Nowisclee Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Ja, da har jeg altså fått i hus en lillesøster til Kee(basenjien), nemlig etnahunden Biscotti's Babette, som har fått kallenavnet Lundii. Hun er et herlig lite vesen som gjør mye utav seg og krever mye oppmerksomhet. Hun har knyttet seg veldig fort til både meg og Kee..(as we speak, så har jeg begge to sovende på fanget og må skrive med en hånd..) Har tatt litt dårlige mobilbilder, kos dere! Her drikker de vann sammen etter å ha lekt leeenge! Dårlig bilde, men man ser at de leker! Slapper av litt foran døra til badet Ute i høstsolen, ble veldig lyst, men jeg gidder ikke prøve å fikse på det nuh. Leker så fælt at Kee nesten stuper kråke! Ute i solen igjen, dåårlig bilde.. Haha, her så hun rar ut! Leker, igjen! Og her sover de på fanget mitt, begge to, slik at jeg sliter med å skrive på pcen. Er de ikke fantastisk søte, begge to? Også et så herlig gemytt som det er på Lundii! Kjempetøff, vet hva hun vil, og samtidig ganske forsiktig og bare, bare snill! I dag morres vekket hun meg med å bite meg i tåa, da måtte hun ut og tisse. *smelt* (..forresten, så har oppdretteren fortsatt igjen 3 valper..!) *reklamere* Siter
turbogutten Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulere så mye Hun ser veldig søt ut! Siter
Bambi Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Nyyyydelig! Gratulerer så mye med valp! Siter
Tøfflus Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Grattis så mye Og så hyggelig at de to knøttene fant tonen med en gang, det betyr så mye at det funker fra dag 1 liksom. At Lundii er nydelig vet jeg jo, jeg har jo sett henne siden 3 uker, men Kee er jammen meg vakker hun også altså Kos dere videre så sees vi kanskje på Hamar. Siter
Nowisclee Skrevet 2. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulere så mye Hun ser veldig søt ut! Tusen takk! Hun er så søt at tilogmed stefaren min er sjarmert i senk av henne, og Kee! (og det betyr mye, for han er, i følge ham selv, et rendyrket kattemenneske..) Nyyyydelig! Gratulerer så mye med valp! Tusen takk! Grattis så mye Og så hyggelig at de to knøttene fant tonen med en gang, det betyr så mye at det funker fra dag 1 liksom. At Lundii er nydelig vet jeg jo, jeg har jo sett henne siden 3 uker, men Kee er jammen meg vakker hun også altså Kos dere videre så sees vi kanskje på Hamar. Takk, takk! Ja, jeg er innmari glad for det jeg også, selv om jeg ikke regnet med noe annet, egentlig, Kee liker valper. Men kjempedeilig å se selv at de fungerer så godt sammen, nå kan jeg slappe av litt mer. Tusen takk! Synes de er akkurat like pene, jeg. Det skal vi, også sees vi sikkert, jeg må jo bort med Kee på søndag, og så skal jeg treffe Evy der. Nå sover gull-ungene i buret med døren åpen, jeg la Lundii inn, og Kee fulgte rett etter og la seg, så nå skal jeg prøve å få spist opp frokosten min. Siter
mara Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer med et herlig lite vesen! Og godt valg av oppdretter:-) Siter
Fjollebolle Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer med den lille! Helt nydelig Siter
Nowisclee Skrevet 2. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer med ny valp! Tusen takk! Gratulerer med et herlig lite vesen! Og godt valg av oppdretter:-) Takk! Ah, du kjenner henne? Tror jeg har gjort et godt valg der, ja! Gratulerer med den lille! Helt nydelig Tusen takk! Ikke sant hun er? Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Grattis med kjempesøt liten frøken! Ta vare på denne koselige tiden! Siter
Yodel Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Grattis så mye Og så hyggelig at de to knøttene fant tonen med en gang, det betyr så mye at det funker fra dag 1 liksom. At Lundii er nydelig vet jeg jo, jeg har jo sett henne siden 3 uker, men Kee er jammen meg vakker hun også altså Kos dere videre så sees vi kanskje på Hamar. *Nikker* Goshameg, så herlig lille Lundii var! Gleder meg til å treffe både henne, deg & Kee-Kee på Søndag! Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer, så spennende altså! Hun ser veldig søt ut, utifra tyding av bilder haha Siter
