Gå til innhold
Hundesonen.no

Sjokolade og annet snopesnakk


Synnikken

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar
Hva er deres tre favoritter fra "smågodtreolen"? Mine er sånne små punch-sjokolader med "smuler" på, lakrisflaggermus (søt lakris, lakris skal være søt!) og gelebjørner som er trefargete, rød, grønn og hvit.

Den skal vi slåss om tenker jeg :ahappy:

Fest-karamell

(husker da de hadde stk pris jeg...og heldige meg som fant en 10-øring og gikk i kiosken og skulle ha EN Fest-karamell...)

Og Jelly Beans, med popcorn smak, yammi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Eller enda bedre, melkesjokolade og salt lakris i skjønn forening = Draumur :ahappy: Den synes jeg er helt fantastisk god!

Draumur er nam, men synes freia sin melkesjokolade med lakris er god også. Panda lakris er best, både salt og søt

Hva er deres tre favoritter fra "smågodtreolen"? Mine er sånne små punch-sjokolader med "smuler" på, lakrisflaggermus (søt lakris, lakris skal være søt!) og gelebjørner som er trefargete, rød, grønn og hvit.

Bringebærsjokolader, lakrispletter og bringebærsjokolader.. nevnte jeg bringebærsjokolader?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er deres tre favoritter fra "smågodtreolen"? Mine er sånne små punch-sjokolader med "smuler" på, lakrisflaggermus (søt lakris, lakris skal være søt!) og gelebjørner som er trefargete, rød, grønn og hvit.

Fylte sjokolader, men sånn karamell fyll, Hjerter, kan minne pittelitt om lovehearts, men finnes i gul, rosa og hvit. Rosa er best! Tredje er jeg usikker på, så den må jeg "tygge på"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med levering, porto og toll og slikt på dette? :lol:

Ble du fristet? :hmm:

Forøvrog holdt søstra mi på og spytte melkedrømmen på gulvet. Dere skulle sett annsiktsutrykket hennes da hun tygget den. :lol: Jeg prøver og presse den i meg, men det er så mye :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er deres tre favoritter fra "smågodtreolen"?

De røde fiskene, sånne høye runde sjokoladesnurrer med karamell oppi, og de igloformede sjokoladene med hvite kuler på (nei, jeg aner ikke hva det heter :lol:). Mmmm.

Også digger jeg den røde Supermix-posen (røde fisker :hmm:). Jeg liker alt oppi der utenom de kulene. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er deres tre favoritter fra "smågodtreolen"? Mine er sånne små punch-sjokolader med "smuler" på, lakrisflaggermus (søt lakris, lakris skal være søt!) og gelebjørner som er trefargete, rød, grønn og hvit.

Mine er (fra Mix-smågodtet, ikke Candy King): Lakrishatter (det er den aller beste lakrisen jeg vet om), lakrishoder (de flate, fryktelig seige) og sånne sure skaller (men de er fryktelig sure og da). Sjokolade kjøper jeg helst ikke i smågodt, men punsj-sjokkisene er kjempegode:D

Hva slags sjokolade liker dere best? Jeg elsker fruktnøtt og smil, troika og crispo. Men fruktnøtt er allerbest. Denne her melkedrømmen, minner den om Soho-sjokoladen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er deres tre favoritter fra "smågodtreolen"? Mine er sånne små punch-sjokolader med "smuler" på, lakrisflaggermus (søt lakris, lakris skal være søt!) og gelebjørner som er trefargete, rød, grønn og hvit.

Vanskelig å plukke ut bare tre! Men det er vel vaniljefudge (all time favourite!), sure pærer og festkaramell, tror jeg..

(æsj, denne tråden tror jeg at jeg må styre unna. snopesjuuuuk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...