Raksha Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Nå klarer jeg ikke holde meg lenger... Måtte lage ventetråd. Her er da altså mitt planlagte impulskjøp. Planlagt fordi jeg har siklet på rasen leeeeenge, impuls fordi jeg måtte hoppe på muligheten når jeg fikk den. Så da er det klart, jeg venter på en liten sort og hvit basenji fra Kingwanas. Stamtavlenavn blir sansynligvis Kingwanas gentle winterknight, hverdagsnavnet skal være Kasko. Er ikke avgjort hvem av de to nydelige guttene som blir min enda - det får jeg vite etterhvert som de utvikler seg. Kullbroren til Kasko skal nemlig bli stor stjerne, mens Kasko egentlig bare skal være maskott og vise seg litt innimellom når Yodel tar han med eller jeg moter meg opp til å stille selv. Planene for Kasko er at han skal være lekekompis til Kahlo, han skal få teste lc når han blir stor nok, og jeg har veldig lyst til gå blodspor med han. Ellers så blir jobben hans å være lapdog og rakkerfant. Og mulig han blir vist frem om jeg overvinner nervene mine eller noen andre stiller han for meg. Stjeler uhemmet fra oppdretters hjemmeside: Mamma Mille: N u Ch SBOS Kingwanas Entertaining Story Pappa Tommy: BISS, BIF Am Ch Jasiri-Sukari Juri Maguire MC, LCX II, CGC Hele gjengen: Guttaboys: Svart gutt nr 1: Svart gutt nr 2: "Bare" 7 uker igjen å vente... :banana: Alle bilder er hentet fra: http://www.kingwanas.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Så gøy! Gratulerer med kommende valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Hihi, bra! Godt valg! Én hund er nemlig alt for lite! Ikke ofte man får mulighet til å følge hunden sin så fra begynnelsen heller! Tror du og Kahlo blir lykkelige som tre (eh....)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Weee! Fine lille dyret! (hvem nå enn det blir av dem!) Og Kasko er det tøffeste basenji-navnet noensinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Hyyyl! Så gøy! Det er så bra at valper fra "sonenkull" havner hos soniser, for da får man jo virkelig fulgt dem Dette blir spennende, grattis Planlagte impulser er det beste! *titte ned på Casper* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Åh, grattis så mye Anette! Sånne korthårete sorthvite er jo bare aldeles nydelige! Jeg kommer til å synes han ligner på Bacon jeg, og bare det er jo et megakompliment i seg selv. Jeg vil også ha en Basenji en gang kjenner jeg. Gleder meg masse til å høre om livet hans framover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer! Blir fint å få en fanghund valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Tusen takk for gratulasjoner! Gleder meg noe vanvittig! Tror Kahlo kommer til å syns at en sånn sort og hvit sak er skrekkelig artig, men veldig spent på å se om hun syns det er så gøy at den skal bo her i starten. Mari: Å bli sammenlignet med Bacon er definitivt ikke ille. ) OG ja, alle hans sprell og påfunn blir nok publisert her. Mistenker vel at han kommer til å gi meg noen grå hår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Jaa Endelig laget du tråd Kasko var et skikkelig kult navn! Gleder meg sånn til alle nydlingene blir større så vi får vite hvem han er Syntes du må ta han med å hilse på Ellie, Bestas meg og Philip en dag hvis vi får sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Ohh du søte ventetid! Gratulerer så mye! Det blir spennende! Foreldrene var kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Dette blir SÅ spennende igjen, gratulerer, og jeg gleder meg masse til å hilse på tassen når vi kommer nedover om noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Sånn en fin tråd du laget! -Og igjen: Kasko er bare det kuleste navnet! Også en liten forklaring på bilde-kvalitets forskjellen mellom hannhund 1 og 2. De klarte nemlig å "Bytte plass" i køen når jeg tok "nyfødt-bilde" av dem, med det resultat at Hann 1 ble fotografert 2 ganger, mens hann 2 slapp unna (ugangen starter tidlig, skjø). Derfor måtte jeg be förvert om å ta noen bilder av