ToneS Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer igjen! Hun er jo nydelig, like pen som Kee. Så herlige de er sammen! Gleder meg til å se henne vokse opp, og til litt bedre bilder Siter
monica_n Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer! Søt valpis, og kee-kee er selvsagt søt hun også Siter
-Vilde- Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Så søt Hvor store blir Etnahunder egentlig? Siter
Nowisclee Skrevet 2. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Så søt! Gratulerer! Tusen takk! Gratulerer igjen! Hun er jo nydelig, like pen som Kee. Så herlige de er sammen! Gleder meg til å se henne vokse opp, og til litt bedre bilder Tusen takk, og, jeg er helt enig med deg! Gratulerer! Søt valpis, og kee-kee er selvsagt søt hun også Tusen takk! Nå har Lundii sovet masse, lekt litt. Hadde med begge to til Hamar for å handle et dekken eller noe til Lundii som passet litt bedre, jeg hadde vel strengt tatt ikke råd til det, men, sånn kan det gikk. Hun fikk en kjempesøt, varm, høyhalset genser-sak, som sitter som et skudd på henne nå, om 2 uker er hun vel vokst fra den, men, hun må jo holdes varm nå også! Hun sov nesten hele byturen, satt på armen, vi var der vel ca en time. Også har vi sovet litt på sofaen. Siter
Betty Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Gratulerer med nykomlingen! Hun ser helt herlig ut. Siter
Peers Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Så liten hun må være, Kee ser jo svær ut i forhold *knis* Veldig søt Siter
Nowisclee Skrevet 2. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Vilde: Tispene skal være mellom 42-46 cm(max 50), 8-10 kg, hannhundene mellom 46-50 cm(max 52), 10-12 kg. Mange som er for store i dag, men mamman til Lundii er 44cm, pappan er 49cm, og hun er den minste i kullet, så håper hun holder seg innen standarden. Gratulerer med nykomlingen! Hun ser helt herlig ut. Tusen takk! Hun er absolutt herlig! Så liten hun må være, Kee ser jo svær ut i forhold *knis* Veldig søt Ja, hun er bitteliten! Kan ikke huske at Kee var så pytteliten, men det var hun nok. Siter
bardmand Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Utrolig fin valp! Gratulerer! Fatter ikke at ikke flere har cirnechi (men mistenker at det er flere som meg som har den som nummer to-tre-fire på "vil-ha-lista"). Siter
Nowisclee Skrevet 2. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Utrolig fin valp! Gratulerer! Fatter ikke at ikke flere har cirnechi (men mistenker at det er flere som meg som har den som nummer to-tre-fire på "vil-ha-lista"). Tusen takk! Hun er helt herlig. Nei, kan ikke fatte det jeg heller, og at det skal være så vanskelig å få solgt valper at oppdretter fortsatt har igjen 3 stykk, er meg en gåte. Men, det er vel det at folk ikke har noe kjennskap til rasen, da er det også vanskeligere å bestemme seg for den. Siter
eple Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Hun ser ut som en søt liten valp ut fra det jeg kan tyde av bildene, håper det kommer bedre bilder for dette er en rase jeg ikke har sett før Siter
Biscotti Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Hun ser ut som en søt liten valp ut fra det jeg kan tyde av bildene, håper det kommer bedre bilder for dette er en rase jeg ikke har sett før Her er Lundii til høyre med sine søsken, ca 7 uker gammel Siter
Yodel Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Se der ja! Entydig bevis på at hun ER übersøt! Herlig bilde. De var herlige alle 3 !! Har noen en link til en god rasebeskrivelse? Siter
Recommended Posts