Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartebilder-tråden

Raksha

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Ohh... Egen bartedyr tråd... Klart jeg bidrar...

26072009195205rG88nFhKBXBC.jpg

260420092005144d3g9dsP923D.jpg

2607200818082953w83wgGT8CP.jpg

010520081218EqeKPpfjEFY9izzONP.JPG

020420082120Bc6kyBxFlJkiHl5URq.JPG

Jeg synes du har en utrolig fin hund, må jeg si! :lol:

Og vil gjerne se flere bartiser, jeg ;)

Sukk, jeg savner bartehunden min... :)

Skrevet
Mitt bartedyr :)

Bartedyret kan sitte bamse

348_Emma_lite_2.jpg

130_Emma_lite.jpg

Bartedyret eeeelsker snø

092_Emma_1.jpg

Den avskyelige snømannen?

254_Emma_1.jpg

HER var det noe

222_Emma.jpg

Løpe!

001_Emma02_lite.jpg

Katter er gøy

th_MOV00213.jpg

Litt mange bilder, men måtte legge til noen hvor hun ser normal ut også. ;)

Kjeder seg

2691_Emma_lite.jpg

2676_Emma_lite.jpg

Herlig hund! :lol:

Skrevet

Så masse fine bartedyr. :)

Det er ikke like enkelt å være elegant alltid...

3951042208_411d49452b.jpg

Men det hender man glimter til:

3950260051_47691f8cf1.jpg

Skrevet
Jeg synes du har en utrolig fin hund, må jeg si! :(

Og vil gjerne se flere bartiser, jeg :)

Sukk, jeg savner bartehunden min... :lol:

Tusen takk... Så koselig :);) Hva slags bartehund hadde du da?

Skrevet

Beardiser har jo veldig lange og elegante barter da, nærmest mustasje-lignende. ;) (Litt merkelig å sette " :) " bak noe som nok vanligvis forbindes med veldig godt voksne trøndergubber, men allikevel.)

IMGP4940.jpg

(BIG-vinneren på WDS08)

Skrevet

åh så mye nydelige hunder.. Blir helt dårlig når jeg ser beardiser.. Var drømmehunden i min ungdom.. (jeg jobbet på en beardis kennel av og til den gangen) og jeg drømte om en tispe som skulle hete Connie :lol: Men min mor satt seg på bakbena gitt... Jeg oppga senere drømmen da jeg fikk min egen leilighet og ansvar for å vaske og holde orden selv.. :)

Peico og Lissy er også utrolig vakre.. Irsk terrier er virkelig en rase jeg gjerne skulle kunnet mye mere om ;)

Skrevet
:):lol:

Juksemaker! Du er bare misunnelig du, på alle de flotte bartebildene som er her. ;) Var jaggu flere bartehunder på sonen enn jeg var klar over. Moro!

Skrevet

Pippin&Symra - bildet vises det? 2 ganger tilogmed :)

*kremt* ja ok, litt misunnelig da, eller Casper er det, han som insisterte på at jeg skulle legge inn.

Skal se om jeg finner noen reale bartebilder i morgen jeg og!

Skrevet
Tusen takk... Så koselig :):lol: Hva slags bartehund hadde du da?

Jeg hadde Airedale Terrier:) Altså bartedyr det også:) Men aner ikke hvordan man legger ut bilder her... er helt grønn på data når det gjelder sånne ting... ;):)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...