Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger

Recommended Posts

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg mener bare at alt virker så firkantet nå, før var det så rundt og godt :blink:

Men virker som om det har kommet masse nye artige funksjoner her da, så er vel en vanesak :)

Skrevet

Kan det ikke være sånn at hvis en trykker på en link så kommer siden opp i ny fane/vindu?

Slik har det vel aldri vært. Jeg foreslår at at du holder inne CTRL på tastaturet eller høyreklikker og velger ny fane/tab :blink:

Skrevet

By the way... Teksten på knappene "SVAR" og "START ET NYTT INNLEGG" har ulik farge... Svar-knappen har sort skrift, mens den andre har hvit.

Hvor ? :blink:

Skrevet

Slik har det vel aldri vært. Jeg foreslår at at du holder inne CTRL på tastaturet eller høyreklikker og velger ny fane/tab :)

Har da åpnet seg i nytt vindu/fane tidligere. Ellers husker jeg skikkelig feil. Har da aldri blitt navigert bort fra siden om man har trykket på en link.

Skrevet

Har da åpnet seg i nytt vindu/fane tidligere. Ellers husker jeg skikkelig feil. Har da aldri blitt navigert bort fra siden om man har trykket på en link.

Jepp - linkene ble åpnet i nye vinduer/faner tidligere, det gjør de ikke nå...

Skrevet

Enig med Monica. Det åpna seg i ny fane før.

Jepp - linkene ble åpnet i nye vinduer/faner tidligere, det gjør de ikke nå...

Godt! Begynte å lure om jeg hadde blitt helt tulling. Kunne da liksom ikke ha innbilt meg det der. :)

Skrevet
Takk for konstruktiv tilbakemelding :D Hva slags nettleser bruker du? Safari eller noe sånn? Kunne du gitt meg ett print screen?

De andre tingene skal jeg fikse! Bortsett fra nytt innhold. Som du ser er det flere ting den viser. Nye medlemmer, nye kalenderoppføringer etc.

Jeg bruker bare vanlig IE jeg :). Legger ved en print screen med piler på det jeg påpeker :). Ellers var det fint at fargen på quotene ble endret *klappe flink gutt på hodet*.

Skrevet

Jeg bruker bare vanlig IE jeg :). Legger ved en print screen med piler på det jeg påpeker :). Ellers var det fint at fargen på quotene ble endret *klappe flink gutt på hodet

Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Yuhu - idag gikk det unna på farten her!

Skrevet

Vil bare takke for at det lysegrønne forsvant like fort som det kom.

Åh det var derfor det var så mye bedre å lese her inne!

Tusen takk Espen! Det gjorde susen :)

Skrevet
Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :).

Skrevet

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :).

Jeg bruker ny versjon av firefox, her går det unna som rakker'n

Skrevet

Syns det ble veldig bra :) Og at man kan poste videoer rett i innlegget er flotters!

EDIT: Men profilinformasjon burde vært venstrestilt istedet for midtstilt.

Skrevet

Må bare få presisere hvor mye jeg savner muligheten til å merke av "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden". Blir litt mye trykking på meg nå.

Skrevet

Må bare få presisere hvor mye jeg savner muligheten til å merke av "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden". Blir litt mye trykking på meg nå.

Det savner jeg også- veldig :)

Skrevet

Hurtigsvarsboksen har jo blitt skikkelig bra den! :)

Flott at quote-fargen ble endret, det ble straks mye mer behagelig å lese her nå.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...