Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul ?


Victoria

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Turbo får en okseknoke og pipeleke + litt småsnacks. Bajaz får ett par kalkunhalser og pipeleke + litt småsnacks. Begge to + de tre hundene til kusina mi får hvert sitt tyggebein av mamma, mest fordi de skal være rolige under middagen tenker jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'en får nytt spormerkingsutstyr, fordi hun følger de andre med synet og plukker de i stedet for pinnene i sporet (flagg til å stikke i bakken). Så nå blir det klyper med bånd til å feste i trær og busker i knalloransje - så kanskje JEG ser de, uten at hunden lærer å gå spor ved hjelp av merkingen...

Even får diverse semimyke tyggesaker, som kan passe for en gubbe med noen tenner i minus.

Så har de pleid å få gaver av andre også, så jeg har ikke tatt av i år - har rester fra fjorårets julegaver i hundeskapet enda... Både mine og samboers søsken har barn, vi har ikke, det virker som om X'en får fra de familiemedlemmene som også ville gitt til våre barn - egentlig koselig, da er hun blitt inkludert! (Selv om hun ikke er velkommen inn i huset der vi skal være på julaften, så da skal hun få tilbringe kvelden med Even hos pappa). Jeg vet flere i svigerfamilien synes det er artig å se på alt det rare i zoobutikken (for dem en fremmed butikk) og velge noe til X'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, ja, jeg har handlet inn kløv til "familien", han får også mye godis og leker fra besteforeldre og hundevennenne sine. hunderelaterte tur ting står høyt i år, pelsen skal jo på fjell tur i sommer, så må ha alt klart :)

Så du tror Marvin kommer til og få bare godis av Milla? :lol:

Milla får en margbein og et halsbånd og Zorba får et margbein pluss mulig en ny hundeseng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lubne labbisen min skal få fri fra slankekuren i et par dager og kan glede seg til rester fra pinnekjøttet. :lol: Og kjenner jeg bikkja rett, vil vel både ribbefett, ribbein og bjørkepinner gå ned på høykant... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demi skal få base i julegavepapir :)

;) En av de aller beste julegavene det! Selma skal også få gjøre det da. Og i tillegg får hun et steindyrt Hurtta-dekken :lol: . Det er bestillt så sent at det ikke kommer tidsnok til juleaften, men jeg kjøper sikkert litt sånn smått til henne til juleaften tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får hver sin fotball, et spill fra Nina Ottosson på deling, Vida får kjøledekken. Så får de ganske mye snacks av forskjellige slag (struper, tyggebein, tørket kalkun og tørket kylling). Jeg må jo kjøpe meg god samvittighet når jeg ikke skal være der hele kvelden med de, er det ikke sånn man gjør det i disse dager?

Og Nirm har fått en alt for dyr operasjon i førjulsgave. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det hundeseng og potesokker! Det er begge ting jeg uansett hadde kjøpt og senga har vært tatt i bruk noen uker, men jeg syns det er en koselig annledning til å kjøpe noe man trenger eller har lyst på til hunden.

Ellers blir det nok no tyggegreier som tidsfordriv på juleaften, og det hender at hun får noe spiselig eller en leke av familien, itillegg til julematrester.

Derimot får også JEG julegave av HUNDEN hvert år, og hun er veldig flink til å vite akkuratt hva jeg ønsker meg! :P I år har hun jammen også kostet på seg julegave til "reservepappa", "bestemor og bestefar".

Flinke hunden sin det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot får også JEG julegave av HUNDEN hvert år, og hun er veldig flink til å vite akkuratt hva jeg ønsker meg! :P I år har hun jammen også kostet på seg julegave til "reservepappa", "bestemor og bestefar".

Det får jeg også. Og trodde ikke bikkjer fikk lov til å være i butikker jeg, men utrolig nok klarer dem det, for jeg er ikke med dem og handler :wub: (det er helt sant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi får 2 stk halsbånd(type megajålete med steiner og blingbling), griseøre, grisehale, noe annet for å tygge på som jeg ikke er sikker på hva heter. I tillegg får hun gave fra søster, venner, bestemødre og foreldrene mine :P Vi har alltid gitt alle dyrene våre julegave, t.o.m fiskene og undulaten :wub:

Blir vel også noen rester av julemiddag(ene) tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Nirm har fått en alt for dyr operasjon i førjulsgave. :-P

X'en simpelthen elsker veterinæren, så hun fikk seg en tur dit i dag, heldiggrisen. Masse kos fra veterinær og assistenser, og eieren har overtrukket mastercardet. Hva gjør en ikke når en frykter at hunden er syk...

Det får jeg også. Og trodde ikke bikkjer fikk lov til å være i butikker jeg, men utrolig nok klarer dem det, for jeg er ikke med dem og handler :wub: (det er helt sant).

De nettshopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg også. Og trodde ikke bikkjer fikk lov til å være i butikker jeg, men utrolig nok klarer dem det, for jeg er ikke med dem og handler :P (det er helt sant).

Mine gjør også det. Det er ganske utrolig hva de klarer å få kjøpt. Skjønner nå hvorfor de er ivrige til å taste på dataen...

X'en simpelthen elsker veterinæren, så hun fikk seg en tur dit i dag, heldiggrisen. Masse kos fra veterinær og assistenser, og eieren har overtrukket mastercardet. Hva gjør en ikke når en frykter at hunden er syk...

Ah. Flere som burde egentlig fått julekort av veterinæren? :D Men man løper fort til dyrlegen ja. Heller en gang for mye enn for lite...

Men nå har jeg ingen pakketyv i hus noe mer da. Bogar var ram til å "klemme på pakker". :wub: Han gikk og beit i alle pakkene helt til han fant en hundepakke for så å stikke av med den og åpne den. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix får ingenting av meg i år,men det har vel ikke akkurat manglet på ting og tang de siste ukene. Men jeg vet at ei vennine har kjøpt noe til han,det gjør hun hvert år. Men litt hundesnacks og en smakebit av ribba blir det nok :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...