Gå til innhold
Hundesonen.no

You dawg!

Mari

Recommended Posts

Skrevet

Fyda er for det meste stygg hele tiden. Hun bare er sånn liksom, og det er helt greit.

4313902051_c6db74896d_o.jpg

Charlie er for det meste pen han. Men har sine øyeblikk.

4313901991_677b71828b_o.jpg

2981925602_b13410ed43_o.jpg

Töddel var også en kjekkas. Vanligvis...

2375279386_8554971663_o.jpg

4315542955_c67d3872b4_o.jpg

Bacon var en moo cow

4316279216_f80d7a723b_o.jpg

og en føgly fengselsfugl

4316279134_90db5b9dab_o.jpg

Og det må jo sies. Innimellom glimter man til selv også...

439856784_0fc0367154.jpg

Post bilde av hunden din som schtøggas!

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

dscn8951.jpg

tilbutikken%20017.jpg

drage%20104.jpg

Nei huff det var litt dårlige bidrag... Casper er liksom aldri stygg han :wub:

Hahaha ok da for å være ærlig sletter jeg de fleste uflatterende bilder av ham *fnis*

Skrevet

Mari: Charlie var bra nydelig vakker :wub: For et bedårende blikk på han :o *smelt*

Synes dog alle hundene her var vakre altså :lol: selvom det ikke var deres heldigste øyeblikk :o

Skrevet

Har lite nye bilder av pelsdyret, men kan ikke akkurat si jeg synes hun er spesielt pen på dette bildet...

egersundmars17.jpg

Charlie.. *sukk* :wub:

Skrevet

Jeg har mange, dessverre er det dårlig kvalitet på dem, men de kan få være med likevel synes jeg. :wub:

Litt dårlig gjort, men det Garm ikke vet har han ikke vondt av. Stakkaren måtte bandasjeres, og som om ikke det var nok fikk han en allergisk reaksjon på penicillin.

heh8.jpg

heh9.jpg

heh10-1.jpg

Be afraid.. Be very afraid.

heh11-1.jpg

heh14.jpg

heh18.jpg

heh13.jpg

heh16.jpg

heh3.jpg

Duuuuuuuuh?

heh12.jpg

heh7.jpg

heh4.jpg

Skrevet

Ehm. *Host* Joda. Vet ikke helt om jeg vil vedkjenne meg eierskap her men... :o

IMG_0623a.jpg

Altså...hvis ikke du vil vedkjenne deg eierskapet på denna der så er det bare å skrive den over på meg for jeg syntes det er en aldeles bedårende hund :wub:

Yodel: hva i all verden er det der! *flirer*

Skrevet

Mitt bidrag :

Yndefullt! :o

Ler seg ihjæl :lol:

Dennis ser ikke alltid like god ut han heller...

DevilDennis-1.jpg

lol-049.gif Jeg dævver!

Jeg kommer med bidrag i morra, er ikke så lett å finne schtøgge bilder av mine to sjø. :wub:

Skrevet

Ikke min hund, men min søsters, men jeg er fotografen da!

Syntes det var litt ekstra kinn, misplassert pinne og ett snålt tryne :wub:

378.JPG

Skrevet

Altså...hvis ikke du vil vedkjenne deg eierskapet på denna der så er det bare å skrive den over på meg for jeg syntes det er en aldeles bedårende hund :o

Takk :lol: Men det spørs om ikke du skifter mening etter å ha sett disse. :lol::wub:

powerpuff2.jpg

powerpuff1.jpg

IMG_7631a.jpg

:o

Guest Dratini
Skrevet

powerpuff1.jpg

Der minner han meg veldig om IS som naboen på Røros hadde, utrolig trivelig tispe de hadde . Og for en personlighet Eira hadde :wub:

Skrevet

Ikke lov med styggfine katter altså :wub: ? har jo ennå ingen hund å komme med. Men jeg har et fint fin (ehhh...not) bilde av katt :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...