Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullas første kull

Huldra

Recommended Posts

Herlige bilder av tjukkebollen! Hvordan takler kråkebollen alt fokuset på tjukkebollen?

*Ler av egen dårlig vits*

Nei, med den store magen så må det jo være et fint kull valper der! :P

Haha! :P Det går bare bra med kråkebollen. :P Hun tar jo livet med den største knusende ro, så jeg merker ikke så mye på henne. Hun er like rolig inne som hun alltid pleier, men når hun kommer ut blir hun lettere spinnvill.. :P Ellers er det ikke det spor "sjalusi" å merke; hun er jo egentlig ikke så mammadalt som det ballongen er, så hun bryr seg liksom ikke så mye om jeg overser henne litt. :P

Beklager at dette blir veldig OT, men jeg må bare nevne...

Hva gjør man om varmedressen ser ut som en kondomdress når den kommer på? :P Neida, det er ikke meg :P

Ellers så venter jeg spent på nytt fra Huldra, føler meg litt sånn ekstra "med" i dette kullet :P

Det er fremdeles ikke så mye nytt å melde.. Hun peser/puster tungt endel, men ikke nok til at jeg vil kalle det noe oppblokkingsfase. Men jeg tror nok det nærmer seg. Spørsmålet er om den lave temperaturen i går var selveste temperaturfallet, eller om jeg må vente mer før det kommer? :yawn: Som sagt hadde ikke søsteren hennes noe veldig tydelig fall, så det kan jo hende..?

Håper hun får de før vi drar til Bø, hvis ikke synes jeg hun kan knipe igjen til søndag.. :o

Kanskje Tulla vil ha fred og ro, og derfor venter til Bø? Jeg har på følelsen av at noe skjer innen det næremste gøgnet, men jammen om jeg vet altså.. :P Jeg tør ikke love noen ting, og Tulla er ikke den som sladrer om når hun har tenkt å begynne å ploppe de ut heller.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Jeg tør ikke love noen ting, og Tulla er ikke den som sladrer om når hun har tenkt å begynne å ploppe de ut heller.. :P

Ærlig talt, det der burde dere ha trent på på forhånd! :P

Ellers så skal jeg reise vekk fra internett de neste to døgnene, så Tulla kan godt vente til søndag kveld. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Tulla vil ha fred og ro, og derfor venter til Bø? Jeg har på følelsen av at noe skjer innen det næremste gøgnet, men jammen om jeg vet altså.. :yawn: Jeg tør ikke love noen ting, og Tulla er ikke den som sladrer om når hun har tenkt å begynne å ploppe de ut heller.. :P

Jammen, hun får ikke looov til å ha ro og fred. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Rart det der hvordan man går og lurer på den tempen, men når den først faller, da vet man det liksom :P Lykke til!

Du har så rett! :P Kanskje er det som en orgasme? Før man har hatt en kan man lure på om man har hatt en, men når man først har fått en så VET man det.. :P

Lykke til! Håper du får en lett og grei fødsel. Aner dere noe om hvor mange det er? Og hva ønsker du deg?

Takk!

Røntgen dag 54 viste 7 valper. Ønsker meg flest tisper (4 minst), og gjerne noe tan, men det er vel litt i overkant optimistisk tror jeg.. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...