Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullas første kull


Huldra

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Holder på å bli - Gal av lengsel, gal av å savne deg

Gal av å vente, og av å tenke på deg

Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner deg

Eh, ja.. Ikke akkurat, men noe sånt. Jeg er dritlei av å vente nå, lei av å ha en hund som virker som en stressa pubertetslus av en hannhund; dvs peser, sikler, finner ikke roen, vandrer, vil ut, vil inn, peser, piper, sikler, osv osv osv. :frantics:

Men èn ting er det godt for da, det at hun ikke har begynt skikkelig enda; nattens stabaser i valpekassen viste at stengene i valpekassen ikke holder mål. Den ene holder på å knekke på midten, så nå er vi igang med å fikse nye stenger. Gardinstenger kan brukes til det utroligste..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Eh, ja.. Ikke akkurat, men noe sånt. Jeg er dritlei av å vente nå, lei av å ha en hund som virker som en stressa pubertetslus av en hannhund; dvs peser, sikler, finner ikke roen, vandrer, vil ut, vil inn, peser, piper, sikler, osv osv osv. :P

Ja, da ser det ut til at det begynner å nærme seg :frantics: Pass på så hun ikke får muligheten til å lure seg unna når dere er ute og lufter henne, de kan være kjappe til å stikke seg unna for å finne egnet valpeplass...

Men èn ting er det godt for da, det at hun ikke har begynt skikkelig enda; nattens stabaser i valpekassen viste at stengene i valpekassen ikke holder mål. Den ene holder på å knekke på midten, så nå er vi igang med å fikse nye stenger. Gardinstenger kan brukes til det utroligste..! :P

Vi bruker kosteskaft (sånne som man får kjøpt på jernvareforretninger), de er holdbare :P

Og så venter jeg i spenning på hvordan det går ... :P

Edit: og så må jeg ikke glemme å gratulere verdens tøffeste Cairn med dagen; Grattis Aynï a026.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ser det ut til at det begynner å nærme seg :frantics: Pass på så hun ikke får muligheten til å lure seg unna når dere er ute og lufter henne, de kan være kjappe til å stikke seg unna for å finne egnet valpeplass...

Vi bruker kosteskaft (sånne som man får kjøpt på jernvareforretninger), de er holdbare :P

Og så venter jeg i spenning på hvordan det går ... :P

Lufter enten i bånd langs veien, eller løs i hagen. Hagen er inngjerdet, og hun kommer seg ikke over. Hun har problemer med å gå i djupsnøen også der hvor jeg ikke har tråkket opp stier til hundene, så jeg skal klare å ta henne igjen i alle fall - hvis hun prøver å stikke av. :P

Nå holdt hun nettopp på å sovne stående; hun er skikkelig sliten og trøtt! Stod helt i ro, men plutselig holdt hun på å falle.. :P Rett i sted gjorde hun det samme liggende, men med hodet oppe; hun duppet med øynene og jeg så det rykket i hodet, slik det gjør hos folk som holder på å sovne sittende feks på bussen/toget. Dakar Tulla, nå syns jeg litt synd på henne. Vil bare hun skal bli ferdig med dette nå..

Edit: og så må jeg ikke glemme å gratulere verdens tøffeste Cairn med dagen; Grattis Aynï a026.gif

Aynï takker! :P Og hun er selvsagt enig i at hun er verdens tøffeste cairn..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dag er hun på?

Hun er på dag 62. Springere før vanligvis på dag 60/61, men jeg tror at 2. parring var mer korrekt, og i så fall er hun på dag 60.

Edit: Nå skal vi spise middag, så hun må knipe igjen litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke så mye nytt. Har gravd litt, men lå og slappet av da vi spiste. Hun var også sulten, så hun har også spist med god apetitt, og fått luftet seg etterpå. Fannhvit kommer forresten snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...