er bare lek) Men de var veldig gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Hahahaha! Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Våre er ikke alltid like vakre de heller Og dette var bare noen tilfeldige, finner nok flere hvis jeg leter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Haha... Beste tråden ever!! Må bare legge inn bildet jeg tok av Kita til søstersen på treffet i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Min hund er vestlandsmester i å se stokk dum ut. Et par eksempler fra dagens tur...: Han er litt søt da, det skal han ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Ikke min, men Charpi sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Mine hunder er bare pene de Uhum...sier du det.... http://picasaweb.google.com/IdaMarie88/FRsteDagIDesember#5410686940749853394 *får ikke satt inn bildet så det ble en direktelink til ditt eget album, hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Uhum...sier du det.... http://picasaweb.google.com/IdaMarie88/FRsteDagIDesember#5410686940749853394 *får ikke satt inn bildet så det ble en direktelink til ditt eget album, hihi* Hva?? Syntes du ikke hun var pen der altså? Hva er galt med deg dame? Nei, smaken er vel som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Man kan ikke alltid se smart ut for tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Er ikke bare din hund som har sokk på snuten, Lola Pagola Hahahahahaha :P Vi kan starte klubb *fnis* heffalumpklubben! Min hund er vestlandsmester i å se stokk dum ut. Et par eksempler fra dagens tur...: Han er litt søt da, det skal han ha... Litt??? Det var vel en aldri så stor underdrivelse frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 har noen av Kita;) ikke alltid like fotogen Har ett av Ailo å Ellers er ho bare søt og grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Gofs har ikke alltid vært skapt for dagslys.. Men det ble da hund av han til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 10. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2010 Hahahahahaha ;) Vi kan starte klubb *fnis* heffalumpklubben! haha ja det kan vi hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 18. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2010 Mange artige bilder her inne.. ler så jeg revner her altså har sett igjenom hardisken min, og funnet noen morsome bilder her tenkte jeg skule legge de ut er bare av Zita, og Zita og en grand danois jeg brukte og passe en del Zita synger som vanelig sjikkelig ule hund, uler til alt og ingenting "Va sa du mamma?? blir Lazy større????" Zita etter hun hadde banket Lazy. zita drit lei av brutus som er inpåsliten, hehe... "Røyk mamma??" "Er det skadelig??? " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 18. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2010 Hahaha! Utrolig mange kule blinkskudd her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 18. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2010 Haha fant nettop to til Lazy bjeffer til Zita Zita flekker tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Brukt dette bilde av doffen mange ganger.. men må bare vise det igjen da, Han er ikke akkurat så grasiøs her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Haha fant nettop to til Lazy bjeffer til Zita Zita flekker tilbake OT: Hvem kennel er brutus fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Brutus er jeg ike siker på vilken kennel han er i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Ikke heelt heldig med uttrykket her nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2010 :lol: :D For en herlig tråd.... Så godt å se at det ikke bare er mine hunder som er støgge innimellom... Kom på at jeg har masse morsomme bilder på den stasjonære PC`n. så jeg får vel bla gjennomog finne noen flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2010 dødskul tråd! her er noen fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2010 tror jeg dævver! Ser han et spøkelse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2010 han leker med Bee... hihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar