Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige ID-tags


Recommended Posts

Lurer på hvordan dere klarer å miste dem, jeg da. Jeg hadde en tag til forrige hunden og Stitch har hatt sin siden fjor sommer :icon_redface: Forøvrig betalte jeg 70 kr for ferdig gravert på en lokal dyresjappe. Ikke noe fancy da - det er jo ikke noe vits når man har en hund med så mye pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie, skal si fra :icon_redface:

Stitch, på min er det nøkkelringen som har røket rett og slett tror jeg. Fant forøvrig igjen den jeg hadde rotet bort. Men jeg synes faktisk 70 kr er drøyt uansett jeg da, for en liten metallbit det tar butikken 2 sek å gravere inn. At de tar 190 kr for en brikke på buddy her er virkelig blodpris, kunne fått 20 stk for den prisen på ebay ser jeg nå.

Jeg har dessuten utrolig mange halsbånd, så nå kan de han bruker oftest ha idtag, istedenfor at jeg må flytte den over hele tiden :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg bestilte 10 nye tags fra Australia i går, og de er ferdig og ble sendt allerede i dag! Maken til service har jeg aldri vært med på... Godt utvalg var det også for oss superkresne.. :angry: Fikk hyggelig mail med en gang jeg bestilte, og betalte bare 300 kr. for alle tagsene inkl. sending og porto :icon_redface:

http://www.ozengrave.com er link til nettbutikken. Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det, seriøst?? Jeg er jo shoppoholiker da, men synes det var dritbillig.. :icon_redface: Godt under 30 kr. pr. stk., gravert og alt. Da har jeg str. L , navn + tlf nr. + potemerke på alle, pluss et halsbånd, og for 300 skal absolutt alt være betalt. Her koster jo EN tag 120 kr liksom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg str. L , navn + tlf nr. + potemerke på alle, pluss et halsbånd, og for 300 skal absolutt alt være betalt. Her koster jo EN tag 120 kr liksom...!

Pluss moms 25% og fortollingsgebyr (70kr?) hvis posten snapper opp pakken før den kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charpi:oj det var bra billig og bra service!Det jeg synes er "problemet" til navneskiltene er at de blir slitt etter kort tid!Har prøvd både de i dyrebutikker og hos nøkkelbutikk.

Så rop ut om dere finner noen som er mere holdbare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var tagsene mine kommet fra Australia! :)

Kunne ikke vært mer fornøyd, de virker veldig solide, skriften er fin, leveringen gikk ganske fort (jeg har vært på ferie litt, så de kom for noen dager siden), og i det hele tatt kunne det ikke vært bedre.. :aww:

Kan virkelig anbefales (enda mer enn før... :) ) !

LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...