Kristiin Skrevet 11. August 2011 Rapporter Skrevet 11. August 2011 Jeg har blogget om girlpower! Nemlig hvordan man bygger hinder" Vill gjerne ha kommentarer om hva deres synes om hindret mitt og om oppskriften var til inspirasjon Siter
Guest Michellus Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Blogger om endamer nye ting da itjsant Siter
TrudeM Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Bloggen er oppdatert: www.passion-for-dogs.blogspot.com Siter
Lola Pagola Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Blogget siden sist, tollervalpebilder :-) Siter
Poter Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Har blogget om hvor kjedelig (og frustrerende) det er at bruks og agility ikke er mer likt og forsåvidt også at lærdom ikke bare popper inn i knollen sånn helt av seg selv Siter
TrudeM Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Hundene mine har oppdatert sin blogg: www.blogbydogs.blogspot.com Siter
Ia Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Link ..? Deeen kom ikke med, nei! Her er den! Siter
MiO Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 http://sheltiedogs.wordpress.com/2011/08/13/straks-et-halvt-ar-gammel/ Siter
Guest Michellus Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Jeg har gjort ferdig hjemmesiden OG blogget faktisk Trykk på bildet i banneret så kommer du til begge. Siter
TrudeM Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Prøver igjen, her er hundene mine sin blogg:BlogByDogs Siter
pippin Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Manas side begynner å ta form, men noe gjenstår! Har fått skrevet det første blogginnlegget osv. Skriv gjerne i gjesteboka eller kom med tilbakemeldinger! Finnes i signaturen min Siter
Kristiin Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Jeg har gjort ferdig hjemmesiden OG blogget faktisk Trykk på bildet i banneret så kommer du til begge. Kjempefin hjemmeside! Men når jeg trykket på "bloggen" og kom inn på noe helt "annet" ble jeg litt sånn forvirret Jeg tror jeg ville lagt og ha bloggen sammen med hjemmesiden om du skjønner. Mine meninger er bare med gode hensikter Siter
Ia Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Blogget om Papillontreff Jeg vil se bildeeer! Siter
Frisbee Skrevet 16. August 2011 Rapporter Skrevet 16. August 2011 Har blogget om helsesjekk for sheltievalpene, lagt ut kattebilder, fullført Frisbee sin "Extreme makeover - Fra møkkatroll til sjarmtroll", tatt bilder av gjensynsgleden mellom Carlisha og Frisbee, da Carlisha kom hjem etter å ha vært borte pga løpetid. Jeg har blogget om hvor utilpass jeg følte meg da jeg måtte kjøpe babymat, vi har trekt vinner av forrige konkurranse, og startet en ny konkurranse Jeg har også fått legge ut historien om Tara, en 6 år gammel hund med epilepsi. Tara døde desverre dagen etter at jeg la ut historien. Siter
pippin Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Oppdatert med leketening idag og lagt til mdlertidlig testgalleri! Siter
Ia Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Blogget om Tinka og Solo, hvis noen her inne husker henne Siter
idaemiliee Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Blogget litt om hva som har skjedd den siste tiden. Siter
MonicaT Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Blogget om turen til Frankrike og landstreffet der. ( PS Hvordan får jeg det slik at mitt siste blogginnlegg vises i signaturfeltet mitt ?) Siter
MegaMarie Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Jeg vil se bildeeer! Ja, jeg og! Men han gidder ikke å redigere flere Han ble skuffet over hvor få kommentarer han fikk på bildene sine. Siter
Ia Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Han får sende dem til meg, da, så skal jeg redigere dem for han Siter
Guest Michellus Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Kjempefin hjemmeside! Men når jeg trykket på "bloggen" og kom inn på noe helt "annet" ble jeg litt sånn forvirret Jeg tror jeg ville lagt og ha bloggen sammen med hjemmesiden om du skjønner. Mine meninger er bare med gode hensikter Tusen takk, og jeg er helt enig! Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal gjøre det Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.