Gå til innhold
Hundesonen.no

Musepasseren


Bananen

Recommended Posts

De er riktig nok ikke hos oss nå, men han var en god musepappa, det skal så sies. :icon_cry:

(nei, han spiste de ikke!). Tvert i mot. Han lå og passa på de, dytta de under ørene sine og i armhulen og slikket de. Sære dyret.

Hei, barn!

3967974475_44dae5c450.jpg

Ligger her og passer på dere, jeg!

3968748966_2e7365b2c3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!

Nåmmin! Søte mus og søt hund. Hadde ikke gått her i huset nei :wub:

Hadde ikke turt, jeg heller, nei. Gullet var knappe tre måneder da hun knerta ei mus som hun stjal fra nabokatta... Men det finnes whippets som er mindre blodtørstige:

Edit: Sjekka bloggen min, hun var faktisk over tre måneder, men bare så vidt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!

Hadde ikke turt, jeg heller, nei. Gullet var knappe tre måneder da hun knerta ei mus som hun stjal fra nabokatta... Men det finnes whippets som er mindre blodtørstige:

Edit: Sjekka bloggen min, hun var faktisk over tre måneder, men bare så vidt...

Slik lå sissi også med over 20 rottebebiser som søkte ly under henne :wub: Doffen gikk fint sammen med kaninen vi hadde her hjemme... Han prøver også og ta nabokatta ute, men en venner med den vi har selv da. Så virker som noen hunder/katter skiller "hjemmedyr og utedyr"... ville aldri stolt 100% med slike bitte smådyr da.

Jeg vokste opp med en del dyr i heimen som barn, aldri vært noe problem og ha dyra sammen, altså under oppsikt. Rottisen mamma hadde tok en gang en av undulatene, plukket den ned fra buret i munnen.. og tok den med seg i kurven sin. tok ikke livet av den da.. ville vel bare kjenne litt på den hehe.. de var gode venner i ettertid, fuglen hoppet ned og plukket henne i nesen osv... :wub:

Utrolig søte bilder av Hund med mus! :wub::banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...