Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!

Victoria

Recommended Posts

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar
Det synes jeg virkelig ikke hadde vært my urettferdig! Da hadde hun vært med i konkurransen videre på lik linje som alle andre og konkurrert om førsteplassen/platekontrakten.

Selvfølgelig hadde det vært urettferdig for alle de andre 12 som ikke kom videre fra semifinalen.

Det hadde jno vært spesial behandling å lage en ekstra plass til hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva **** har du gjort med pokerface sangen? Shame on de altså! Men hun er flink syns jeg :whistle:

Hun tok en drittsang og gjorde den litt mindre dritt. :whistle: Syns det var genialt jeg.

Og jeg er enig i at det var urettferdig å gi Elin platekontrakt. Et idiotisk pr-stunt. Selvfølgelig er det Karlsen som kom ridenede på sin hvite hest når folkefavoritten blir sendt hjem og det blir masse mediastyr rundt det. :icon_redface: Når det er sagt så synes jeg Elin fortjener platekontrakt mye mer enn alle de gjenværende deltakerne - men etter at programmet var ferdig, og ikke på Senkveld. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang platekontraken så er det selvfølgelig helt bevisst fra Karlsen sin side å gå ut med dette nå - masse gratis PR. Mannen driver jo butikk, og ønsker selvfølgelig å få mest mulig igjen for investeringen sin.

Av de som har vært med i dette sirkuset i tillegg til Elin så er det etter min mening bare to som kan bli noe, og det er Chand og Pernille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Rikke jeg, bare fordi at ingen liker henne fordi at Elin gikk ut.. Det er jammen meg ikke hennes feil, så jeg heier på henne på trass :hyper:

ÆÆææ nja, fikk ikke med meg at det var hun som kom inn istedet for Elin jeg da. Men jeg liker fortsatt ikke Rikke :wub:

Forøvrig så syns ikke ikke jeg det er så mye å rope "joho" over av Elin heller. Hun er dyktig, men jeg har ikke helt sett den super-duper stjernen alle snakker om egentlig.

Ang platekontraken så er det selvfølgelig helt bevisst fra Karlsen sin side å gå ut med dette nå - masse gratis PR. Mannen driver jo butikk, og ønsker selvfølgelig å få mest mulig igjen for investeringen sin.

Jeg havner litt på den teorien også. Hun har fått så mye pr og skapt så mye føleser at hun vil selge den første cd'en sin. Om den er bra eller ikke, og det ser JF.

Jeg liker Stine jeg..og hun rare nerdejenta. Også er jo Chand (eller hvordan det skrives) helt fantastisk! Han er jo en blanding av Åge Aleksandersen og postmann Pat ( :whistle: ) Skikkelig godgutt :icon_redface::icon_redface:

Rare nerdejenta liker jeg også, Gabriella heter hun.

Chand derimot klarer jeg bare ikke. Men så klarer jeg ikke Åge Aleksander og Postmann Pat heller :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så syns ikke ikke jeg det er så mye å rope "joho" over av Elin heller. Hun er dyktig, men jeg har ikke helt sett den super-duper stjernen alle snakker om egentlig.

:icon_redface: Helt enig! Ser ikke helt superstjernen jeg. Hun er sjarmerende, søt og har en grei stemme. Men hun er nervøs og det syns alt for godt på henne. Det hele blir alt for sentimentalt etter min smak.. *dykker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Helt enig! Ser ikke helt superstjernen jeg. Hun er sjarmerende, søt og har en grei stemme. Men hun er nervøs og det syns alt for godt på henne. Det hele blir alt for sentimentalt etter min smak.. *dykker*

Enig med dere begge. Hun har ikke det jeg vil kalle x-faktor hvert fall, og det var jo nettopp det dommerne var så opptatt av hele veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men det virker ikke som noen i denne tråden har nevnt jentegruppa? Synes de er de absolutt stødigste artistene!

shackells eller noe sånt ja. De klarer seg jo bra de. Men syns de har fordelen av at de ble laget til gruppe siden de ikke kom

videre som enkelt personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Rikke, Chand eller No name no fame ryker - synes ikke de har noe i norsk musikkbilde å gjøre..

Syns No name no fame er litt kule jeg :lol:

Syns ikke de skal vinne, men de kan gått holde ut litt til :lol:

Rikke derimot kan gått ryke ut ASAP! Takler ikke at hun synge rog opfører seg som en baby. ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...