Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nye bilder av Turbo'n!


turbogutten

Recommended Posts

Jeee :wub: det var raskt levert!

:wub: seriøst, den hunden din er virkelig en av de peneste hundene jeg har sett hele mitt liv, medregnet de jeg har sett både på bilder og i virkeligheten. Hadde det vært en Turbo-rase ville det ikke vært tvil om hvilken hund jeg skulle hatt som nr2! Kropp, hode og proposjoner er bare helt perfekte... *sukk* du er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeee :wub: det var raskt levert!

:ahappy: seriøst, den hunden din er virkelig en av de peneste hundene jeg har sett hele mitt liv, medregnet de jeg har sett både på bilder og i virkeligheten. Hadde det vært en Turbo-rase ville det ikke vært tvil om hvilken hund jeg skulle hatt som nr2! Kropp, hode og proposjoner er bare helt perfekte... *sukk* du er heldig!

Tusen takk, varmen en mors hjerte :wub: Turbo er perfekt han :ahappy:

SÅ majestetisk da :D Han er nydelig!

Takk Birte :wub: Utrolig hva litt pølse kan gjøre haha :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo er så nydelig! :ahappy:

Tusen takk :wub:

Ikke spesielt i hverken boxer eller rotweiler.. Men miksen av de to ble jammen lekkert :wub:

Ikke sant hehe :ahappy: Tusen takk!

Han er så nydelig! Forstår ikke at folk kan være redd for han der, han ser jo bare såå snill ut :wub:

Nei, det er vanskelig å forstå! Han har jo verdens snilleste øyne! Tror noen er sånn at bare det er litt størrelse på hunden er det skummelt :wub: Men tusen takk :D

Edit: Tusen takk Marthe :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...