hann 2 med sitt kompaktkamera Runde to slapp ingen av de unna. Bilder kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer så masse! Gleder meg til å nyte alle bildespammene! BTW! Jeg stiller han med glede for deg, de gangene det kan la seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Jeg har alt meldt meg litt frivillig til å stille. Selv om jeg har meldt meg mer frivillig til å dra med Rak på valpeshow og dytte henne inn i ringen om det trengs. *flire* Neida, jeg er ikke fullt så slem, men, valpeshow er jo kjempegøy, det er liksom ikke så nøye der. Har da sett en pomeranian som dro seg ut av båndet og løp tulling i ringen, det gjorde ikke noe det, eier fikk vise ham likevel, h*n, og pommen ble jaggu BIR. (i sterk konkurranse med seg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 utrolig nydelig liten kjørelighet til basselusk her merker jeg spennende med en litt unormal rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer! Dette blir spennende Kasko var et knallbra navnevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Så spennende! Kjekt at valper fra sonenkull blir på sonen, gleder meg til å følge med denne lille rynkebebisen, hvem han enn blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Weeeheee dette blir moro! Gleder meg til å hilse på den lille, og blir absolutt med deg på valpebesøk Og Kasko var et genialt navn da! Aner du at du trenger "kasko forsikring" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Så spennende! Kjekt at valper fra sonenkull blir på sonen, gleder meg til å følge med denne lille rynkebebisen, hvem han enn blir. Enig! Blir kjempemoro å følge Kasko fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Sånn en fin tråd du laget! -Og igjen: Kasko er bare det kuleste navnet! Også en liten forklaring på bilde-kvalitets forskjellen mellom hannhund 1 og 2. De klarte nemlig å "Bytte plass" i køen når jeg tok "nyfødt-bilde" av dem, med det resultat at Hann 1 ble fotografert 2 ganger, mens hann 2 slapp unna (ugangen starter tidlig, skjø). Derfor måtte jeg be förvert om å ta noen bilder av hann 2 med sitt kompaktkamera Runde to slapp ingen av de unna. Bilder kommer snart! :banana: Gutta konspirerer mot deg allerede rett etter fødselen - dette lover bra. Tusen takk for gratulasjoner! Vi vil hilse på og sosialisere med flest mulig, lille basselusken skal nok få mulighet til å sjarmere alle som vil i senk. Stjal et nytt oversiktsbilde fra avlsforumet jeg: De er en uke gamle nå. Ang. utstilling: Hihi jeg har jo veldig lyst til å stille han selv - men jeg syns det er dritskummelt... har ikke stilt hund på mange mange år og det har ikke blitt mindre skummelt med årene. Kanskje jeg kan våge meg til et valpeshow - kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Gratulerer så mye med en liten blankpolert tenkehund De svarte skinner så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Yey, så morsomt:D Basenjiene er bare knall, knall, knallfine, og de passer nok til deg og den sorte damen ellers og vil jeg tro. Snakker vi forresten full kasko eller delkasko her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Snakker vi forresten full kasko eller delkasko her? Ingenting er da vel delt når det kommer til Anette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Yey, så morsomt:D Basenjiene er bare knall, knall, knallfine, og de passer nok til deg og den sorte damen ellers og vil jeg tro. Snakker vi forresten full kasko eller delkasko her? Ingenting er da vel delt når det kommer til Anette! Jenter, jenter.. alle ser jo at dette helt klart er en minikasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Altså, jeg er så missunnelig at jeg blir grønn bare av å se emnetittelen på denne tråden! Jeg vil også ha en liten sorthvit sak, men jeg er ikke på langt nær klar for en livlig liten sak. Får holde meg til store drog noen år til... Grattis med marsvinet, og Kasko var et fantastisk stilig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar