LeneG Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Nå har vi endelig fått jenta vår i hus Hun er såååå liten. Jeg kommer ikke helt over hvor liten hun er. Hun sover nesten hele tiden. Er våken en halvtime og sover i ett par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Så søt hun er! Gratulerer, Lene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Gratulerer med å ha frøkna hjemme! Kjempesøt jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Gratulerer! Husker kjempegodt det sjokket over hvor liten Tinka var også.. jeg bare satt og så på henne og lurte på om hun virkelig var så liten eller om jeg så syner De er så fantastiske hunder! Du har virkelig en super tid foran deg.. og så må jeg hilse fra Tinka som har veldig lyst til å leke litt med Demi når hun slutter å sove hele tiden Hun er bare aldeles nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Så søt hun er! Gratulerer, Lene! Takk Gratulerer med å ha frøkna hjemme! Kjempesøt jente Takk Gratulerer! Husker kjempegodt det sjokket over hvor liten Tinka var også.. jeg bare satt og så på henne og lurte på om hun virkelig var så liten eller om jeg så syner De er så fantastiske hunder! Du har virkelig en super tid foran deg.. og så må jeg hilse fra Tinka som har veldig lyst til å leke litt med Demi når hun slutter å sove hele tiden Hun er bare aldeles nydelig! Ja jeg er fremdeles like sjokkert og livredd for å tråkke på henne eller at barna skal tråkke på henne. De får nesten ikke lov til å bevege seg Demi har sikkert veldig lyst til å leke. Hun kommer fra ett hus med 5 voksne hunder og 8 valper så hun føler seg nok litt ensom. Hun løp fornøyd bort til pus her og skulle leke men fikk seg enn midt på snuta. Hun så skikkelig nedbrutt ut og gikk å la seg i hula si. Stakar lille venn. Pusene her er veldig flinke til og ikke bruke klørne sine så det er like greit at hun lærer seg å holde seg unna dem med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Nommin gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Se der ja, nå er hun i hus Gratulerer så mye. Hun er bare så nydelig, og ser ut som om hun har fått seg en fin hule ja. *glede seg til å hilse på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer med ny liten baby i huset! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer masse Hun er jo bare helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer Hvilke planer har du for den lille tassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer! Ho er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Takk for gratulasjoner Det er rart å ha en så liten valp. Hun virker så tander og skjør. Gratulerer Hvilke planer har du for den lille tassen? Takk Jeg skal stille henne ut litt. Første valpeshowet i midten av februar i Letohallen. Har også tenkt på lydighet og freestyle. Vet ikke helt ennå. Bare vet at jeg MÅ trene henne. Det klør i fingrene allerede men hun er rimelig uferdig i en alder av 8 uker i forhold til hva Bonnie var. Dessuten så sover hun sååå mye. Blir nesten litt kjedelig Det tar seg vel fort nok opp regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer med den lille bebissen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Snutte-putten sååå søt da Tenker hun skal få begrave seg i store, romslige saluki-labber etterhvert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer med den lille bebissen:D Takk Snutte-putten sååå søt da Tenker hun skal få begrave seg i store, romslige saluki-labber etterhvert jeg Ja jeg gleder meg til det møtet Da MÅ jeg ta bilder. Tror nok Qui synes hun er søt jeg selv om hun kan gjemme seg bak det ene benet hans hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer. Så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Takk for gratulasjoner Det er rart å ha en så liten valp. Hun virker så tander og skjør. Takk Jeg skal stille henne ut litt. Første valpeshowet i midten av februar i Letohallen. Har også tenkt på lydighet og freestyle. Vet ikke helt ennå. Bare vet at jeg MÅ trene henne. Det klør i fingrene allerede men hun er rimelig uferdig i en alder av 8 uker i forhold til hva Bonnie var. Dessuten så sover hun sååå mye. Blir nesten litt kjedelig Det tar seg vel fort nok opp regner jeg med Gratulerer med lille nydelige! En dag du er skikkelig sliten og lei så kommer du til å angre på at du sa det var kjedelig med "masse sovende valp" *ler* også måtte jeg flire litt av at ungene dine såvidt får lov til å gå rundt henne De får lære seg å subbe bena, ehhehe:) NYT den deilige valpetiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Nhåå så nusselig! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer. Så nydelig Takk Gratulerer med lille nydelige! En dag du er skikkelig sliten og lei så kommer du til å angre på at du sa det var kjedelig med "masse sovende valp" *ler* også måtte jeg flire litt av at ungene dine såvidt får lov til å gå rundt henne De får lære seg å subbe bena, ehhehe:) NYT den deilige valpetiden! Ja, jeg tenkte akkurat det når jeg skrev det Takk skal du ha Nhåå så nusselig! Gratulerer så mye! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Der var hun jo, like nydelig som forventet Gleder meg til å følge med på dere framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Søte lille nurket! Jeg og vil gjerne hilse på henne! Lover å ha galskapen i bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Gratulerer med den etterlengtede lille frøkna. Hun var jammen skjønn! Da Sølve var bitteliten (han veide ikke 1 kg en gang da jeg fikk han) var jeg så livredd for å tråkke på han at jeg begynte å subbe med bena.. Også passet jeg veldig godt på når jeg skulle lukke dører for plutselig løp han etter meg og jeg var livredd for å mose han i døra. Heldigvis tar det ikke lang tid før du automatisk ser ned og sjekker hvor hunden er og om litt er ikke valpen så bittliten - bare liten og mer synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Haha, jeg og subbet med beina da jeg fikk knøttis i hus. Hadde glemt det. Det blir veldig veldig fort en vane. *savne minihund* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Å gratulerer så mye med den lille - men jeg er litt skeptisk - hun ser jo nesten ikke ekte ut! Og du sier hun sover mye.. sikker på du ikke bare er blitt prakket på et dyrt kosedyr? Går det an å få et bilde av henne sammen med et eller annet sånn at vi kunne få en ide om størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Åååå sååå liten då! Så pytteliten at den sover i puse-hus jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar