Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullas første kull


Huldra

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Latterkrampene begynner å gi seg her( :blink: :blink: :blink: ), men fy søren så slem du er! Flashe DEN figuren på nett! Tulla kommer aldri til å få seg noe igjen, hvis noen av de potensielle mannfolkene ser det der :) :) :blink:

*Dø av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så bildet fra i dag :blink: :

59dager%20015.jpg

For å si det sånn; hun var ikke heeeelt fornøyd med situasjonen stakkars, haha! :blink:

Næmmen Stakkar! :blink::) :) :blink: huff...

Ang. Pæreform så kjenn litt på ryggsøyla hennes. På Rikke så ble ryggsøyla ganske tydelig når hun "slapp ned" valpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterkrampene begynner å gi seg her( :P:blink::D ), men fy søren så slem du er! Flashe DEN figuren på nett! Tulla kommer aldri til å få seg noe igjen, hvis noen av de potensielle mannfolkene ser det der :P :P :blink:

*Dø av latter*

Søren og..! Det tenkte jeg ikke på før jeg la de ut nei.. :blink: Kan bli kinkig dette.. :) Ingen som vil tro hun er noen champis heller, og ingen som vil ha henne mer, hannhundene skygger banen og Zipo gremmes over hvem han har vært borti, hun er dømt til et liv i ensomhet - ikke rart hun ligger under bordet her nå og sutrer.. :P

:)

Jeg bare sier det jenter; SE hva mannfolka kan gjøre!! Best å passe på! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først bildet fra i fjor:

Nikon2009%20076.jpg

Og så bildet fra i dag :blink: :

59dager%20015.jpg

For å si det sånn; hun var ikke heeeelt fornøyd med situasjonen stakkars, haha! :blink:

Med mindre Tulla er tekopp-spaniel, så må jo det der være mammutbein? :blink::P Og genialt bilde av "lille" magen :P

Latterkrampene begynner å gi seg her( :blink::P :P ), men fy søren så slem du er! Flashe DEN figuren på nett! Tulla kommer aldri til å få seg noe igjen, hvis noen av de potensielle mannfolkene ser det der :P:) :)

*Dø av latter*

*rulle rundt på gulvet* :D:P

Lykke til med valper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeldig mye tydeligere mage med kondomdress gitt! Må si jeg følger spent med på denne tråden.. Spes fordi jeg husker Tulla fra andre forum i "gamle dager".. Skulle jeg hatt springer - hadde hun vært førstevalg:-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre Tulla er tekopp-spaniel, så må jo det der være mammutbein? :P:P Og genialt bilde av "lille" magen :blink:

*rulle rundt på gulvet* :P:P

Lykke til med valper :blink:

Haha, nei hun er ingen te-kopp-spaniel (morsom uttrykk!), men beinet er lår og leggbein fra elg-okse (jeg dengte den litt for hardt.. :blink: ). Hun fikk selvsagt ikke spise opp alt, men hun skulle vel fått plass til det hadde jeg spurt! :P

Jiises, man skulle jo ikke tro det var samme hunden engang :P:) Hun ser jo ut som ei tjukkpølse :)

Hun så jo akkurat sånn ut - som tredd inn i et pølseskinn!! :D Tror jeg og hvem som helst skulle klart å sette en drektighetsdiagnose på henne uten hjelp nå ja.. :blink:

Veeldig mye tydeligere mage med kondomdress gitt! Må si jeg følger spent med på denne tråden.. Spes fordi jeg husker Tulla fra andre forum i "gamle dager".. Skulle jeg hatt springer - hadde hun vært førstevalg:-*

Så koselig å høre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så bildet fra i dag :blink: :

59dager%20015.jpg

For å si det sånn; hun var ikke heeeelt fornøyd med situasjonen stakkars, haha! :blink:

Steike... Så mye mage har jeg ikke sett på de andre bildene, for mye beheng som har skjult, antar jeg. Det er en stykk drektig dame, det der! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike... Så mye mage har jeg ikke sett på de andre bildene, for mye beheng som har skjult, antar jeg. Det er en stykk drektig dame, det der! :blink:

Ja, du har retti at det er behenget som har skjult hennes egentlige form ja. Og mål og vekt sier kanskje ikke så mye bortsett fra at det øker, derfor kom jeg på at et bilde kan si mer enn 1000 ord, og vips var pølseskinnet stramt og bildet tatt! Drektig - uten tvil! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har retti at det er behenget som har skjult hennes egentlige form ja. Og mål og vekt sier kanskje ikke så mye bortsett fra at det øker, derfor kom jeg på at et bilde kan si mer enn 1000 ord, og vips var pølseskinnet stramt og bildet tatt! Drektig - uten tvil! :blink:

Pff, det der er bare masse mat og en kjempepromp :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg tipper forresten 5 hanner og 3 tisper!

Var det Geir Relling som tok røntgen av Tulla?

Da håper jeg at vi to får rett denne gangen s005.gif

*Klippe årets bilde!*

Erremuli'?! a053.gif

Ingen tvil om at det kommer små "pit-tuller" der nei a045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at vi to får rett denne gangen s005.gif

Erremuli'?! a053.gif

Ingen tvil om at det kommer små "pit-tuller" der nei a045.gif

Pit-tuller faktisk! :D Ja, det er jo noe sånt det må bli! ;) Genialt navn, kan tenke meg de kommer til å leve opp til navnet etterhvert også.. ;)

Frekk? Næh :ahappy:

Og så bittelitt misunnelig på at du snart får favnen full av valper du kan kosemose på :D

Hihi - gleder meg til det ja! ;) Men så går de vel over til å nesten ikke kunne kosemoses på, og til å bli små pirajaer, aka pit-tuller.. :whistle:

Stakkars, stakkars Tulla. Sånn går det når man leker med gutta. ;)

Men oj så stor hun har blitt. Synes hun er fryktelig søt med store magen sin jeg. Eller kanskje mest fasinerende. Litt sånn 'oj, se på den du' :D

Ja, jeg føler liksom ikke at den store magen har kommet skikkelig til sin rett på de andre bildene - for den er jo nesten ekstrem! I alle fall når man trer den inn i en kondom-dress.. :lol: Magen vises liksom så tydelig på korthårete hunder, så nå følte jeg det virkelgi var behov for å illustrere hva jeg lever med. Tror jammen hun er større enn når hun spiste 2 kg godis også. ;) (Og ja, jeg vet - "den gang da, hver gang når"..hun har nemlig gjort det flere ganger - man er såklart ikke matvrak for ingenting! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...