Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nye bilder av Turbo'n!


turbogutten

Recommended Posts

Hehehe, helfigur ja, det får komme når han er i form igjen, etter lengre perioder med sykdom er han blitt litt tjukkas, men kan jo legge ved noen bilder fra når han var i fin form da haha :wub:

DSC_0098.jpg

DSC_0326.jpg

DSC_0159.jpg

også må jeg legge til ett valpebilde han er så søøt på, selv om det er uklart :)

Kopiav7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle: seriøst, den hunden din er virkelig en av de peneste hundene jeg har sett hele mitt liv, medregnet de jeg har sett både på bilder og i virkeligheten. Hadde det vært en Turbo-rase ville det ikke vært tvil om hvilken hund jeg skulle hatt som nr2! Kropp, hode og proposjoner er bare helt perfekte... *sukk* du er heldig!

Det hun sa!

Han er helt vanvittig pen! :wub::whistle: :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nydelig hund!

Hodet minner endel om det hodet som er foretrukket på Cane Corso...som valp likner han en god CC..hehe!

Digger han!Flott gyllen farge,nydelig kropp og utrolig bra hode,og lepper!Namm namm

Excellent!hehehehe

Forresten; Du har han altså enda?Ifølge bloggen var det siste du skrev at du ga opp?Leste det her for noen mndr siden,og kikka inn nå og så at det stod der enda...Ingenting er bedre enn at dere finner utav det!Han er jo flott,så regner med han er en grei kar,selv om alle vel har sine nykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...