Gå til innhold
Hundesonen.no

Golden Retriever'en Moses


Bjerknez
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har Moses sovnet stille inn. En vannvittig merkelig følelse. Har aldri bodd i et så tomt hus før... 

Ingen tvil om at vi gjør det rette. Det vet vi allerede. Men det forandrer ikke det faktum at det blir utrolig tomt.  Men jeg er jo ikke akkurat den første som opplever dette selvsagt. Livet går

Posted Images

Hehe... skal huske på det :flowers:

Gjennstår bare å få den husren nå... Den har allerede lagt en kabel på sturgulvet. Jeg var aaalt for sen til å se signalene...

Tar evt. gjerne imot råd rundt dette...

*pirkepirke* han har ett navn :whistle:

Finnes masse tråder om dette på sonen, er bare å bruke søkefunksjonen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!!

Nå har han endelig gjort fra seg ute for første gang!

Dette var skikkelig morro!

Moses fikk selfølgelig uhemmet med ros og en godbit i etterkant.

Han ble derfor helt i hundre.

Nå har Moses roet seg igjen og han ligger mellom beina mine på kjøkkengulvet og slapper av/sover.

Jeg trenger ikke engang stenge grinden... da han vet jeg kommer tilbake etter at jeg har vert i stuen en stund.

Dette har så langt gått over all forventning og den første natten har bare vært stas!

Men MIN søvn har dog ikke vært på topp. Har tros alt sovet på madrass under kjøkkenbordet.... hehe.

Nå lengter jeg inn i den nye regulerbare Wonderland sengen vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi ligget på madrass ved siden av Moses på kjøkkenet i en uke nå, og her om dagen skulle vi prøve med litt alenetrening...

Vi gikk bestemt ut døren og sa "kommer snart". Vi lot ytterdøren stå åpen, men vi lukket mellomdøren og lyttet.

Moses pep og klynket litt i ca. 10 min. men etter 10min. så roet han seg, og vi kunne høre han gikk å la seg. Etter 15min. så gikk vi inn og, og ganske så riktig lå han bare å slappet av.

Vi gikk inn på kjøkkenet og tok oss litt van og sa igjen "kommer snart" før vi gikk bestemt ut døren. Vi lukket også nå kun mellomdøren og sto musestille på utsiden. Ett par minutter med litt piping, men etter dette var det helt stille. Etter en halvtime var det fortsatt stille og vi bestemte oss for å ikke tøye strikken noe lenger enn dette.

Når vi kom inn lå han bare og sov/slappet av.

I natt var han innelåst på kjøkkenet fra kl. 22:30 i går kveld til kl. 06:00 i dag uten problemer. Litt piping ble det når han hørte vekkerklokken min ringe, men ikke noe å bry seg om.

Det ser altså ut til at den berømte alenetreningen vår har gått over all forventning! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...