Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige ID-tags

Recommended Posts

Skrevet

Synes det er drøye priser for en gravert id-tag, betalte 170 kr for den jeg har nå, og har rotet bort halsbåndet der den var... så trenger ny, er så stygt med sånn plastikkdings man henger på nøkler osv :flowers: Den forrige jeg hadde kostet 70 kr, men den er long gone, og jeg synes det er for mye å betale for noe som før eller siden forsvinner.

Så finnes det et sted der de selger slikt rimelig, godt under 50'lappen liksom? Inkludert gravering. Hadde vært greit å ha et par stykker, særlig når man har fjaksen halsbånd.

SSbone.jpg

Skrevet

Vet at noen har kjøpt billige tags på ebay.com :ahappy:

LINK til taggene.

Ellers så må du nesten kjøpe masse masse kifani halsbånd med brodert tlf nummer, da har du en unskyldning til å kjøpe mange halsbånd :whistle::flowers:

Skrevet

Ebay ja... hadde jeg ikke tenkt på faktisk. Takk :flowers:

Synes ikke det er så pent med brodert inn tlf nr jeg da, synes det er greit å ha en tag jeg kan skifte rundt :whistle:

*jåle jåje*

Skrevet

Jammen nå har jeg jo nettopp kjøpt :flowers: Er veldig fornøyd med med det nye i nylon da, så skal nok ha et til slik om en stund :whistle: C og € kan få matchene :ahappy:

Takk for link forresten (*fnis* ) jeg eeelsker fri porto, håper det gjelder norge og.

Edit:

FREE US Postal Service 1st Class Shipping Included With All Orders Shipped to U.S., Canada, APO AE, FPO AP, APO AA, APO AP, PR, US VI Addresses.

;):(:D

Skrevet
Ebay ja... hadde jeg ikke tenkt på faktisk. Takk :rolleyes2:

Synes ikke det er så pent med brodert inn tlf nr jeg da, synes det er greit å ha en tag jeg kan skifte rundt :)

*jåle jåje*

Jeg er helt motsatt jeg fikser ikke de dingle danglene som henger der og bråker, ikke syntes jeg de er så fine heller..bra at smaken er som baken :ahappy:

Skrevet

Er de så dyre på vanlige dyrebutikker da? Sånne vanlige, formet som hjerter eller hundebein eller whatever.. Mener vi har betalt rundt 50-lappen for våre, har vel 3-4 stykker på div halsbånd og seler.

Skrevet
Er de så dyre på vanlige dyrebutikker da? Sånne vanlige, formet som hjerter eller hundebein eller whatever.. Mener vi har betalt rundt 50-lappen for våre, har vel 3-4 stykker på div halsbånd og seler.

De koster som regel rundt 150kr ferdig graverte. Har nok brukt over 1000kr på sånne til nå tror jeg! (nå sørger jeg for å ha på nesten hvert eneste halsbånd da :rolleyes2:)

Skrevet

Kjøpte mine to på ebay for 2 kr inkl tlf nr på begge sider på begge tagsene, og porto :rolleyes2:

Edit: Du må gå på ebay.no, for der får du opp alt som sendes til Norge.. Og du får det i norske priser,så får du deg ikke en overaskelse når portoen plutselig er tre dobblet fordi det står pris på porto til usa f.eks.

Skrevet

Mine tags bråker ikke i det hele tatt. Men så er de en smule tyngre enn de tynne greiene. Kjøpte mine fra australia , via ebay. De er litt tykke i rustfritt stål, med motiv på ene siden og navn+ nr på andre siden. Kjempefine!

Hera hadde en rosa med blomst på

basnd.jpg

Nitro har en grønn med firkløver på :rolleyes2:

Bare søk på ebay, maaaasse å velge i. Og variabel pris. (sorry at jeg ikke har noe konkret å komme med, men ville bare poengtere at ikke alle tags bråker :ahappy:)

Okei, legger til et konkret eksempel: link til stål tags

Var ikke akkurat der jeg kjøpte ifra, men det ligner.

Skrevet

Her var det mange linker til fine skilt ja :rolleyes2: For de på dyrebutikkene synes jeg ikke holder i det hele tatt!Nr blir jo slitt borte etter kort tid her...At de skrangler litt var suverent til forrige hunden min som likte stikke litt opp i høyden på tur.Hørte nå hun da!

Har kjøpt på nøkkel butikk sist for se om det varer lengere men,begynner bli slitt det nå også.Husker noen av dere før i tiden så solgte de hundebein på butikken og der var det med lapp for sendte inn for få laget skilt?

Tror det var i Danmark.Jeg kjøpte til en hund jeg passet og han hadde det hele livet!Syke greier holdt i 12 år!

Så slipper kjøpe så mange skilt har bisken her alltid på seg et tynnt kjettinghalsbånd med skiltet på under vanlig halsbånd/sela.

Skrevet
På Drøbak city tror jeg de tar rundt 70 kroner :ahappy:

Hahahaha tidenes nick! :)

og takk for linker folkens, ser ut til at jeg iallefall kan få det litt billigere enn 70 kroner kanskje :rolleyes2:

Skrevet

Da har jeg kjøpt 6 stk fra ebay, kostet 1 dollar hver :rolleyes2: (men ble 12 til sammen med porto og shipping). Ikke dårlig, det bør vel holde en stund. Synes Hera (<3) sin var veldig fin og, må kanskje ha en slik og til fine anledninger :ahappy:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg bestilte en god håndfull (7-8?) store tags med to graverte linjer fra terrificpets, og det kom vel på 170 kroner inkludert frakt. Tok ikke lange tiden heller. :) Bestilte noen i rustfritt stål, for de er litt mer holdbare.

Skrevet

Djervekvinnen: Jeg bestilte slik som du har, men teksten bak er kun gravert inn, så jeg synes den er vanskelig å se. Teksen burde vært svart. Hvordan er de hos deg ? Ellers synes jeg de er veldig fine.

Mye lekkert på Ebay. Rask levering også.

Skrevet

Djervekvinnen: Jeg bestilte slik som du har, men teksten bak er kun gravert inn, så jeg synes den er vanskelig å se. Teksen burde vært svart. Hvordan er de hos deg ? Ellers synes jeg de er veldig fine.

Mye lekkert på Ebay. Rask levering også.

Ja mine er også gravert inn. Enig i at det ikke vises så godt, men egentlig godt nok :)

Ebay er mitt favoritt sted å handle :)

Skrevet

Nå har mine kommet :) Veldig fornøyd, kostet jo bare 1 dollar stykket pluss 1 dollar i frakt pr ting, bestilte 6 stk. Dummet meg litt da, for lagde sånn: <3 , hjerte ikke sant, for vil ikke ha navnet på det, men fonten de brukte fikk det til å ligne på peniser... hihi

To av dem skrev jeg ID-merket på da så... skal legge ut bilde :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...