Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige ID-tags

Recommended Posts

Synes det er drøye priser for en gravert id-tag, betalte 170 kr for den jeg har nå, og har rotet bort halsbåndet der den var... så trenger ny, er så stygt med sånn plastikkdings man henger på nøkler osv :flowers: Den forrige jeg hadde kostet 70 kr, men den er long gone, og jeg synes det er for mye å betale for noe som før eller siden forsvinner.

Så finnes det et sted der de selger slikt rimelig, godt under 50'lappen liksom? Inkludert gravering. Hadde vært greit å ha et par stykker, særlig når man har fjaksen halsbånd.

SSbone.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen nå har jeg jo nettopp kjøpt :flowers: Er veldig fornøyd med med det nye i nylon da, så skal nok ha et til slik om en stund :whistle: C og € kan få matchene :ahappy:

Takk for link forresten (*fnis* ) jeg eeelsker fri porto, håper det gjelder norge og.

Edit:

FREE US Postal Service 1st Class Shipping Included With All Orders Shipped to U.S., Canada, APO AE, FPO AP, APO AA, APO AP, PR, US VI Addresses.

;):(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay ja... hadde jeg ikke tenkt på faktisk. Takk :rolleyes2:

Synes ikke det er så pent med brodert inn tlf nr jeg da, synes det er greit å ha en tag jeg kan skifte rundt :)

*jåle jåje*

Jeg er helt motsatt jeg fikser ikke de dingle danglene som henger der og bråker, ikke syntes jeg de er så fine heller..bra at smaken er som baken :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de så dyre på vanlige dyrebutikker da? Sånne vanlige, formet som hjerter eller hundebein eller whatever.. Mener vi har betalt rundt 50-lappen for våre, har vel 3-4 stykker på div halsbånd og seler.

De koster som regel rundt 150kr ferdig graverte. Har nok brukt over 1000kr på sånne til nå tror jeg! (nå sørger jeg for å ha på nesten hvert eneste halsbånd da :rolleyes2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine to på ebay for 2 kr inkl tlf nr på begge sider på begge tagsene, og porto :rolleyes2:

Edit: Du må gå på ebay.no, for der får du opp alt som sendes til Norge.. Og du får det i norske priser,så får du deg ikke en overaskelse når portoen plutselig er tre dobblet fordi det står pris på porto til usa f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tags bråker ikke i det hele tatt. Men så er de en smule tyngre enn de tynne greiene. Kjøpte mine fra australia , via ebay. De er litt tykke i rustfritt stål, med motiv på ene siden og navn+ nr på andre siden. Kjempefine!

Hera hadde en rosa med blomst på

basnd.jpg

Nitro har en grønn med firkløver på :rolleyes2:

Bare søk på ebay, maaaasse å velge i. Og variabel pris. (sorry at jeg ikke har noe konkret å komme med, men ville bare poengtere at ikke alle tags bråker :ahappy:)

Okei, legger til et konkret eksempel: link til stål tags

Var ikke akkurat der jeg kjøpte ifra, men det ligner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange linker til fine skilt ja :rolleyes2: For de på dyrebutikkene synes jeg ikke holder i det hele tatt!Nr blir jo slitt borte etter kort tid her...At de skrangler litt var suverent til forrige hunden min som likte stikke litt opp i høyden på tur.Hørte nå hun da!

Har kjøpt på nøkkel butikk sist for se om det varer lengere men,begynner bli slitt det nå også.Husker noen av dere før i tiden så solgte de hundebein på butikken og der var det med lapp for sendte inn for få laget skilt?

Tror det var i Danmark.Jeg kjøpte til en hund jeg passet og han hadde det hele livet!Syke greier holdt i 12 år!

Så slipper kjøpe så mange skilt har bisken her alltid på seg et tynnt kjettinghalsbånd med skiltet på under vanlig halsbånd/sela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg bestilte en god håndfull (7-8?) store tags med to graverte linjer fra terrificpets, og det kom vel på 170 kroner inkludert frakt. Tok ikke lange tiden heller. :) Bestilte noen i rustfritt stål, for de er litt mer holdbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djervekvinnen: Jeg bestilte slik som du har, men teksten bak er kun gravert inn, så jeg synes den er vanskelig å se. Teksen burde vært svart. Hvordan er de hos deg ? Ellers synes jeg de er veldig fine.

Mye lekkert på Ebay. Rask levering også.

Ja mine er også gravert inn. Enig i at det ikke vises så godt, men egentlig godt nok :)

Ebay er mitt favoritt sted å handle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mine kommet :) Veldig fornøyd, kostet jo bare 1 dollar stykket pluss 1 dollar i frakt pr ting, bestilte 6 stk. Dummet meg litt da, for lagde sånn: <3 , hjerte ikke sant, for vil ikke ha navnet på det, men fonten de brukte fikk det til å ligne på peniser... hihi

To av dem skrev jeg ID-merket på da så... skal legge ut bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...