Gå til innhold
Hundesonen.no

Surrealistiske opplevelser


Mari

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
...og kan jeg samtidig få komme med et ønske...?

Hmmm...????

(Jeg ække så tålmodig, jeg, så jeg antar frekt at svaret er ja. På om jeg får komme med ønske da altså!)

Dyptfølt ønske fra meg- kolon

Jeg ønsker meg en Julekalender ala Mari! :innocent:

Altså en julefortelling, enten en liten en hver dag i desember eller en lengre en som vi får litt av hver dag.

Snälla...

*smiske og smile søtt*

JAAAAAAAAAAAAAAA! :poke: Kjempeidè! :whistle::jump:

Og så til historien din: Er det mulig? :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet da hvor det er. 70 bussen er vår forbindelse med sentrale strøk, så den svingete veien ned mot byen er svært kjent. Forhåpentligvis kjenner vi ikke galskapen med bodygard. :innocent: Du skriver bare så godt og vi liker at du skriver langt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy pokker for no folk, drevent av deg å reagere så bra. Er redd jeg enten hadde stikke ganske kjapt (er liten), eller brukt bikkja som beskyttelse, noe som ikke er et reelt alternativ.

Kult at du hadde venninna på øre, er jo godt å ha noen å dele det med, så slipper man å tru at alt man selv gjorde var galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke syke mennesker, vært borti gærne damer i oslo sentrum sjøl jeg men de har heldigvis holdt seg på avstand og godt er det, her tror jeg det hadde vært Turbo som hadde sagt ifra hadde noen rørt meg hehe :whistle: Gleder meg til info om lånehunden, og ja, du skriver veldig bra :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti h******* noen mennesker er forskrudde -_- Jeg forstår meg ikke på sånne folk. Alle med vett i huet vet at hunder som ikke hører ikke går løs der det er mye folk og biler og diverse andre ting. Har selv 2 sånne hunder, de får aldri gå løs der det ferdes folk eller biler.

Har forøvrig to KO'er her og de eierne skulle overhode ikke hatt hunder. Man slipper simpelten ikke sine hunder så de går løs på andres som faktisk står i bånd på sin egen eiendom.... Heldigvis ble ikke mine hunder skadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver utrolig bra damen, men det vet du fra før. Jeg må også innrømme at jeg kommer til å være litt engstelig på kveldsturen senere idag. Sinnsykt at det skal finnes sånne mennesker!

(klippet)

som psyko bolemann eller apatiskaggressiv WTF-dame?

Apatiskaggressiv? Fnise!!

Utelukker ikke det ene det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apatiskaggressiv? Fnise!

Utelukker ikke det ene det andre?

Nah, ikke i dette tilfellet. Jeg så i hvert fall for meg i mitt hode en dame som sto i positur, svaiet litt høy på testosteron hun ikke har, ypper i en fastlåst monon stilling - inntil det braker løs! Da er hun ikke apatisk lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, ikke i dette tilfellet. Jeg så i hvert fall for meg i mitt hode en dame som sto i positur, svaiet litt høy på testosteron hun ikke har, ypper i en fastlåst monon stilling - inntil det braker løs! Da er hun ikke apatisk lenger...

Ah... Uansett, hadde jeg møtt på en sånn en så tror jeg at jeg hadde gått i fistel og pisset på meg *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...